mad as a hatter
כשאתם קוראים את זה אני מקווה שתבינו את מה שאני מנסה לומר, ולא תחשבו שאני הומופוב/ית. כי המסר בדיוק הפוך, במיוחד מפני שאני חלק מהקהילה הזו. אני גר/ה בירושלים כל ימי חיי, ואני אוהבת את העיר הזו. אבל מה שקרה היום לחלוטין עבר את הגבול וזה מייאש, עם השנים נראה שהגלגל חוזר אחורה.

מעשים יותר פשוטים ממילים (בנוגע לפשע השנאה היום בירושלים)

mad as a hatter 30/07/2015 732 צפיות 4 תגובות
כשאתם קוראים את זה אני מקווה שתבינו את מה שאני מנסה לומר, ולא תחשבו שאני הומופוב/ית. כי המסר בדיוק הפוך, במיוחד מפני שאני חלק מהקהילה הזו. אני גר/ה בירושלים כל ימי חיי, ואני אוהבת את העיר הזו. אבל מה שקרה היום לחלוטין עבר את הגבול וזה מייאש, עם השנים נראה שהגלגל חוזר אחורה.

זה פשוט יותר ככה.
זה הרבה יותר פשוט להתרוצץ ברחוב עם סכין, מאשר לנסות לדבר. למצוא את המילים הרבה יותר קשה מלמצוא איזה סכין חד שיעשה את העבודה בצורה אפקטיבית יותר במהירות רבה יותר.
אם הייתי מנסה לדבר עם המגעילים חולי נפש האלו, האם הייתה לכך תוצאה? אולי. אבל התוצאה הזו הייתה מגיעה חודשים, אם לא שנים, אחרי המאמץ המקורי. ואין לי את הזמן לזה, אני עסוק מדי בלשנוא בעכשיו בשביל לחשוב על השנאה שתהיה לי בעתיד.
הם עמדו שם, והפיתוי היה גדול מדי. מישהו היה חייב לעצור אותם!
הבגדים האלה…החוצפה שלהם להסתובב כך ברחוב ולהפיץ את המחלה הזו בה הם גאים כל כך. המחלה שהם גאים לקרוא לה עצמם, מחלה שהם יכולים להעביר לילדים שלי, ולילדים שלכם! צריך לעצור את הבעיה הזו לפני שזה יצא לחלוטין מכל שליטה. הם יכולים ללמד את הילדים שלנו להיות כאלו, להכריח אותך להיות כאלו. או אולי אפילו יותר גרוע משני הסעיפים הקודמים, הם עלולים להטריד את הילדים שלנו מינית בגלל מחלת הגאווה החולנית הזו.
היום עשיתי את מה שהייתי חייב לעשות, אולי מהצד זה נראה לכם כדבר אנוכי ואולי אפילו מרושע. אבל דעתכם לא חשובה לי, אני חושב על טובת החברה!
החברה שלנו כה יפה, כה שברירית מול הצעדות הטיפשיות הללו והפגנות הרגש חסרות הצורך. זה היה לא מוסרי לתת לזה להמשיך להתנהל כך. זה בהחלט יכל להיחשב כיותר פשע משאר מה שעשיתי אני.
זה פשוט יותר ככה.
מעשים יותר פשוטים ממילים.
המאבק שלהם, מזהם את החברה שלי.


תגובות (4)

אני חושבת שאת/ה ממש צןדק/ת אין שום סיבהה לעשות את מה שקרה היום אלימות היא מעולם לא פתרון. אומנם אני לא מהקהילה אבל אני תומכת נלהבת ומבינה את האנשים שמתנגדים לכך כי הסביבה הקרובה שלי היא כזו . אבל אלימות היא מעולם לא פתרון . לדעתי הפשע שנאה הזה היה מחריד ( לא שאחרים הם בסדר ) . אהבתי את מה שאמרת ואני מסכימה איתך…

30/07/2015 20:26

    אני שמח/ה שאת חושבת כך :)
    ככל שיש יותר תומכים ויותר אנשים נגד פעולות שנאה כאלו, כך יותר טוב.

    30/07/2015 20:27

ברור לחלוטיין שהקטע ציני.
מסכימה איתך, זהו חולה נפש.

30/07/2015 23:40

מסכימא לחלוטין, נוראי לראות שאפילו באתרי חדשות זה עוד נקרא "מצעד התועבה", ועוד בכתבות על המקרה.
לפעמים אני לא מבינא אנשים…

02/08/2015 13:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך