sapir13
הסיפור לא אמיתי כמובן (לשואלים)

כלכך הרבה זמן לא נגעתי במקלדת.. תסלחו לי, נהייתי חלודה :/

השקרים של חיי

sapir13 16/12/2013 633 צפיות 3 תגובות
הסיפור לא אמיתי כמובן (לשואלים)

כלכך הרבה זמן לא נגעתי במקלדת.. תסלחו לי, נהייתי חלודה :/

כמו כולם, גם אני שיקרתי מתישהו בחיי. בין אם זה על משהו שעשיתי או בין אם סתם רציתי לגונן על מישהי .
רוב השקרים היו על הכישרון שלי.
אני מאלה שיכולים לעשות משהו ממש יפה עד שהמורה תבהה בזה כל השיעור, ואז להגיד שזה יצא קצת מכוער או עקום מידי.
אני זוכרת יום אחד שאני וחברה שלי עבדנו על משהו גדול (אותה תמונה, כל אחת לבד) שלי יצאה קצת יותר מדוייקת משלה, בין אם בצבעים או בין אם בתמונה עצמה.
אני מודה שהיה לי חיוך על הפנים, אחד ממש גדול, למען האמת. עמוק בפנים הייתי ממש מרוצה, לא סתם עבדתי על זה קשה כל כך ובארבעה שיעורים, אבל כשראיתי את המבט שעל פניה של חברתי, קצת התאכזבתי.
זה לא שהייתי רעה או משהו, כזו שדואגת רק לעצמי; פשוט אני כן עזרתי לה בזמן העבודה, נתתי עצות איך לעשות את זה, ואיך לצייר את הקו האחרון נכון, אבל היו זמנים שהיא לא הקשיבה, וזו הסיבה שהיא לא הצליחה.
אמרנו לה שזה לא נורא, שהיא תצליח יותר בפעם הבאה, אך החיוך החמוץ לא מש מפניה, להיות שנייה כל פעם זה קצת משגע.

ניסיתי יותר, ניסיתי פחות, זה היה מבאס, לכל הרוחות.
השקעתי כמו תמיד, אך נתתי כבוד, להיות שנייה פתאום זה לא כזה נורא.

כולם אמרו לי שאני סתם מדברת, שלא יפה לא להעריך יצירה מהממת. שאם כבר השקעתי ויצא פצצה, אז למה לא לקחת את הכבוד והתהילה?
והייתי מנמקת "יש כתם פה," ו "זה קצת לא מדוייק מספיק כאן.." אך אף אחד לא התייחס, ובצדק, כמובן.

אני רק ניסיתי לעודד חברה, אז למה אין איש שמבין את הסיבה?

השקרים הכי גדולים היו על עצמי, מתי ש"כאילו" פישלתי ולא מספיק הערכתי.
מתי שידעתי שכן ומגיע כבוד, אך לוותר מידי פעם לא יגרום לצרות.
והיו כמובן סיפורים אחרים, אך הם לבינתיים לא ממש קשורים…


תגובות (3)

את כותבת מושלם, ספיאנו.
ומה שכתבת כל כך נכון ואהבתי את חוסר האנוכיות וההתחשבות בזולת שמביעה הדמות הראשית פה (:

16/12/2013 11:55

את כותבת מדהים ספיר!
ואני חושבת שבסוף, אנחנו לא עושים את זה בשבילם. אנחנו עושים את זה בשבילנו, כי בסוף אנחנו אשכרה מאמינים בזה. שאנחנו לא מציירים טוב, לא שרים טוב או אפילו אין לנו כתב יפה והכול כדי לשמח חברים ובאמת אנחנו מדכאים את עצמנו.
כתבת את זה בצורה מאוד יפה. כול הכבוד, את מחברת מוכשרת!

17/12/2013 08:49

לא חלודה ולא שקדי מרק!1ספיר את כותבת מושלם,ולא משנה מה את תאמרי,הכתיבה שלך היא בין האהובות עליי ביותר!!את כשרונית יותר מההיא שכתבה את הארי פוטר משמה (חעחע אני בספר נאמבר 6^^) ואני צופה לך גדולות!
ואיך אפשר שלא לדרג חמש לדבר הנפלא הזה?! :))))))))))))))))))

17/12/2013 09:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך