סתם מישהי
המסר בסיפור הזה הוא שתמיד צריך להודות במעשייך ולעמוד מאחוריהם, אפילו אם הם היו לא טובים. מלאך שליטה! 3>

שטן ומלאך – למי להקשיב?

סתם מישהי 26/08/2014 985 צפיות 5 תגובות
המסר בסיפור הזה הוא שתמיד צריך להודות במעשייך ולעמוד מאחוריהם, אפילו אם הם היו לא טובים. מלאך שליטה! 3>

תמיד חשבתי שאין כזה דבר מלאך ושטן. אך ככל שעבר הזמן כך הבנתי שכל מה שחשבתי שידעתי בכלל לא נכון. והפריצה הזאת לבנק שנכתב עליה בעיתון. זה אני! אני גנבתי! אני מתנצל לא ידעתי, לא ידעתי שמאז הפריצה לבנק ארגיש כל הזמן כאילו דרס אותי טנק. פתאום מלאך ושטן בראשי נוצרים וכמה שאני מנסה הם אינם מפסיקים.
מדברים…
רבים…
מה הם לא עושים?
האחד מנסה לשכנע אותי לפרוץ שוב וגנב להיות והשני אותי משכנע במעשיי להודות.
אני לא יודע מה לעשות כלל ותמיד בסרטים זה נראה כ"כ קל. ככה פשוט לגנוב ולברוח. אך לא לכל אחד יש את הכוח. בסוף החלטתי, אני מקשיב למלאך והוא בראשי אומר זה מעשה אמיץ ובלתי נשכח. כל חייך אתה תתגאה שבסוף החלטת לעשות מעשה נבון כזה.
היום אחרי כמה ימים עם שיחות ובירורים, מעצר בית ועוד כמה עונשים הבנתי שהחיים ממשיכים. אבל לעולם לא אשכח את מה שקרה אך למרות זאת אנסה להמשיך בחיי בהדרגה.


תגובות (5)

אני בעד!
צודקת
הסיפור כתוב ממש יפה, והחרוזים חמודים
אהבתיי :)

26/08/2014 16:34

תודה :)
נ.ב
אני לא מאמינה שכותבת מוכשרת כמוך מסתכלת בסיפורים שלי…

26/08/2014 18:11

החרוזים יפים ומאוד מוסיפים, אני אהבתי מאוד.
גם זה מעניין אותי כול ה"מלאך ושטן" כך שהסיפור היה מאוד נחמד לדעתי.
כול הכבוד.

26/08/2014 21:24

שמחה מאוד שאהבת :)

27/08/2014 08:11

היי אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד מאד ומבקשת להבהיר לך שצפו בו 138 איש וגם טוב ש5 מתוכם לא התעצלו והגיבו ביוש !!!

10/05/2016 23:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך