א. אנונימית
מה אתם חושבים על מוזיקה ? מה המוזיקה גורמת לכם להרגיש ?

מוזיקה ואהבה

א. אנונימית 03/11/2014 2092 צפיות 36 תגובות
מה אתם חושבים על מוזיקה ? מה המוזיקה גורמת לכם להרגיש ?

מוזיקה. כשאני שומעת את המילה 'מוזיקה' זה מעורר בי הרגשה נפלאה, מדהימה, קסומה. יש לי פרפרים בבטן, אני מתחילה לחיות בעולם משלי, עולם בו רק אני והמוזיקה נמצאות.
מוזיקה. כשאני שרה אני מרגישה חופשייה, אני חושבת על הדברים הכי מדהימים שאפשר לדמיין.
מוזיקה. כשאני מנגנת אני שמחה עד השמיים. אני מרגישה שאני יכולה לעשות הכל ולהיות כל דבר, כל מי שאני רוצה וכל מה שאני רוצה.

מוזיקה . כשאני בדיכאון עמוק או רדוד, המוזיקה משחררת אותי ומחזירה אותי למיטבי. כשאני עצובה, עצב קל או כבד, המוזיקה משמחת אותי. כשאני מרגישה שאני עומדת להתמוטט, המוזיקה מחזיקה אותי ומחזירה אותי לעמוד על הרגליים כמו גדולה. כשאני מרגישה חלשה, המוזיקה מחזקת אותי ומעניקה לי כוח. כשחסרה לי אנרגיה, המוזיקה מוסיפה לי אנרגיה. כשאני צריכה לפרוק משהו, המוזיקה עומדת לצידי. כשאני צריכה הקשבה והבנה, המוזיקה איתי.

לפי מה שהבנתי, ככה מרגישים כלפי מישהו שאוהבים. ככה מרגישים כלפי האהבה הראשונה.
האהבה הראשונה והיחידה שלי (לבינתיים היחידה) זו המוזיקה.

המוזיקה נמצאת אצלי בראש, בלב, בשפתיים, בידיים ובכל הגוף.

מוזיקה ואהבה.


תגובות (36)

אוקיי וואו זה בול אבל בול אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המוזיקה היא כל חיי בלי מוזיקה אני עצמי לא הייתי קיימת.
מדהים התחברתי מאוד!!!!!!!
תמשיכי לכתוב.
את מוזמנת לקרוא את השירים שלי, ממליצה על לבבות משוקולד.
דירגתי 5(:

03/11/2014 20:15

    תודה רבה לך!!! אני שמחה שאהבת ושהתחברת (:
    באמת תודה,
    אני רצה לשירים שלך חח

    03/11/2014 20:21

    ישששששש3>

    03/11/2014 20:28

~כיף וירטואלי!~ אל תייבשי…

03/11/2014 20:18

וואו.
קודם כל אני חושבת שמוזיקה זה דבר מדהים, את כבר כתבת את כל מה שרציתי לומר. והמוזיקה גורמת לי להרגיש אהבה, כעס, שנאה ובמקרים מסוימים אפילו עצבות..
בכל מקרה, את כותבת מדהים, התרגשתי פלוס.
כל הכבוד על בכירת העורכים! בחירה מעולה!
מדרגת חמש

04/11/2014 17:23

    אני שמחה לשמוע שגרמתי לך להתרגש.
    תודה על התמיכה, תודה על התגובה (:

    04/11/2014 17:31

הייתי מבקר את הסיפור, אבל אני מהטלפון, אז אני פשוט אעלה שאלה שהטרידה אותי כבר כמה זמן; האם מוזיקה יכולה לשמש לשליטה מוחית? זאת אומרת, מוזיקה בבירור משפיעה על המוח, היא גורמת לנו להרגיש דברים שונים ויש אפילו נשק לפיזור הפגנות שנקרא ״מערכת הצעקה״ שגורמת כאב עצום לאנשים ששומעים את התדרים שלה (כלומר, בני שלושים ומטה). האם זה אומר שבעתיד, כשתהיה לאנושות הבנה טובה יותר במדעי המוח, נוכל לגרום לבני אדם לבצע פעולות שונות בלי קשר לרצונם פשוט באמצעות השמעת רצף מסוים של צלילים?

04/11/2014 20:27

    אוקיי גם אני מהטל אז סליחה אם יש בילבול של אותיות.. -מקלדת קטנה וירטואלית מטופשת!!-
    אז ככה… היה לנו שיעור סוג של על זה בבצפר..זה שיעור אחד שנקרא 'חשיבה' וזה שיעור שבו מעלים נושאים ו.. טוב חושבים..
    אז פעם אחת העלנו את הנושא של המוזיקה/שמיעה.
    והשמיעו לנו קטע קצר של מנגינה ואחכ כולם היו צריכים להגיד מה הם הרגישו אחרי שהם שמעו את הקטע הזה – וכולם ענו – שמחה
    אחכ היה עןד קטע וכולם ענו – עצב.
    ןאז – כאב.
    אהבה.
    פחד.
    שיעמום.
    וכו'… וזה גרם לי לחשוב: מה אם בעציד הדי קרוב הממשלה פשוט תוכל להשמיע לנן את אותם קטעים, ולגרום לכך שאנחנו נרגיש את אוצו הדבר, כלומר בעזרת המוזיקה הם יוכלו לשלוט על הרגשות שלנו.. ותאמת ש… זה די מציאותי וקריפי o_O

    04/11/2014 21:19

    אני מאמינה שכן, מוזיקה זה דבר עצום וחזק.
    יכול להיות שזה מוזר, אבל זאת דעתי.
    וגם לא נראה לי מישהו יהרוס את המוזיקה בשביל לגרום לבני אדם לבצע פעולות בלי רצונם.

    04/11/2014 21:58

מבחינתי המוזיקה היא הדרך שלי להתחבר לעצמי ולרגשות שלי. לבטא את עצמי.
אם אני שמחה אני לוקחת את הגיטרה ומנגנת שיר שמח, קצבי, שיוכל לעזור לי להוציא את השמחה החוצה ולהראות אותה לעולם.
אם אני עייפה מהניסיון להסביר את עצמי, אני הולכת לפסנתר ומנגנת יצירה איטית ושקטה.
כשאני נסערת זה יהיה מהיר ולפעמים בלתי מובן.
כשאני מרגישה יצירתית במיוחד אני אעשה ניסיון (כושל בד"כ) להלחין שיר של עצמי.

אז מה זה מוזיקה בשבילי?
מוזיקה זה החיבור שלי לעצמי ולעולם. זה אני.

05/11/2014 12:06

    מדהים! (:

    05/11/2014 17:16

    כל כך מזדהה (אילו הייתי יודעת לנגן על גיטרה (אני עוד אלמד!!) או פסנטר)

    11/11/2014 20:01

בס"ד
את כותבת כל כך יפה! מאד הזדהיתי.
מוזיקה גורמת לי להתחבר לנשמה שלי ולהרגיש את מה שאני מרגישה.
שיהיה לך רק טוב!
ומזל טוב על בחירת העורכים!!

06/11/2014 04:01

    תודה (: ואני שמחה לשמוע שגם את מתחברת למוזיקה.
    שיהיה גם לך רק טוב!

    06/11/2014 07:16

חמוד מאוד הסוף מקסים (:

06/11/2014 18:46

מוזיקה זה חיי, מאוד התחברתי.
אזהרה: אני לא בא להתגרות באף אחד, רק אומר דעה!
אני חושב, שמי ששומע כל היום עומר אדם ושמלה בובליק(סתם מישוXD) לא יכול להגיד שמוזיקה זה חייו ושלמוזיקה שלו יש משמעות.
אם רוצים שירים שירם, הרוב המשמעותיים הם באנגלh,. אם מישהו מביין אנגלית ורוצה שירים- אשמח לתת לו כמה עצות במייל(:
[email protected]

08/11/2014 23:37

    חחח תתפלא אבל אני לא שומעת עומר אדם ושמלה בובליק

    08/11/2014 23:48

    למה מי ששומע עומר אדם לא יכול להגיד שהמוזיקה היא חייו ושיש לה משמעות?
    תראה, יש כאלה שמתחברים למילים. יש כאלה שלמנגינה. ויש כאלה שלשניהם ביחד. אז גם מי ששומע מזרחית יכול להגיד זאת.

    08/11/2014 23:52

    להגיד בעיניי ש'בואי נסיכה, נתפרע על המיטה' (יש משפט כזה בשיר כלשהוא)
    לא נראה לי שבן אדם עם מוסריות עצמית יכול להתחבר לזה..
    נכון, דוגמא נקודתית, אבל זה הרעיון הכללי…

    08/11/2014 23:54

    אהמ… יש משפטים שלא ויש משפטים שכן.
    אני יכולה לתת לך מנגד משפטים כל כך עמוקים משירים מזרחיים. אבל בכל מקרה כל אחד והסגנון שלו.

    09/11/2014 00:07

    יואו לאון כל כך!!

    11/11/2014 20:06

חחחחחח
אבל יש כאלה ששומעים ואמרים מוזיקה מוסרית._.

08/11/2014 23:52

קטע מצויין, כל אחד לוקח אותו למקום שלו בקלות.
מוזיקה בשבילי היא כל המחשבות שאין להן ביטוי,ואני חי בשבילה

09/11/2014 14:09

מוזיקה מבחינתי זה לשמוע שירים עם משמעות ולהתחבר למילים.
חח בכל מיקרה, הכתיבה שלך מאוד יפה ופשוט תיארת אותי! -5- ♥

14/11/2014 14:29

מוסיקה גורמת לי להרגיש… הכל.
היא יכולה להעציב אותי עד כדי צמרמורת, או להבהיל אותי עד כדי קפיצה. לשמח אותי עד כדי דמעות (אשכרה קרה), לעודד אות רוחי ולהרים את מצב רוחי בכל זמן ובעצם לבטא את מה שאני מרגישה שאותו הרגע.
היא מרגיעה אותי.
כל פעם שאני מתעצבנת אני מנגנת על הפסנתר החשמלי שלי.

07/12/2014 21:24

    אני שמחה שמוזיקה מועילה ועוזרת לא רק לי אלא לכולם

    07/12/2014 22:12

יפה! דירגתי 5… מוזיקה זה דבר כל כך יפה :) טוב שכתבת על זה. אגב, איזה מוזיקה את שומעת? אני פשוט חורשת על היוטיוב

13/12/2014 11:36

    תודה (: ושמחה שאת מסכימה איתי. אני שומעת כמעט הכל…

    13/12/2014 12:42
אייל חדד tsv

חמוד ופשוט :) אם כי אי-אפשר לקרוא לזה סיפור, זה שיר.

13/12/2014 12:33
    אייל חדד tsv

    בעצם, אני ממליץ לך בחום לכתוב אותו כשיר – עם חלוקה לשורות, ומאפיינים מוזיקליים מתאימים (חריזה, מצלול) לפי רצונך. זה יכול לצאת ממש טוב.

    13/12/2014 12:34

    ממ… ראשית, תודה רבה ושנית, אני לא יודעת לכתוב שירים… ניסיתי כל כך הרבה פעמים אבל לא מצליח לי, אני אשמח אם תוכל לתת עצות.

    13/12/2014 12:43

    אני כתבתי שיר בסגנון, כאילו שיר על המוזיקה עצמה. אני אוהבת מוזיקה!
    למי שרוצה "מוזיקה זו אהבה" זה השיר שלי(:
    א. אנונימית גם אם שירים את לא יודעת לכתוב את כותבת מצויין סיפורים ואני פשוט כותבת הכל על הדף ומסננת אחר כך מ שלא נראה לי מתאים.

    20/12/2014 11:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך