אוי בדרך היה לי טעויות כתיבה,אני מצטערת אני אתקן אחרכך 3>

סימטאת ג׳יזל

19/11/2014 693 צפיות 10 תגובות
אוי בדרך היה לי טעויות כתיבה,אני מצטערת אני אתקן אחרכך 3>

היה הלכה ברחוב.צעדיה היו מהירים וזריזים,היא אינה הייתה בטוחה בעצה,רעדה,הלכה ישר עם ראשון מורקן כלפי מטה. היא הלכה בסמטאה החשוכה,סמטאת ג׳יזל. היא היססה ללכת לשם,הרבה הלכו לשם,לראות מה יש שם,ולא חזרו. אבל מה לעשות-היא התערבה,מנסה להוחיכ שהיא לא פחדנית,למרות שהיא פחדה יותר מאשר אי פעם.
קול צליל שהיא שמעה בדרך הרטיע אותה וגרם לה לחשוש,היא לא יכחה לא להודות שזה הרעיד לה את הלב,ללכת לבד בסמטאת ג׳יזל.
קול רחש גרם לה לצעוד צעד אחורה. היא עוד שנייה פרצה בבכי,מתחרטת על כל רגע ורכע שעבר מאז שהתערבה ונכנסה לסמטאה. אין אף אחד בסימטאה הזאת,מה שגרם לה לפחד עוד יותר.
היא הוציאה את הפנס והסתכלה לכל הכיוונים,הסתכלה שוב ושוב,הבינה שהיא איבדה את הדרך חזרה.
מילמולים של ייבבות ובכי פרץ מעינה,זה היה בכי לא רגיל. היא התחילה לצחוק,צחוק משוגע ומפחיד,וחזרה (בכות שוב,בכתה וצחקה. דם התחיל לצאת לה מהידיים,מחוקה נפסק בפיתאומיות והבכי נפסק גם כן. היא קירבה את ידה מלאת הדם אל אפה,היחה והרגישה מבולבלת,היא ראתה שחרוט לה על היד משהו,אבל היא לא מזהה מה. היא תישתשה את הדם כדי להבחין טוב במילה. היא הסתכלה,ונפלה בפיתאומיות,התעלפה,נשכבה מעל פני הקרקע,הקרקע,שהיה ספוג מדמה.היה כתוב לה על היד..,,.היה כתוב משהו שרק היא תבין.משהו שעשתה ולר ישכחו לה לעולמים.משהו שהיא מצטערת עליו,מישהו. "היונה עפה,התקווה לא כי היא אף פעם לא היתה."
היא התעוררה,בתוך מיטה לבנה וידה היה מכוסה בגבס,ועליו חתימות.היא הרגישה מוזר עוד יותר.נשמעו רעשים של דיבורים מחוץ לחדר. היא קמה לשמוע טוב יותר,אך נפתחה הדלת ואישה פעלת חיוך חושף שיניים נכנסה לחדר. היא התבקשה לחזור למיטה,היא חזרה,ואז האישה…התקרבה אליה,לקחה את ידה,והתחילה לשייף,הילדה נבהלה וניסתה להתנגד אך האישה לא הפסיקה,הילדה איבדה את רוב הדם שלה,ואיבדה את ההכרה. האישה לקחה את הילדה, וקברה אותה בסמטאת ג׳יזל..אך..הילדה לא מתה,היא רק איבדה את ההכרה,אבל נשמתה עדיין שררה בגופה. הילדה פתחה את עינה,היה חשוך,היא ניסתה להבין איפה היא נמצאת,היא חשה שהיא נמצאת בתוך ארון -מה שהיה נכון,והתחילה להילחץ. היא ניסתה לצאת,נאבקה בכל כוח,עד ששיכנעה את עצמה שאין עוד תקווה. אויר נעלם לה מרגע לרגע,נשמתה הפכה לחדה יותר,קצרה יותר,וכאב ראש חל בראשה.
הילדה עצמה את עניה,ולא פתחה אותן יותר לעולמים.

סיפור מוזר לא?
הסיפור מתאר איך ילדה מרגישה שהיא מאוהבת,וליבה נשבר.כך נשבר ליבה של ג׳יזל,והי" ברחה ורצתה ליהיות לבד,כשנכנס מישהו למרחב שלה,מישהו ששבר למישהו את הלב,אז היא גורמת לו להרגיש איך זה מרגיש כשהלב שבור.


תגובות (10)

לא הבנתי את הפירוש שלך ובכל זאת הרגשתי שזה היה טוב. הכתיבה הכי טובה הייתה בהתחלה ומשם זה מעט התדרדר. אני חושבת שזה התחיל מעניין בטירוף הפך למעניין אז בסוף קצת פחות אהבתי. אני חושבת שאם תגשי לזה פחות לחוצה בזמן ובראש פנוי ומעיניים חדשות זה ישתפר במלא ויממש את כל הפוטנציאל. בינתיים ז פשוט 'טוב'.

19/11/2014 21:46

    חח פשוט הייתי צריכה ללכת אז קיצרתי :3

    19/11/2014 21:48

    אה והיא ויתרה כמו שהיה כתוב לה על היד מתחלתחילה :3

    19/11/2014 21:53

כן אבל אנשים קוראים את זה… זה מה שאני הרגשתי חחח

19/11/2014 21:52

    חח אבל אם את לא הבנת את המסס אז זה כאילו כל מה שקורה לאנשים בסימטאה הזאת זה בגלל הרגשות של ג׳יזל

    19/11/2014 21:58

    מסר*

    19/11/2014 22:03

דיי זה כזה יפה .

19/11/2014 22:03

    אמג תודה אבל ניראלי אני אמשיך לערוך את זה 0-0

    19/11/2014 22:04

יפה מאוד…. ממש אהבתי!!!!

19/11/2014 22:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך