כמו שתי זרות

sapir13 29/09/2014 569 צפיות 3 תגובות

חבל שאני לא יכולה פשוט להיעלם, אני בטוחה שזה היה עושה לך את החיים קלים יותר, אולי אפילו היית יותר מאושרת, מי יודע.
חבל שאני לא יכולה פשוט לברוח ממך, להפסיק לראות אותך בכל יום, כי זה כבר מתחיל ממש להעיק עליי, להטריד.
נמאס לי לשמוע את הקול שלך יותר.
נמאס לי שאת מתחממת מכל דבר קטן.
ואת יודעת מה הכי נורא? שבשיחה שהיתה לנו עם הרב ההוא לפני כמה ימים הוא אמר לנו כל מיני דברים, ואחד הדברים היה "היא סחבה אותך בבטן שלה תשעה חודשים- שקט. אל תדבר אפילו. מגיע לה שתכבד אותה…" אני אולי לא זוכת כל כך הרבה ממה שהוא אמר כי כן, דיי הייתי עסוקה בלישון, אבל אני זוכרת שהרגשתי דיי נעלבת.
איך אני יכולה לשתוק כשאת מעליבה אותי כך, כשכל פעם אני נזכרת שוב ושוב בילדות שלי ובהווה שלי ובכאב שלי, בדמעות.
אולי זה בגלל שהייתי שיכורה מידי מעייפות שלא אמרתי מילה, ואולי זה כי באמת אסרתי על עצמי לדבר, אבל זה שכולנו הבטנו בו והנהנו קלות בראשינו מתוך אינסטינקט לא אומר שהסכמנו, לא אומר שאני הסכמתי.
אולי התשובה האמיתית שלי לא תגיע השנה, ואולי גם לא בשנה הבאה, אבל אני לא אשקר יותר, אני לא אעמיד פנים שהכל טוב רק כי את מי שאת ואני מי שאני.
בבקשה, פשוט תלכי, כי אני כבר שבורה ממזמן ואני לא אחזיק מעמד לעוד הרבה זמן, אז פשוט תלכי כבר, תפסיקי לדבר, פעם אחת תנסי להתנהג כאילו אנחנו זרות.
זרות.


תגובות (3)

קודם, זה אמיתי?
עכשיו, זה פשוט מדהים!
(כשאני אומרת מדהים
אני מתכוונת שקשה להסביר את הרגש שגרמת לי, מאוד מרגש)

29/09/2014 18:07

קודם כל אני רוצה לומר שזה מדהים.כתבת את זה כל כך יפה ובצורה הכי יפה שאפשר.
ואם זה אמיתי ואם לא,אני רוצה שתדעי שאני תמיד נמצא כאן אם קורה משהו :)
שנה טובה שתהיה ^^

29/09/2014 19:27

וואו. תמיד שאת כותבת קטע אני ישר נכנסת, כי אני יודעת שהוא יהיה מדהים :) וכן, הוא מדהים! כתוב בצורה יפהפייה…וואו.

29/09/2014 21:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך