A-188
לא משהו, אבל מקווה שאהבתם :)

מת לחיות

A-188 05/11/2013 672 צפיות 3 תגובות
לא משהו, אבל מקווה שאהבתם :)

והמשקה החריף זולג במורד גרוני, צורב את דרכו למטה ביסוריים, אבל זה מרגיש כול כך טוב מבשביל שיהיה אכפת.
העיניים שלה צרובות עמוק כול כל בזכרוני, צבע בלתי מוגדר שקשה לשכוח כול כך מהר.
והשפתיים, הורודות, העבות, חקוקות עמוק עמוק בזכרוני, גם אם אני ארצה, זה לא תמונה שאוכל למחוק ממוחי, ממחשבותיי.
אני זוכר אותה טוב מידי.
המשקה ממשיך לזרום אל פי, זולג במורד גרוני, שורף וצורב את דרכו אל ביטני והתחושה, לעזאזל, כול כך טובה.
ועם האלכוהול אני מרגיש מת, והדבר היחידי זה שאני מת לחיות.
עד כמה שזה נשמע דפוק.
אני מנסה לשכוח, אולי כמות המרובה של האלכוהול תשכיח את המראה שלה החקוק בזכרוני, אבל ככול שאני שותה יותר, המראה שלה רק מתבהר בתוך מוחי.
זה לא גורם לי לעצור לשתות, גם אם אני סובל, ומרגיש מזוכיסט זה לא גורם לי לעצור.
האלכוהול ממשיך לזרום לפי, צורב את גרוני ומחמם את בטני, וההרגשה כול כך טובה לעזאזל.
אני מת לחיות את חיי בחזרה, להחזיר את הגלגל לאחור לפני שפגשתי אותה, לפני שהיא עזבה והשאירה בלאגן כול כך גדול ומסובך בחיים שלי.
כאוס מוחלט השאירה עם עזיבתה, אבל הכאב המוחשי משמח, באיזה שהיא צורה הזויה, כי הכאב היא התזכורת היחידה שהיא הייתה אמיתית, לא רק אשליה לשיכור כמוני.
מאז ומתמיד באלכוהול הייתי מטביע את יגוני.
והמראה שלה שוב קופץ לעיני רוחי, שיערה הבלונדיני הגולש עד המרפקים, ועינייה הירוקות חתוליות שבשמש נצצו כמו יהלומי איזמגרד מבריקים ויפיפיים, ושפתייה הורודות והעבות גורמת לך לא להתיק ממנה את המבט.
וככול שהתמונה מתבהרת בעייני רוחי, האלכוהול ממשיך לזרום ולמלא אותי, לנסות להשכיח את ההרגשה הזאתי.
והכול בשביל לזכות בחזרה בחיי, מת לחיות אותם מחדש, להתחיל את הכול מההתחלה, לחזור אל הזמן לפני שהכרתי אותה, לפני שהיא עזבה והשאירה בלאגן אדיר בתוך חיי הפשוטים.
אבל עכשיו… מה שנותר עוד זה להטביע את יגוני בתקווה שימות במצולות הרגשות, וההרגשה ממלאת אותי שוב, מת כבר לחיות.


תגובות (3)

אני חולק על דעתך. הקטע הזה הוא אנליזציה יפיפייה של הגורם מספר 1 לאלכוהוליזם: אהבה. אהבה בלתי ניתנת להשגה.
יש משהו מאוד נכסף ומכושף באהבה מתסכלת זאת, שכאשר אתה מבין באופן סופי שהיא אינה ברת השגה, אתה מתחיל בנסיונות החוזרים והנשנים למחוק אותה מהמוח.
הכתיבה מזכירה לי באופן מסוים את התפסן בשדה השיפון, שבו הדובר מבקר את דבריו ומחשבותיו תוך כדי הסיפור. ברצוני גם להוסיף כי כתיבתך יפה ובמיוחד התיאורים.

-אורי

05/11/2013 15:03

הכתיבה כל כך יפה, זה פשוט מקסים.
אני משערת שהאלכוהול הוא לא יותר מאמצעי בשבילך להסביר עד כמה הוא פגוע וכאוב, למרות שלדעתי הקטע שהוא רואה אותה למרות שהוא שיכור קצת מופרך אבל היי, אני לא הייתי במצב הזה, לא במצב של שתייה מוגזמת או במצב של כאב מטורף מאהבה שברחה לי מבין האצבעות.
אז אין לי מושג איך זה.
הכתיבה מדהימה והתיאורים סוחפים.
אני חושבת שאת יכולה לעשות מכך סיפור, זה יהיה סיפור סוחף במיוחד שהוא מתחיל מהקטע הזה.
לי יש כבר רעיון בראש :) אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך אותו במייל : [email protected]

אוהבת שקדי 3>

05/11/2013 21:58

זה מדהים ! וואו ! הכתיבה שלך כל כך יפההה ! כמה את מוכשרת !?
היתגעגעתי .
הלפ מי אביה :'(

10/11/2013 22:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך