Mercy
פה נגמר המכתב, ולא מצאתי עוד אחרים. זה נראה כמו קטע מיומן, אך לא ניתן להיות בטוחים. הוא פשוט נגמר לפתע, אך זה לא היה כל המכתב, היו הרבה שורות מושחרות, הרבה חלקים חסרים, אי אפשר לדעת מי כתב את המכתב, אך היה ברור, כי הנורא מכל קרה.

כל-כך הרבה לאבד

Mercy 29/08/2014 538 צפיות תגובה אחת
פה נגמר המכתב, ולא מצאתי עוד אחרים. זה נראה כמו קטע מיומן, אך לא ניתן להיות בטוחים. הוא פשוט נגמר לפתע, אך זה לא היה כל המכתב, היו הרבה שורות מושחרות, הרבה חלקים חסרים, אי אפשר לדעת מי כתב את המכתב, אך היה ברור, כי הנורא מכל קרה.

המשחק אותו אני משחקת, הוא מסוכן.
יש לו יותר חוקים משאי-פעם יעלו על דעתכם, וכל-כך רבה יכל לקרות.
אני יכולה לאבד הכל, אך אני גם יכולה להגיע אל פסגת העולם.
יש הרבה לאבד, אך גם כל-כך הרבה להרוויח.
אני תמיד צריכה להישאר עם היד על הדופק, להיזהר מדם חדש, ולהיזהר אפילו יותר משחקנים ותיקים.
אני יכולה להגיד לכם שאני לא גאה במה שעשיתי ובמה שעוד אעשה, אך אני גם יכולה להגיד לכם שאני לא מתכחשת לכך.
אני עשיתי את הדברים הללו, ואני אמשיך לעשות אותם וביום מן הימים אני אאלץ להתמודד עם התוצאות, אך כרגע, אין לי זמן לכך.
אני עסוקה עד מעל הראש, בשביל לוודא שהראש שלי ישאר במקומו, ובו זמנית, אני צריכה לדאוג שכולם יהיו מרוצים, אני צריכה לשמור את הקלפים קרוב לחזי, ובו זמנית לשקר, לבלף, ולא להסגיר את העובדה שאני כנראה מחזיקה את כל הקלפים המנצחים בשרוולי.
עצם העובדה שאני משחקת במשחק הזה, אומרת כי אני עשויה להיות אחת מהאנשים הדגולים בהיסטוריה, אך זה גם אומר שאני עשויה להיות מחוסלת הרבה לפני כן.
אם ייוודע למישהו מה אני עושה, זה לא יגמר בטוב, לא רק עבורי, אלא עבור גם עבור אחרים.
אז אני מבקשת מכם, אני מפצירה מכם, אל תשחקו במשחק הזה, גם אם מציעים לכם, גם אם מבטיחים לכם את כל העושר בעולם.
תינצלו, כל עוד אתם יכולים, אחרת- אחרת כבר לא תוכלו להינצל לעולם.
עצם העובדה שאני כותבת את השורות הללו, מסכנת אותי.
אבל אני לא בטוחה שאשרוד עוד הרבה.
מעמדי מתחיל להיחלש, והמשחק מסתבך, ואני פשוט רוצה להזהיר אתכם.
לדאוג ש-


תגובות (1)

משחק…. זה הזכיר לי את הספר קרקס החלומות…
אהבתי מאוד. הכתיבה פה מעולה והרעיון עצמו מאוד מעניין . מדרגת חמש
שבת שלום ^-^

29/08/2014 16:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך