מדיטציה באכילה 2

גיא שמש 10/10/2016 622 צפיות אין תגובות

אז מה היה לנו היום?

התעוררנו ב-5 בבוקר, העירו אותנו בבעיטות, למה אנחנו בבית כלא, וזה לא צחוק. ואז אספו אותנו למקלחות ושפכו עלינו הרבה מים קרים, בלי סבון. אח"כ בדקו שאין לנו כינים, והעבירו אותנו לחדר האוכל, שם אכלנו כינים, וגם אורז לא עשוי, וגם בשר נא. אח"כ לקחו אותנו למשחטה, ואמרו לנו לבתר גופות של פרות וכבשים אחרי שהורדנו להם את הראש. יצא מאוד מלוכלך ומלא דם, אבל אמרנו להם שאנחנו נהנים, בשביל שיאכלו ת'לב. ואז שוב עברנו במקלחות והחלפנו בגדים, ויצאנו לסלול כבישים כל היום בשמש הקופחת עם הזפת והמכבש. היה לנו זמן לשבת קצת בשמש, לנוח, ולאכול כינים כדי להתחזק. שתינו גם דם. אח"כ לקחו אותנו למקלחות שוב, ומשם לנוח בתוך אמבטיית בוץ מלאה קצף עם בשמי הרחה ונרות, ושתיים-שלוש קוסיות שפינקו אותנו, ולכל אחת היה גם זין וגם קוס. דפקנו ונדפקנו, ואז ניקינו את המחראות, וזרקו אותנו לתאים עד יבוא משיח. כשהמשיח בא הוא פירק לנו את הצורה במכות, ואז שלח אותנו לקבל עזרה ראשונה, ומשם כל היום לקחו אותנו לאולפני הטלוויזיה לעשות קולות של צחוקים לסיטקומים, ולשמש קהל בתכניות אירוח. אחרי זה גילחו לנו את הפנים, את הראש ואת הערווה, ושמו אותנו בתאים עד שנירדם מאושרים ושבעים ונחלום חלומות יפים. זהו, יום חול שגרתי במדמנה האנושית של הקיום. היה קשה, אבל היה שווה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך