הרשמה לסיפור-עד סוף החודש הזה אני מת-צריכה 3 דמויות

הילדה ב ורוד 24/04/2016 794 צפיות 8 תגובות

שלום,אני כותבת סיפור מתח ופנטזיה מעעניין ואני צריכה כמה דמויות,בן 1 שתי בנות
מה שצריך בהם זה:
שם:
רקע:
גיל:(טכנית כולם פחות או יותר באותו הגיל,אבל אם זה חשוב לרקע..)
מראה:
רגש שחסר לו\\\\לה:(לא כולל אהבה,יש כבר 2 דמויות ככה)


תגובות (8)

אממ אוקיי אז חשבתי על:
ג׳סיקה
נערה בסיכון שהייתה חברה באיזה כנופיה בעיר, לבסוף היא יצאה מהכנופיה הזאת.
מראה: עיניים ירוקות, שיער חום, שזופה, גבוהה.
רגש חסר: קשה לה לבטוח באנשים

מקווה שעזרתי :)

24/04/2016 09:24

שם: היידן

24/04/2016 10:12

    בטעות שלחתי~
    שם: היידן
    רקע: היידן לא זוכרת את ההורים שלה ומאז ומתמיד הייתה גרה בבית יתומים.
    היא תמיד מנסה לא להיות תלויה באנשים שסביבה מכיוון שבבית היתומים היא תמיד הרגישה שהיא לא יכולה להסתמך על אף אחד כי בכל פעם שהילדים האחרים ניסו לדחוף אותה לעשות משהו אמיץ היא ברחה בבכי.
    בגלל זה היא תמיד יותר מרוחקת מאנשים.
    גיל: לא יודעת בני כמה הם אמורים להיות 3:
    מראה: שיער שחור ארוך ועיניים בצבע תכלת, לא גבוהה במיוחד
    רגש שחסר לה: אומץ

    24/04/2016 10:25

שם: איירין מקלאוד
רקע: היא נולדה בבית יציב למדי במעמד הביניים , היא אובחנה כבעלת ADHD – שזה אומר שיש לה בעיות קשב וריכוז עם היפראקטיביות (ממש קשה ) וזה תמיד מנע ממנה לעשות כל מני דברים אפילו דברים שהם רגילים לגמרי כמו לכתוב ולקרוא , לשבת בשקט , לזכור דברים לטווח ארוך , להיות מגורה מהתפל ולא העיקר ועוד… ההורים שלה שמו אותה בפנימייה לילדים עם בעיות ומאז היא שונאת אותם (את ההורים שלה ) למרות שהפנימייה באמת עוזרת לה אבל לא אכפת לה .

גיל : איך שבא לך אבל אני אשמח עם היא תהיה 14-13
מראה : תת משקל בגלל שהיא די מורדת , העין הימנית שלה היא חצי כחולה וחצי חומה והשנייה רק חומה . יש לה נמשים ושיער מבולגן (גלי) עד השכמות שאסוף בגולגול כושל .

רגש שחסר לה : אמפתיה

24/04/2016 10:38

אני ארשום בן עוד כמה דקות

24/04/2016 13:49

שם: ניק לארנט
רקע: בכל בית ספר שהוא נמצא בו, ואפילו במשפחה הוא תמיד נהפך לקורבן בשל העובדה שהוא לא מסוגל להביע עצב.
כאשר יש הלוויות, הוא לא יוכל להביע עצב, אז הוא מנסה לא להביע שום רגש. הוא עבר חוויה טראומתית בילדותו – מאז שאחיו הקטן נהרג בתאונה הוא לא היה מסוגל להרגיש עצב, לבכות, או אפילו להרגיש רע על אדם קרוב וחשוב שמת.
מראה: שיער בלונדיני עם עיניים ירוקות, ולרוב בן אדם חייכן ושמח.

אגב, זה לא קשור לדמות, אבל את/ה לקחת את הרעיון ממחלה שקוראים לה ״שונות״? זאת מחלה שבא בן אדם לא מסוגל לחוש רגשות שונים, או מתקשה בזה. יש עוד מלא מחלות בשם הזה.

24/04/2016 14:03

תודה,בגלל שהדמויות שלכם מדהימות אני יכניס את כולם,ל FalseWisdoms,לא לקחתי את זה ממחלה שקוראים לה שונות,אבל נתת לי רעיון להמשך הדרך ;)

24/04/2016 19:13

שם: מטיאס (מט ) ג'ונס. גיל: 11. רקע: אביו של מט מת כשהיה צעיר. אמו היא אישה קשוחה וקשה. למט יש אח קטן שדומה לו והם גרים בבקתה קטנה בשכונה עלובה בכפר קטן. מט גדל בדלות ועוני ולא זכה בצעצועים ומותרויות שיש לאחרים ולכן הוא היה מחפש הרפתקאות כדי להשתעשע. מראה: שיער חום בהיר חלק ופרוע עיניים חומות בהירות עם ניצוץ שובב עור בהיר אף קטן מכוסה נמשים וחיוך שובב ומעט זדוני. רגש שחסר לו: פחד וזהירות

26/04/2016 23:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך