כיס אחורי במכנס

אני 18/04/2017 658 צפיות 3 תגובות

הרגשתי פתאום עצם מוזר בכיס מכנסי האחורי. תוך כדי גם לחישה באוזן "בואנה, הייתי עושה אותך".
הסתובבתי ואני לא יודעת מאיפה הגיע לי האמץ הזה פתאום, אבל…
אבל אני העפתי לו סטירה!
זה היה באמצע סניף של מקדונלד'ס, כולם הסתכלו, ואני?
אני הרגשתי כל כך אשמה, מה חשבתי לעצמי שיצאתי עם מכנס קצר מהבית?
מה ציפיתי? שאני לא אוטרד?
בעצם..
בעצם, גברים זה עם חרמן. ואני לא מכלילה חס וחלילה, אבל פשוט לא כולם מתבטאים בצורה כל כך מזעזעת.
הוא התעקש. אני עומדת שם, נער בכיתה י"ב ונערה בכיתה י' עומדים אחד מול השניה, "בבקשה תני לי את המספר שלך"
לפני שנייה הוא דחף לי יד למכנסיים! מה הוא חושב לעצמו?
אבל בעצם, אני לפני שנייה העפתי לו סטירה, אז אנחנו פיטים?
לא! ממש ממש לא!
ואולי כן?
זה הוא התחיל! אני רק הגנתי על עצמי.
החלטתי לקחת את הגלידה שהזמנתי לעצמי וללכת משם. הוא לא הרפה.
הוא עקב אחרי ועקב אחרי. ואני? הייתה כל כך עסוקה בלברוח שלא שמתי לב שהפלתי לעצמי את הגלידה.
נכנסתי לשירותים, בוכה.


תגובות (3)

זה עצוב, זה זוועתי, וזה נוראי, ואני מאוד מאוד מקווה שזה לא סיפור אמיתי… ואם כן, אז ממש כל הכבוד על הסטירה ועל זה שאת לא מאשימה את עצמך. אני רק רוצה לציין שאין קשר כל כך חזק ל"חרמנות". תקיפות מיניות מגיעות בדרך כלל מלחצים חברתיים ומרצון מעוות להרגשה של כוח.
ודבר אחרון – אם זה סיפור אמיתי, אז תדווחי עליו. לא רק בשביל שיהיה צדק, אלא גם כדי שהוא לא ימשיך לעשות דברים כאלה.

18/04/2017 20:46

אם הסטירה לא עוזרת, המהלך הבא אמור להיות תפיסה או בעיטה באשכים (תלוי כמה את עצבנית).

18/04/2017 21:58

אני מזועזעת מהמחשבה.
תלכי איך שבא לך.
הבעיה אצלו.
תצעקי עליו שכל העולם ואישתו ישמע את מה שהוא עשה.
שהוא יתבייש ויתמודד עם ההשלכות של תקיפה מינית.
עקב אחריך?! תבקשי עזרה מהעוברים והשבים. בלי להתבייש!

19/04/2017 10:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך