דון בבלס
זה אחד הדברים שהכי התחברתי אליהם בכתיבה שלי, כי כתבתי את זה על מישהו שחשוב לי.

חצי חיוך

דון בבלס 30/06/2016 873 צפיות תגובה אחת
זה אחד הדברים שהכי התחברתי אליהם בכתיבה שלי, כי כתבתי את זה על מישהו שחשוב לי.

אתה אפילו לא יודע שאני מסתכלת אליך בעניים מתחננות למבט. במשך שנים ניסיתי להבין אותך שנים שאנחנו ביחד בכיתה ואחרי הצהריים ואפילו לא טרחתה לדבר איתי יותר מחמש דקות. תמיד הייתי סקרנית, מה אתה חושב? מה אתה מרגיש? למה אתה תמיד לובש הבעה חמוצה? רק איתה אתה מדבר במילים ומגע. העניים שלך עצובות אטומות לחדירה.
אתה חשבת בכלל להסתכל שאני דואגת לך יותר מהכל הרחקתה אותי עוד ועוד… לא הייתי קיימת בשבילך. הדיבור בנינו היה רדוד וחסר כל תוכן. אבל עכשיו אחרי שאנחנו מכירים שבע שנים חייכתה אלי חצי חיוך אנחנו מדברים בינתיים. חיבקתה אותי חצי חיבוק אם חצי חיוך ואני עשיו חצי שמחה כי אני יודעת שמחר הכל יחזור להיות רגיל תתנהג כאילו אני כלום, הריח שלך שונה דוחה אנשים ולי הוא רק גורם לתהות מי אתה באמת? מי מסתתר מתחת להבעה הקפואה? מה הסיפור שלך ילד מסתורי? אני גם רוצה להיות חלק מחייך, חלק מין הסיפור המסתורי שלך. אנחנו לא כאלה שונים הצד שאתה מראה כלפי חוץ הוא הצד שמסתתר בי שפורץ כל כך הרבה אבל אף אחד לא מבחין בו. הו ילד תתקרב אני יכולה ללמד אותך דברים שלא חלמתה עליהם אפילו, אני ילד אותך להסתוות, אף אחד לא יטריד אותך יותר. הכל יחזור להיות כמו פעם רק אתה וההרהורים שלך בלי ילדה שמקרקרת סביבך. תן לי את היד אם יש לך אומץ תקפוץ! אני מאמינה שאתה יכול, גם אני יכולתי פעם יש לך רק הזדמנות אחת אני פספסתי אותה כי לא היה לי את האומץ לקפוץ מאז אני משקיעה את חיי כדאי שאף אחד לא יצטרך לסבול כמו שאני סבלתי.
הוא נתן לי את היד שלו והפיל אותי אל התהום, אל בור חסר תחתית. ככה הם החיים נערה יפה עדיפה על אחת חכמה שמנסה לעזור לבחור סובל. אני ידעתי את זה, לו הייתה את ההזדמנות שהגיע לו גם הוא לא קפץ, מאטים האמיצים, ומעטים עוד יותר אלה שמעדיפים למצוא לפשרות שתשפר את המצב הוא היה כזה… ללא כוונה גם הוא הגיעה לשם כי הרי נערות יפות יכולות להשיג הכל לשחק לך בלב ולרסק אותך. ואז ההזדמנות ניתנה לו בפעם האחרונה… לא היה לו מה להפסיד הוא השליך את עצמו אל התהום. איש לא ראה אותו מאז, אך גם שום גופה לא נמצאה זה הוא עוד מקרה מיסטורי שלא פוצח. אני היחידה שיודעת את פתרון התעלומה אך מה זה משנה עכשיו?
יש אנשים שפשוט נכנסים לך ללב והם אפילו לא יודעים את זה. ויש אנשים שאתה מגלה שהם חשובים לך רק אחרי שהרבה זמן לא הסתכלתה להן בעניים…


תגובות (1)

הרגשתי ממש צורך לקרוא את זה, כי גם אני כתבתי סיפור שקוראים לו ככה! ובכל מקרה… כתבת ממש יפה, זה הרגיש לי רק קצת מבולבל או לא מובן אבל סך הכל כתבת טוב. אהבתי!

30/06/2016 17:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך