joe mabel
אני אשמח לתיקונים והערות... אני לא גאה בסיפור שלי במיוחד, אבל הוא באמת בא מהלב, וגורם לי לחשוב על ההחלטה הזו, שקורית כל יום לפעמים: כשנופל ריס, או כשנושפים על סביון.... תחשבו בכנות, מה אתם הייתם בוחרים?

משאלה

joe mabel 22/06/2016 1426 צפיות אין תגובות
אני אשמח לתיקונים והערות... אני לא גאה בסיפור שלי במיוחד, אבל הוא באמת בא מהלב, וגורם לי לחשוב על ההחלטה הזו, שקורית כל יום לפעמים: כשנופל ריס, או כשנושפים על סביון.... תחשבו בכנות, מה אתם הייתם בוחרים?

אם פיה הייתה באה ומעניקה לי משאלה, במה הייתי בוחרת?
אני יכולה לבקש בית גדול, אולי שמלות חדשות, אולי קצת כסף…. יש הרבה דברים שאני רוצה.
אבל אם הייתה פורצת מלחמה, והפיה הייתה מגיעה אליי ומעניקה לי משאלה, מה הייתי בוחרת אז?
הייתי עדיין יכולה לבחור בכסף או שמלות או שוקולדים…. הייתי יכולה לבקש לברוח מהמלחמה ולגור בארמון מפואר בחוץ לארץ…..
הייתי יכולה לבקש חיי נצח, וכך להימנע ממוות במלחמה הנוראית, או לבקש כנפיים, ולעוף הרחק הרחק משם….
אבל גם הייתי יכולה להיות פחות אנוכית. יכלתי לבקש שהמלחמה תיגמר, או שאנשים יפסיקו למות. יכלתי לבקש שלום עולמי, או להכניס בינה בחמומי המוח האלה שחושבים שמלחמה היא הפתרון.
מכיוון שאין פיות, אני מעולם לא אתקל בסיטואציה כגון זו, ולכן אני אוהבת לחשוב שהייתי מבקשת את טובת כולם, ולא את טובתי האישית בלבד, אך ביני לבין עצמי אני יודעת שההחלטה בין אנוכיות וחיים טובים לבין אי אנוכיות וחיים גרועים, היא מעבר ליכולתי.
והאמת היא, שאם היו מבקשים ממני להחליט החלטה כזו, הייתי בוחרת למות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך