חצי ראש

22/07/2014 525 צפיות אין תגובות

בכלל לא רציתי להשתתף אבל דן אמר שזה יהיה כסף קל ולא היה צריך יותר מזה כדי לשכנע אותי , כי גם ככה לא היה לי גרוש על התחת, או בחשבון בנק, או במקום כלשהו.
אז אירגנו 4 חבר'ה והגענו לחנות קצת לפני שהוא סגר,ואיך שהוא ראה אותנו עם הכובעים, הבן זונה שלף שאט גאן שהיה לו מתחת לדלפק וירה לדן ישר לראש, אני קיבלתי אחת לכתף, לא לפני ששאריות מהמוח של דן עפו לי על כל הבגדים.
התעוררתי בבית חולים , כשאמא ואבא ליד המיטה, ומה שהיה יותר מוזר, דן עמד לידם, בלי חצי ראש, עדיין קצת מדמם ואפילו ראו קצת מהעצם.
אמא בכתה ואבא נראה כועס. הוא שאל למה נראה לי שילד בן 8 יכול ללכת על דעת עצמו, ועוד לנסות לשדוד מכולת? הוא אמר לי שאני מרותק לחודשיים הבאים ולא באמת יכולתי להתווכח , גם כי לא היה לי תירוץ הולם, וגם כי הפה שלי היה מלא דם.
ומה שהכי הפתיע אותי, שאבא אמר, למה אתה אף פעם לא יכול להתנהג כמו דן?
ואמא אמרה, "נכון, דן כזה ילד טוב ואף פעם לא עושה בעיות, לא כמוך!" וליטפה אותו בחצי ראש שנשאר לו. "לדן כבר יש תואר במשפטים, והוא מתחיל לקחת את עצמו בידיים, לא כמוך ששוכב שם כמו איזה בטלן" את המשפט האחרון היא צעקה, והם הסתובבו והתחילו ללכת
מאחוריהם דן משך בכתפיים ועשה לי חצי פרצוף של "מה אפשר לעשות" ואז הוא עשה לי זין עם האצבע, אז ניסיתי לצעוק עליו שזו היתה אשמתו ואני בכלל לא רציתי להיות שם, אבל כל מה שיצא לי היה חרחור עלוב.
הרופא אמר שאני אהיה בסדר, אבל אחרי יומיים מתתי.
ההורים שלי הגיעו להלוויה יחד עם דן, ובעין האחת שנשארה לו, ראיתי דמעה.
הם לא נראו כאלה עצובים ואני מוכן להישבע שראיתי אותם מחליפים כמה חיוכים.
בסוף הטקס הם לקחו את דן הביתה איתם, ואני נשארתי בקבר, והתחלתי להירקב, והתולעים באו, וחשבתי לעצמי שאולי הם היו לוקחים אותי, אם רק גם לי היה חצי ראש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך