מחשבות הערב- או כל מה שהציף אותי ביום

TaiTai 21/09/2017 608 צפיות אין תגובות

לא יודעת איך, אבל דווקא בערב או במהלכו של יום בזמן עשייה ומנוחה, עולים בי משפטים מבולבלים ומחשבות כמוסות שנמנעתי מלנתחן לחתיכות קטנות של הבנה- אבל ידעתי שהם שם בכל זאת, אף על פי שהבנתי אותן רק כשכתבתי בשתי ידיי אל תוך הדף.
ועכשיו, בעודי מחכה שהתה יירתח, אני כותבת מחשבות אילו. אולי יש ביניהן קשר-אולי לא. תחליטו בעצמכם.

"מצחיק שלאינסוף יש סוף שהוא לא יודע עליו כי הוא יסתיים, והתחלה שתשכיח ממנו את סופו הקודם."
"אנחנו משתוקקים להאמין מהלב, ושוכחים שהמוח גרם לנו להאמין שהלב מעביר בנו את הרגשות."
"אין לי בעייה עם לימודים, יש לי בעייה עם הפרפקציוניסטיות שלי שבסופו של דבר חורבת לי וגוזלת ממני את החוכמה האמיתית – העובדה שאין יופי ללא צידו של הכיעור. העובדה שכנראה, אם כך, כיעור ויופי לא קיימים אחד בלי השני. העובדה שכולנו בנינו לעצמינו מציאות דומה או חיים דומים ששאפנו לממש ולקוות אליהם אבל בכל זאת חיפשנו חלק אחד במלואו. כי מי חשב שהוא שבור מלידתו ומחכה להתחבר. לא, כולם חשבו על השריטות מ2 רסיסיו הקטנים המחכים להתחבר. או ראו ברסיסים כתירוץ. לא יודעת."
"יש לי אשליות לחברה המושלמת- אבל אני לא בטוחה שאני עצמי עומדת בציפיות של האשליות שלי או בקצב התפתחותן."

אילו משפטים מהיום שנכתבו ממוחי אל דף לבן ומשובץ, מחשבות מורדמות שהערתי, או שהם קמו לבד- לא סגורה על זה עדיין.
ערב טוב לכולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך