Wings
זה כל-כך קצר ואני לגמרי מצטערת, אבל היה לי רק חצי שעה בין מתמטיקה לעבודה בספרות ולצערי הרב, הגיהנום קורא לי חזרה!

מתכון לצרות

Wings 22/09/2016 767 צפיות 3 תגובות
זה כל-כך קצר ואני לגמרי מצטערת, אבל היה לי רק חצי שעה בין מתמטיקה לעבודה בספרות ולצערי הרב, הגיהנום קורא לי חזרה!

"אני בטחתי בך." היא אמרה בשקט ומשהו במבטה פגע בי יותר ממה שחשבתי שהיא יכולה.
לא באמת היה הרבה להרוס, משום שמה שהיה בינינו לא היה ממש מערכת יחסים, זה היה קרוב לכך, אך לא בדיוק.
אם לומר את האמת, אני אפילו לא ממש בטוח מה גרם לי לפנות אליה אז, בפעם הראשונה שראיתי אותה, אני פשוט יודע שהיא לא הייתה ממש מוכנה לזה, ואני מניח שזה היה רוב הכיף בזה.
אז אולי אני לא יכול להסביר למה בדיוק מערכת היחסים שלנו התחילה, אך דאגתי שהיא תהיה חתיכת מערכת יחסים.
לקחתי אותה למוזיאונים, לאתרי זיכרון, לפארקים, לעזאזל לקחתי אותה לשמורות טבע.
דאגתי לנשק אותה בכל מקום שאליו הגענו, דאגתי להשאיר אותה מסוחררת משמחה, הראתי לה עד כמה כל דבר במקום ההוא יפה, אפילו הפשוט ביותר, הרסתי את המקומות האלו עבורה לנצח.
ידעתי שבכל פעם שהיא תחזור לאחד המקומות האלון, היא תיזכר בי, משיט את שיערה מפניה, מסביר משהו מטופש על פרט שולי זה או אחר, טעמי יתפשט בפיה כמו דם בכל פעם שהיא תגיע לאחד מאותם מקומות.
אני מניח שבאמת הרסתי הכל בשבילה, אבל זה הרס כל כך יפייפה שאני לא יכול לגרום לעצמי להתחרט עליו.
יש פשוט משהו כל כך מנחם בזיכרון של האירועים ההם שגורם לזה להיות ברור כשמש שלא הייתי עושה שום דבר אחרת ועל כן, אני לא יכול לומר כי אני מצטער על כך באמת.
יכולתי לראות לפי הבעת פניה שהיא לא מרגישה אותו הדבר כמוני, שברגעים אלו ממש, היא מבינה למה לסופות יש שמות של אנשים. בגלל שבדיוק כמו הסופות אנחנו מגיעים בסערה, הופכים כל מה שנמצא בדרכנו ועוזבים באותה פתאומיות בה הגענו.
"את ידעת שזה עומד להיות מתכון לצרות כבר מההתחלה," אני אומר, ומבטי נאחז בשלה, קולי נשמע פשוט אדיש כרגע, בעיקר בגלל שיש הרבה יותר מידי רגשות מעורבין בכל הסיפור הזה גם ככה."אז אל תנסי להפיל את כל האשמה עליי."


תגובות (3)

יפה מאוד!
אהבתי את החזרה לאותה נקודה בזמן ההווה בסוף.
אמנם קשה לי להתחבר לתוכן (למה גבר בכוונה יכנס למערכת יחסים ויהרוס מקומות עבור מישהי בשביל ה… הרס?)
כל הכבוד!

23/09/2016 18:28

אהבתי את הכתיבה, האמצעים בהם השתמשת ואת המסר בסוף.
אך אני מסכים עם המגיב הקודם, התוכן קצת תמוהה… ובכל זאת, סחתיין!

24/09/2016 11:49

לא חסרים גברים שמתחילים עם מישהי סתם בגלל התערבות מטופשת עם חברים שלהם, אז למה זה נראה תמוהה? כנראה הגבר בסיפור סתם רצה להשתעשע ולא להיות רציני איתה בקשר… ~למגיבים שלמעלה~
אהבתי מאוד! כתיבה נוגעת ועצובה

25/09/2016 07:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך