היום סיימתי לצפות בסדרה 13 סיבות למה, והסדרה היוותה חלק מההשראה לקטע הזה. אני ממליצה לכם ללכת ולצפות בסדרה, באמת סדרה מעולה. ועוד משהו לציין- אני עצמי לא חותכת. אל תדאגו.

חתכים

14/04/2017 681 צפיות 5 תגובות
היום סיימתי לצפות בסדרה 13 סיבות למה, והסדרה היוותה חלק מההשראה לקטע הזה. אני ממליצה לכם ללכת ולצפות בסדרה, באמת סדרה מעולה. ועוד משהו לציין- אני עצמי לא חותכת. אל תדאגו.

שאלת אותי למה אני עם סוודר כל הקיץ, נכון? אני מסתירה את החתכים, זה למה.
את החתך הראשון עשיתי כשהייתי בכיתה ז', ההורים לא הרשו לי ללכת למסיבה. איזה שטויות. משם הכל נהיה יותר גרוע. כל חתך החמיר, והסיבה לו הייתה גרועה יותר ויותר.
אני מצמידה את הסכין היפנית אל ידי, ליד הוריד אני מתחילה את החתך, ה-14 במספר, מקווה שהוא-הוא יהיה זה שיהרוג אותי.
זה כואב. הסכין חודרת אל תוך עורי, אני מרגישה אותה. אני מרגישה את הדם יוצא ממני, את כל הרוע שחוויתי בזמן האחרון יוצא ונעלם. ואני מתנקה באוויר חדש, שבמקומו אמור להיות דם ישן ומלא באירועים שאני מתחננת לשכוח.
אני מצמידה את היד אל הקיר, הקיר נצבע באדום. לא אדום של צבע, אדום של דם. דם מלוכלך.
מלוכלך מרוע.
חלק ממני אומר לי להפסיק, לחיות את החיים האלה, להתמודד, להישאר חזקה. לקחת מגבון או יותר ולנקות את הדם המסריח הזה. ויותר לא לקרב סכין אל ידי הפצועה.
אבל החלק השני שבי, הוא החלק השולט. הוא זה שאומר את המילה האחרונה. והמילה שלו היא 'תמותי'.
החלק הזה רוצה לגאול אותי, ואותו, מהצער והכאב שבעולם. הכאב שעברתי, עוברת, ואעבור.
החלק הזה לא פראייר. הוא אמנם זה שמוותר, מוותר על החיים ובורח אל המוות, אבל הוא מנצח את החלק השני שבי וגורם לי לקחת את הסכין ולהצמיד אותה שוב אל ידי.
והכאב, הוא לא פחות גרוע מזה שחוויתי בעבר. אבל הוא ייגמר. הוא ייגמר כשאני אגמר. כשאגמור עם העולם המחורבן הזה, עם הילדים האידיוטים האלה שמיררו לי את החיים בכל רגע. כשאשכח מכל השיט הזה, רק אשכב ואישן לעד.


תגובות (5)

נלחצתי כי חשבתי שאת פוגעת בעצמך. אני שמחה שלא!
13 סיבות למה זו סדרה קשה לצפייה, מלאת טריגרים וחיים חברתיים קשים. סדרה מדהימה שבאה להעביר מסר חשוב מאוד. גם אני ממליצה ממש! קראתי גם את הספר – מרתק.

נ.ב
נכון שקליי מושלם???

14/04/2017 22:40

    תודה רבה!3> הסדרה באמת מדהימה, לא יכולתי להוריד את העיניים מהמסך. וקליי לגמרי מושלם!!!

    15/04/2017 22:23

נבהלתי לרגע!
הכתיבה שלך באמת משכנעת.
אני מתלבטת אם לצפות בסדרה הזו כי אני מסוג האנשים שלוקחים דברים כאלו ממש קשה.
בכל מקרה אגיד לך משפט שהייתי אומרת בהנחה וזה היה אמיתי, החוזק האמיתי של אדם הוא הרבה יותר משמעותי ממה שהוא חושב.

14/04/2017 22:46

    תודה3> אני יכולה להגיד לך מחווייתי האישית שהסדרה גרמה לי לבכות לא פעם ולא פעמיים. זו סדרה עצובה וקשה אבל היא מדהימה. 3>

    15/04/2017 22:24

נשמע לי מוכר למדי.

15/04/2017 22:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך