מושלם

יובל 24/04/2016 804 צפיות 2 תגובות

אם הייתי יודעת שתהיה בסדר כבר הייתי עוזבת.
היו לי את החיים שתמיד חלמתי עליהם-בית קטן, בעיירה קטנה גם היא שמשקיף אל הים. הייתי נוסעת על האופניים שלי בכל בוקר כדי לאסוף את הדואר, והייתי פוגשת מישהו שאני אוהבת. הוא היה לי בן זוג, אבל לא בעל, והוא היה ישן אצלי כמעט תמיד, אבל היה לו בית משלו.
הייתי עובדת בחנות ספרים, והייתי מפטפטת שעות על גבי שעות עם הלקוחות כשבין ידיי ספל תה חם. היו לי מעילים, המון מעילים, מעילים מכל הסוגים.
ובחורף היה יורד שלג, והייתי לוקחת את המזחלת שלי ומבלה עם החברה הכי טובה שלי.הייתי שומעת מוזיקה, תמיד, כמעט כל הזמן. בכל ערב שישי, כל החברים שלי היו מתכנסים אצלי בבית והיינו צופים בסרטים עד שעה מאוחרת.
הייתי חצופה, אבל מסוג האנשים שתחבב ברגע שתראה אותם, אלה עם החיוך המקסים והעיניים התמימות שאפשר לבטוח בהן.
ולפעמים, התחשק לי לעשות משהו שונה, אז הייתי צובעת את השיער, לצבע אדום או אולי כחול. היו לי גם שני קעקועים, פנים של ינשוף ניבטו מאחורי הכתף השמאלית שלי, ובאותיות מסולסלות נכתב משפט פואטי על שורש כף היד שלי.
במקום שהייתי חיה בו, תמיד היה תלוי באוויר ניחוח קצת רומנטי, והייתי יוצאת לטייל רק כדי לשאוף אותו אלי.
ביום ההולדת שלי, בן הזוג שלי היה לוקח אותי אל הטבע והיינו ישנים שם, באוהל, רק שנינו.
המעסיק שלי בחנות הספרים בה עבדתי היה קצת מבוגר, אבל אהבת ספרים ניבטה מעיניו בכל רגע, ואהבתי אותו. הוא היה דואג לי ונותן לי לנוח הרבה יותר ממה שהייתי אמורה במשמרת שלי.
לא היו לי סיוטים בכלל, היו רק חלומות טובים שבמילא נשכחו בבוקר.
השקיעות מהמרפסת שבבית שלי היו מרהיבות, ותמיד הייתי עוצרת כל מה שאני עושה כדי להסתכל עליהן.
בסופי שבוע וחופשים, אהבתי להתחיל את היום שלי בים, לעיתים בפיקניק ולעיתים בטבילה, בציור על החוף, או סתם התבטלות.
לפעמים, כשנחה עלי הרוח, הייתי יוצאת לשחיות ליליות, וחוזרת רק כשאור הבוקר הפציע.
הכל היה מושלם, מושלם מדי, אולי בגלל זה אני עדיין כאן.


תגובות (2)

זה יפה. מאד.
הדבר היחיד שהפריע לי היה שכשאת מתארת מה היה יכול להיות את משתמש בלשון עבר. (למשל: "פנים של ינשוף ניבטו…" במקום 'פנים של ינשוף היו ניבטות…')
בסך הכל כתיבה יפה ותיאורים שגרמו ללב שלי להצבט במקצת מגעגועים למה שלא היה..:)

25/04/2016 00:37

    תודה רבה ותודה גם על ההערה. התבלבלו לי העבר והעתיד וניסיתי קצת לתקן אבל לא הלך לי. יכול להיות שאני אשב על זה יותר מאוחר כדי לתקן.

    25/04/2016 07:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך