נקמה (הרקע – חוזרים בגלגל הזמן)

17/02/2016 685 צפיות 2 תגובות

עוד לילה בצומת השכונתית , החופש הגדול הזה מביא אתו כל יום הרפתקה חדשה.
רן מגיע לצומת עם הדיאטסו אפלהאוז הלבנה של אמא שלו כולנו נכנסים ומתחילים ליסוע , רן עדיין בן 16 וכמובן שאין לו רישיון אבל הוא מנצל את זה שאמא שלו עובדת בלילות בבית החולים ומשאירה את האוטו בבית משום שיש להם הסעה ו"גונב" לה את האוטו ולוקח אותנו לשוטט ברחובות.
אותו הלילה רן היה קצת שיכור כמו כולנו והמשיך לנסוע ברמזור אדום ,בנס לא פגענו במשהו,
אבל מכונית משטרה הייתה מאחורינו וסימנה לו לעצור בצד.
מרכב המשטרה ירד שוטר ולאחר בירור קצר עצר את ארבעתנו ולקח אותנו לביתו.
לא זה לא טעות , במקום לתחנת המשטרה , לקח אותנו השוטר לביתו וכך כשאנו אזוקים התחיל להסביר לנו את חומרת העבירה וחומרת הענישה.
לסיכום הוא הציע שמעכשיו אנחנו עושים כל מה שהוא מבקש בתנאי שהוא שומר את הסוד שלנו.
חזרנו הביתה , כל אחד לביתו , לא יודעים אם לצחוק או לבכות אבל בהחלט היה לנו טוב לשוב הביתה ולא להעביר את הלילה בתא מעצר.
אבל מאותו הלילה הזה התחיל סיוט שנמשך קרוב ל4 שנים.
אותו השוטר , ניר מלך , כך קוראים לו התעלל בנו באופן מחריד וקשה לתיאור , השתמש בנו לכל מיני תאוות מפוקפקות והחריב לנו את ימי נערותנו.
היינו כשבר כלי , 4 שנים של שיעבוד והתעללות נפשית ופיזית עברו עלינו עד שפתאום הוא נעלם .
לקח לנו כמה שבועות להפנים את זה ולאט לאט כל אחד מאיתנו ניסה להתחיל את חייו , מעולם לא דיברנו על דבר ממה שעבר עלינו בארבעת השנים הללו.
היום עידו הוא עורך דין מאוד מצליח , רועי עובד בעבודות מזדמנות , רן ואני דיי מנהלים את עולם הפשע בעיר שלנו.
15 שנים לא דיברנו על ניר מלך עד היום בו הוא נכנס ל"קולינס" .
ומבחינתי הוא לא יוצא משם חי.


תגובות (2)

טוב , ברור שחייב לקרוא את ההתחלה (נקמה). חבר'ה לא להתעצל…

17/02/2016 05:11

נשמע נחמד.. תמשיך ונראה..
שבת שלום ^-^

19/02/2016 13:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך