יום חמישי

29/11/2016 627 צפיות אין תגובות

זה היה … ביום חמישי . בדיוק סיימתי ללמוד והלכתי עם רון לבית שלו, נכנסנו והיה שקט נעים כזה. \" ההורים שלי לא בבית\" הוא אמר בשקט והסתכל אליי , ידעתי מה הוא רוצה , ברור, וגם לא ממש התנגדתי לרעיון , אנחנו כבר בני 18 לא? בוגרים. \"בוא נראה סרט\" אמרתי לו בקריצה מטומטמת ,מטומטמת, מטומטמת.
הלכנו לחדר שלו , נזכרתי כמה התפעלתי מהחדר הזה בפעם הראשונה , חדר ענקי , מאובזר בכל מה שהיית יכול לרצות, כולל טלוויזיה 52 אינץ\', פעם חשבתי שזה בגלל שההורים שלו אוהבים אותו, במשך הזמן הבנתי שהם פשוט עסוקים מדי מכדי לסרב לו. ישבנו ביחד על המיטה שלו , מיטה זוגית אפורה .
התלבטנו איזה סרט להזמין למרות שלשנינו היה ברור שמכל הדברים שנעשה להתרכז בעלילה לא יהיה אחד מהם. בסוף החלטנו על \"מחפשים את נמו\". הוא כיבה את האור והדליק את המזגן, היה יום חם אבל שנינו התכסנו כאילו יורד גשם בחוץ. לאט לאט התרפיתי , הצבעים הזוהרים שזרחו בטלוויזיה הרגיעו אותי.

עד שהרגשתי את היד שלו על הירך שלי.

הגוף שלי כמו פסל , התאבן מיידית. הוא הסתכל עליי בפליאה ועלבון \" תמרי מה יש לך?\", מיד הרגעתי את עצמי והשתקתי את הקול הקטן שאמר שלא ככה זה אמור להרגיש .
\" כלום, כלום, אני סתם לחוצה \" ,אמרתי במהירות , הוא הנהן והתקרב לנשק אותי. מאוחר יותר חשבתי שהייתי צריכה לחשוד כשהוא לא שאל אותי אם הוא יכול להמשיך. הפה שלי נפשק אוטומטית והלשון שלו סיירה בתוכה , כמעט באלימות.
הקול הקטן התחזק והתחנן שאומר לו להפסיק, השתקתי אותו בגסות . הוא סיים לנשק אותי וכמעט מבלי משים נשמתי לרווחה, אבל לא הקלה הייתה הרגש שהייתי אמורה להרגיש. כי עכשיו הוא התחיל להוריד את החולצה שלו, וגרוע מזה , את המכנסיים.
ידעתי שאני אמורה לעשות כמוהו. אבל לא יכולתי, משהו בי סירב בכל תוקף, לא הרגשתי מוכנה. \" איתי , אני באמת מצטערת , אבל אני עוד לא מרגישה מוכנה, אולי..\" זיק של כעס התלקח בעיניו, פחד התפשט לי בלב. טיפשה , אמרתי לעצמי, את מכירה אותו, הוא לא יכאיב לך.
התחלתי לקום מבוישת כשלפתע הוא לפת לי את היד. הקול הקטן צרח עליי לברוח ועכשיו, אבל למרות הנסיבות עדיין סירבתי להאמין שהוא יפגע בי.
\"איתי, תעזוב לי את היד\" האחיזה שלו התחזקה \"איתי , אתה מכאיב לי \".
שריריו שפעם משכו אותי עכשיו איימו עליי. בניסיון נואש להשתחרר, דחפתי אותו בחוזקה אבל לחינם. בכוח הולך וגובר הוא החזיק בי
\"זה יהיה לך כיף , אני מבטיח\"
הלב שלי פעם בחוזקה
\" איתי אני לא רוצה. בבקשה תעזוב אותי, איתי!\"
במבט ממוקד הוא הצמיד אותי למזרן והפשיל לי את המכנסיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך