מחזה מגוחך

Wings 04/02/2017 677 צפיות אין תגובות

"אתה מוכן פשוט לעזוב אותי?" היא שואלת, אך לא עוצרת, מקווה שאם היא תמשיך עם ההתנהגות הקרה והמנוכרת הזו הוא יעזוב אותה לנפשה.
"את מסקרנת אותי ואני לא אעזוב עד שתהיי מוכנה לחלוק את סודותייך איתי.
"למה אתה מתכוון?"היא שואלת משום שדבריו היו שונים לחלוטין ממה שהיא חשבה שתשמע. דבריו רק שיכנעו אותה שהיא עשתה טעות גדולה כשהחליטה לצאת איתו.
"אני מתכוון שאני רוצה לדעת הכל עלייך." הוא אומר וחיוכו נראה ג'נטלמני במידה מגוחכת, איך לאידיוט כמוהו יכול להיות חיוך מקסים כל כך?
"אתה ממש לא רוצה לדעת הכל." היא אומרת והוא מגלגל עיניים, היא מאסה בשיחה הזו עוד לפני שהיא התחילה, או שאולי היא מאסה דווקא בו, קשה לומר, אך כנראה שהתשובה היא שהיא מאסה בשניהם.
"בטח שכן," הוא אומר, ומחייך לעברה, זה היה חיוך מקסים, מלא שיניים לבנות וקסם אישי, אך הוא לא עשה כלום עבורה."אני רוצה לדעת כל מה שיעזור לי להבין אותך ולזכות בנאמנותך." החלק השני של המשפט שלו תפס אותה עוד יותר לא מוכנה, נאמנותה? מה הוא חושב שהיא כלב?
היא לא מוכנה לתת לאידיוט הזה להמשיך להציק לה, היא עומדת לסיים את זה כמה שיותר מהר, ולכן היא מסתובבת לעברו עם חיוך עדין על פניה. הוא לא עומד לדעת מאיפה זה הגיע אליו.
"בני זוג?" היא מתגרה בו, אך הוא לא מודע לכך. היא ממש לא יודעת מה עובר בראשו, אך הוא כנראה חושב שהיא באמת ובתמים מגשימה את בקשתו. הוא שותק, לא לגמרי בטוח מהי התשובה הנכונה. ברור שהוא רוצה לדעת מי הם, אך אסור לו להיראות נרגש מידי, או שהיא תחליט שהיא התחרטה.
"בנות זוג?" היא שואלת והיא כמעט מאושרת לשמוע את השתיקה שבאה לאחר מכן, אלו היו מספר שניות מבורכות של שקט אחרי שהאידיוט חפר לה כמעט עשרים דקות ברצף.
"הסקס הכי טוב שהיה לי?" היא נתנה לשתיקה להתארך מעט לפני שהיא שאלה את השאלה הזו וחיוך כמעט זאבי על פניה, כולו שיניים וזויות חדות.
הוא צוחק ומנפח את חזו, אצבעו מצביע עליו. הוא בטוח כל-כך בעצמו שהוא נראה כמו טווס, זה היה מחזה מגוחך.
היא לא ענתה לו, לא ישירות לפחות, היא פשוט צחקה והלכה משם, משאירה אותו לחיות באשליות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך