Gray
איזה כיף זה לקרוא בחופש קטע על מבחן במתמטיקה, מה? כן, אני יודעת שהכתיבה די מוזרה פה, אבל אני חושבת שבסך הכל הצלחתי להעביר די טוב את הפואנטה... הדמויות מבוססות על ילדים שלומדים איתי ודנה מבוססת עליי. מה דעתכם, בסך הכל?

חרדת מבחנים

Gray 04/04/2017 648 צפיות 2 תגובות
איזה כיף זה לקרוא בחופש קטע על מבחן במתמטיקה, מה? כן, אני יודעת שהכתיבה די מוזרה פה, אבל אני חושבת שבסך הכל הצלחתי להעביר די טוב את הפואנטה... הדמויות מבוססות על ילדים שלומדים איתי ודנה מבוססת עליי. מה דעתכם, בסך הכל?

"דנה, התחלת כבר להתכונן למבחן במתמטיקה?" שאלה שיר בנימה קצת היסטרית.
"לא, מה פתאום. יש עוד חודש!" ענתה לה דנה בביטחון.
"אבל זה המבחן שיחלק אותנו להקבצות!" הצטרפה לשיחה גם ענבר, שישבה בשולחן לפניהן.
"נכון, הוא המבחן הכי חשוב השנה," הנהנה שיר במרץ.
"באמת, בנות. זה בסך הכל מבחן." ביטלה דנה את דבריהן.
"תניחו לה. שתתמודד לבד עם האפס הגדול והשמן שהיא תקבל." התגרה בהן תומר, שישב ליד ענבר.
"דנה? מקבלת אפס? באיזה סרט אתה חי?" צחקה אליו אלה.
"דנה, באמת הגיע הזמן שתתחילי ללמוד למבחנים. זה יעזור לך גם בהמשך הלימודים," העיר רון, ה'אמא' של הכיתה.
"נו, באמת. זה בסך הכל דף עם מספר! למי אכפת?" דנה נדה בראשה בבוז.
"אם היית מקבלת ציונים נמוכים, היה לך אכפת ועוד איך." רטן ליאור.
"הממוצע שלי הוא שבעים." משכה דנה בכתפיה וחזרה לשרבט במחברת האלגברה שלה.
"בשביל שיר שלנו זה נמוך, אבל רוב הילדים היו מתים להתחלף איתך," אמרה אלה. שאר הילדים הנהנו בהסכמה. שיר ניסתה לשרוק את השריקה שדמויות בסרטים מצוירים שורקות כשמאשימים אותן במשהו שעשו. תומר צחק בשקט, וזכה לבעיטה מענבר.
"תגידו מה שתגידו, תעשו מה שתעשו, אבל לא תצליחו להדביק אותי במחלת המבחנים שלכם!" הכריזה דנה.
"ילדים, על מה אתם מדברים שם מאחור?" פנתה אליהם המורה, שנכנסה לפני דקות מספר לכיתה.
"שום דבר, המורה," מיהרו לענות התלמידים, בדיוק כשדנה הכריזה: "דפים עם קשקושים לא נחוצים!"


תגובות (2)

טוב אין סיפור יותר אמיתי מזה,
הכתיבה טובה בעיניי, אבל היית חייבת לבחור מתמטיקה נכון?
כאילו לא מספיק לי כל התגבורים במהלך החופש זה רודף אותי עכשיו גם באתר הכותבים ?!
אימלה !

04/04/2017 20:28

יש כאן תיאורים מקיפים מדי על מי אמר מה… זה דומה מדי לסיפור הילדים הצב של אורן.
הייתי מצפה פחות 'להגיד' ויותר לתאר. לדוגמה ה'אמא' של הכיתה זה להגיד… עדיף שהקורא יסיק את זה מההתנהגות המתוארת או לרמוז את זה.
כל השיחה הזו מתבססת על דנה ואין קיום אחר לשאר הדמויות מלבד דנה. אפילו המורה חיה בגלל דנה.
הכתיבה עצמה היא יפה מבחינה טכנית.
בהצלחה :)
(מצטער אם יצאתי קצת קשוח)

05/04/2017 00:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך