זה לא סיפור אהבה

19/11/2014 580 צפיות אין תגובות

הסיפור הינו אמיתי למרי!
הכל התחיל בפייסבוק. הוא מצא חן בעיניי אז שלחתי לו הודעה. אחרי החלפת מספרים ושיחות רבות החלטנו להיפגש. הוא בדיוק חוזר מהבסיס ואני גרה קרוב לתל אביב, אז נפגשים בתחנה מרכזית ומשם נוסעים לחוף הים לשקיעה.
כשראיתי אותו פעם ראשונה התאהבתי בו!
ישבנו על החוף דיברנו וצחקנו ואז הוא התקרב לנשק אותי, החזרתי לו בנשיקה . נשכבנו על החוף והוא ניסה להכניס את ידו מתחת לחצאית שלי-לא הסכמתי. לאחר כמה ניסיונות מצידו הוא ויתר. חזרתי הביתה לא השכלתי להבין בדיוק מה קרה וכך המשכנו להיפגש והפכנו לבני זוג.
במפגש אחד שאותו לא אשכח לעולם, הוא ביקש שאספר לו על הידידים שלי ועל האקסים שלי ודרש לדעת אם אני בקשר איתם. אמרתי לו שיש לי כמה ידידים ששמרתי איתם על קשר , הוא התעצבן והחל לתת לי סטירות מצלצלות על הלחי ליד אנשים ברחוב! כל השפתיים שלי התנפחו מכאב! מזל שבדיוק עברו 2 בנות מער"ן שעזרו לי ונתנו לי כסף למונית הביתה. אחרי המקרה הזה לא דיברנו כמה ימים.
לאחר תקופה מסוימת הוא התקשר להתנצל ואמר שזה לא היה בכוונה וביקש להיפגש שוב. אני לא זוכרת היכן הייתה הפעם הראשונה שהוא אנס אותי אני רק זוכרת שזה היה כואב ושביקשתי ממנו שיפסיק. הוא לא היה מפסיק עד שהיה גומר ונרגע, וכשהייתי עושה רעש הוא היה נותן לי סטירות ולעיתים חונק אותי ודורש שאשתוק. הפעמים הבאות היו אצלו בבית, אצלי בבית, ואפילו בקניון עזריאלי בקומה העליונה ! אחרי כל פעם כזאת הוא היה מבקש סליחה ואני הייתי מאוהבת בו הייתי שוכחת מהר וסולחת, ואיפה שהוא "התרגלתי" לדפוס ההתנהגותי הזה שלו. היום בדיעבד אני יודעת שהייתי מזוכיסטית כלפי עצמי הוא הפך אותי לכזאת!! היום עברו 3 שנים מאז הצלחתי להתנתק ממנו, אני נשואה לבעל מדהים. אך עדיין נשארו זיכרונות מרים מאותם ימים. תקופה ארוכה היה לי קשה לקיים יחסי מין, טופלתי וב"ה אני יוצאת מזה לאט..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך