Miley cyrus
תכתבו לי את דעתכם על הנושא... תודה;)

זאת רק דעתי!

Miley cyrus 20/11/2014 956 צפיות תגובה אחת
תכתבו לי את דעתכם על הנושא... תודה;)

היי לכולם,
אומנם אני עדין נחשבת ילדה לדיונים כאלה… והמחשבות שלי לא כלכך ״צלולות״ נקרא לזה(?)
אבל בא לי לזרוק את דעתי פה, תחשבו מה שתחשבו על זה- וזכותכם!

חשבתי על הקטע הזה שבין מייצגי מדינת ישראל, אלה שגורמים למדינת ישראל להתקיים, אלה שמצילים אותנו מאויבנו…
כן, כן צה״ל
צבא הגנה לישראל
ואני מדגישה -ישראל-
ואני לא חושבת שזה הגיוני שארגון כזה יפעל וישתמש עם נשק וכל מיני מכשירים שמייבאים מחו״ל…
יש כאלה שלא יסכימו אותי, ובצדק אני לא חושבת שיש למדינה מספיק כסף כדי לעשות מפעלים לכל המכונות שצה״ל צריך, והם צריכים הרבה!
אבל אני חושבת שצריך לתת משכורת/כסף לתושבים שלנו! לתושבי מדינת ישראל…
זה לא הגיוני שנייבא רובים מארה״ב ואז שבוע אחרי נצא למלחמה נגדם (זה לא קרה, אבל זה יכול לקרות.. ואז פירנסנו מדינה שנגדנו)
אנחנו מדינת ישראל! ואנחנו צריכים קודם כל לדאוג לתושבינו ומשכורות של האנשים שלנו, ולא לעבור בתחנה המרכזית ולראות כאלה שאין להם פרוסת לחם להאכיל את המישפחה שלהם, ואני לא מדברת על כאלה שנותנים להם כסף ובמקום לקנות אוכל הם קונים סגריות/אלכוהול/סמים, אני מדברת על אלה שבאמת אין להם!
והמדינה? המדינה מרשה לעצמה לייבא דברים מחו״ל…


תגובות (1)

נכון. קודם כל כל הכבוד לך שהעלית למןדעות אני מעריכה את זה.
נקודת נגד תהיה שמדינת ישראל לא כמו בשאר התחומים, לא מאוד מתקדמת בתעשיית הנשק. כל פעם יוצא חידוש ואנחנו קונים נשק לא רק מארצות הברית, ככה זה. מלחמה זה לא מקום שאפשר חהתפשר בו על איכות נוסף שקשרי המסחר שלנו עם ארצות הברית הופכת אותנו תלויים בהם בנשק ואותם לזקןקים לכסף שלנו. אלה קשרי מסחר דיפלומטיים בריאים ביותר שנותנת להם עוד אינטרסים לתמוך בנו. לא כדאי לזרוק דבר כזה לפח, עם כמה שעצמאות חשובה לפעמים חברים לקרב חשובים יותר..

20/11/2014 18:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך