Love Books
אז שמעתי את "Dance with me tonight" של אולי מארס ופתאום כל הדבר הזה עלה לי לראש- הייתי חייבת לכתוב את זה.

כמה שעות מוקדם יותר

Love Books 21/07/2016 634 צפיות אין תגובות
אז שמעתי את "Dance with me tonight" של אולי מארס ופתאום כל הדבר הזה עלה לי לראש- הייתי חייבת לכתוב את זה.

"מעניין מה יהיה ה- "כמה שעות מוקדם יותר" של האחרי שלנו." הנערה שישבה לידי מלמלה. היא הייתה צעירה ממני בשנים רבות, אך בכל זאת נהניתי מחברה.

"מה?" שאלתי, לא מבין.

"אתה יודע," היא לחשה "עוד כמה שעות, נשאל- מה קרה לפני זה? והנקודה הזו בדיוק תהיה ההתחלה שלנו. אחר כך יקרו עוד כמה פעולות ויעברו עוד כמה שעות ונסיים באותה הנקודה שבה אנחנו משחזרים את הכל ומפנימים את העלילה. הבנת?"

חשבתי על כך מספר שניות, ולבסוף הנהנתי. הבנתי אותה אפילו יותר משרציתי להבין. הנקודה שהיא ניסתה להעביר לי העלתה בי הרבה נקודות נוספות- הרבה פעמים בחיים יש את נקודת ה- "איך הגענו לזה?". לא תמיד יש תשובה. לא תמיד אנחנו זוכרים. לפעמים נקודת המבט שלנו מעוותת, ולפעמים- העלילה בכלל לא מעניינת. לפעמים רק נקודת ה- "איך הגענו לזה?" משנה משהו.
יש הרבה לא תמיד. יש הרבה לפעמים.
וכמו עכשיו, לפעמים בשביל לקבל עלילה מעניינת צריכים לעשות משהו נועז, כזה שישנה את החיים שלנו- משהו כה נועז, שיוכלו לכתוב עליו ספר או להסריט אותו ולקבל עליו ביקורות משובחות וכן את ההגדרה "שובר קופות."

אז עכשיו אני מחליט לממש את ה- "לפעמים" שלי, מתרומם ושואל אותה בביטחון לא רגיל; "רוצה לעשות משהו נועז?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך