אם האבתם את הסיפור ורוצים לשמוע את הספור האמיתי חפשו "סיפורו האמיתי של כתם" מאת כלבלב

כלבלב צעיר וגיבור

01/09/2014 600 צפיות אין תגובות
אם האבתם את הסיפור ורוצים לשמוע את הספור האמיתי חפשו "סיפורו האמיתי של כתם" מאת כלבלב

היה היה פעם, לפני שנים רבות כלב מסכן ויפה.
הכלב היה בן כשנה והופרד מאמו כאשר נולד והיא הלכה למכלאה, הכלבות האחרות לקחו אותו לגדול אמם אבל זרקו אותו כאשר ראו לאיזה כלב הוא גדל, כמו שאמרתי הוא היה יפה יותר מכל הכלכלבים ביחד אז הם החליתו לזרוק אותו.
יום אחד עברה בעיר נסיכה יפת מראה וטובת לב בשם הילי, הילי ראתה את הכלבלב מסתטר ובשקט לקחה אותו אליה היא אמרה: "שלום חבר קטן, איך אקרה לך". לפתע עבר ילד רע וזרק אל הנסיכה והכלבלב בוץ היא אמרה: "מחר הילד הזה יקבל עונש!!! נכון…" הנסיכה הסתקלה על פניו וראתה קטם בוץ על אפו "כתם!!!" היא צעקה "מהיום אקרה לך כתם" הילי היא קטנה בת 6 היא זו שהצילה כלב יפה וושמה לו קולר וככה ניסים קורים מכלב שנוא ומוזנך אפך לכלב בן מלוכה המכונה 'כתם הדוכס' אבל אחרי שנים הנסיכה גדלה וניהיה לה גם חבר בשם רן.
******
ויום אחד איכו של הנסיכה: ג'ק נפל מעל צוק.
כתם ידע שאליו לעשות משהו (ולמרבה המזל היה טיול) הוא סימן לנסיכה לתלות את הרצוע הלתית על הענף ליד הצוק וקפץ למטה. הוא ביאתיים שיכרר את הרצועה המלכותית הארוכה וקרח אותה סביב ידו של ג'ק בן השבע וידה שהנסיכה שתים לב למשקל שעלה ותמשוך למעלה. בזמן הזה כתם המשיך ליפול וליפול אד שהוא מת.
כשהנסיכה גילתה ילד בן שבע בלי כלבלב הם מיהרו למטה (ג'ק בכרכרה) ואז היא מצאה את כלבה מת.
כולם היו עצובים הנסיכה כי הכלב שלה מת וג'ק כי הוא התעקש להצתרף עליה לבסוף כתם נקבר ואפילו הכלבים שנטשו אותו היו עצובים.
אבל עכשיו כתם בדרך לפגוש את אמו בגן עדן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך