אחת שיודעת
לפני בערך שלוש שעות, סבא רבא שלי נפטר. ובעצם כל העניין הזה גרם לי לחשוב למה הוא נפטר והאם יש לכך סיבה...אז החלטתי לשתף אתכם במחשבות שלי..מקווה שאתם אולי מזדהים,כי בסך הכל הקטע עצמו מדבר על דבר עצוב, אבל התוכן שבו מאוד חיובי לדעתי ו...בקיצור מקווה שהבנתם את המסר ואשמח אם תגיבו:)

כשבן אדם נפטר מן העולם…

אחת שיודעת 16/12/2014 906 צפיות 5 תגובות
לפני בערך שלוש שעות, סבא רבא שלי נפטר. ובעצם כל העניין הזה גרם לי לחשוב למה הוא נפטר והאם יש לכך סיבה...אז החלטתי לשתף אתכם במחשבות שלי..מקווה שאתם אולי מזדהים,כי בסך הכל הקטע עצמו מדבר על דבר עצוב, אבל התוכן שבו מאוד חיובי לדעתי ו...בקיצור מקווה שהבנתם את המסר ואשמח אם תגיבו:)

כשבן אדם נפטר מן העולם,
הוא עובר לעולם אחר.
אני לא יודעת מה יש בעולם האחר הזה,
והאם הוא טוב או רע,
אבל דבר אחד אני יודעת: שאם הוא שם, אז יש לכך סיבה.
בין אם הוא מכיר אותי ובין אם לאו,
יש לכך סיבה.
יש לכך סיבה שהבן אדם הזה כבר לא יחגוג את היומולדת הבאה שלו,
יש לכך סיבה שהבן אדם הזה כבר לא יסבול מהכאבים שהעיקו עליו,
יש לכך סיבה שהדמעות הזולגות וההרגשה שכבר לא נראה אותו יותר,
מציפה אותנו בבת אחת!
כן קשה לנו לעכל את זה בשניה הראשונה,
וכן קשה קשה לנו להפנים שלא נראה את הבן אדם הזה יותר,
אבל לא סתם באנו לעולם הזה, ולא סתם נצא ממנו.
גם אם נראה לנו שמה שקרה באותו רגע הוא הדבר הכי נורא בעולם,
מתברר שיש לכך גם יתרונות.
אז שוב, אני לא יודעת מה מחכה לי שם, בעולם הבא,
אולי טוב שם, אולי רע,
אבל אני כן יודעת, שיש לכך סיבה,
שגם אם אני הולכת מהעולם הזה, אצא ממנו בהרגשה טובה.


תגובות (5)

קודם כל, אני משתפת בצערך… הבעת את הרגשות שלך בצורה כל כך יפה, את מדמיינת את העולם הבא, ומקווה רק לטוב בשביל סבא רבע שלך!
מקווה שתעמדי בעצב, אבל כמו שאמרת, יש לזה סיבה, תני חיוך… הכל לטובה

16/12/2014 23:00

משתתפת בצערך, אם את צריכה אני תמיד כאן. מאוד אהבתי את הקטע ואני מבינה אותו לגמרי, למרות שבדרך כלל כשמישהו הולך קשה לראות את הצד החיובי בזה, קשה להגיד "זה לטובה", כל הכבוד שאת יכולה להגיד את זה, זו באמת גדולה.

16/12/2014 23:13

העברת את זה באופן לא ספרותי במיוחד לדעתי.
מעבר לזה, שאין שום סיבה חוץ מצירופי מקרים או תהליכים מתמשכים.
אין אלוהים, ואין עולם הבא, בלי שום קשר למה שאת מאמינה.
עכשיו מעבר לזה, הקטע הוא מאוד שטוח לדעתי…ויכל להיות מועבר בצורה הרבה יותר טובה.

17/12/2014 00:02

תודה רבה לכולכם על הנחומים והביקורות!
ואנדריאנה- אני בן מסורתי ועם מה שגדלתי בבית אני כן חושבת וכן מודעת שיש אלוקים ואני כן חושבת שיש עולם הבא אבל…כל אחד והדעות שלו ואני מאמינה במה שאני מאמינה.
ולגבי הביקורת שלך בנוגע לכתיבה- אני כתבתי את זה לא מתוך השראה כי קראתי ספר או צפיתי בתוכנית או משהו כזה. בטקסט הזה-בניגוד לסיפורים האחרים שלי- הבעתי את ההרגשות והמחשבות שלי באותו רגע, אבל זה בסדר שאתה חושב שזה שטחי כי האמונה שלך שונה משלי….אני לא סותרת אותך או משהו, פשוט רציתי להסביר את עצמי.

17/12/2014 00:40

משתתפת בצערך(אפילו שזה קרה ממש ממזמן) יותר מסיפורים רגילים אני אוהבת כשהכותב לא חושב על מה הוא כותב אלא פשוט כותב…כי זה אמיתי ומכל הלב…כדי לפרוק את הלב בסך הכל. גרמת לי לחשוב על מה באמת יהיה בעולם שאחרי, וכמו שגם אני מאמינה זה גלגל אז יש אנשים מתים ובמקומם נולדים חדשים :)

30/05/2016 07:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך