את בחיים לא תדעי…

The Punisher 30/04/2013 878 צפיות אין תגובות

את פשוט לא מבינה כמה אני אוהבת אותך. אני אוהבת בך הכל – כשאת מחייכת אני רוצה לחייך גם, כשאת מדברת אלי אני מרגישה הכי בת מזל בעולם. אני אוהבת את הבעות הפנים שלך, מהראשונה עד האחרונה ללא יוצאת מן הכלל, את הג'סטות שלך, גם כשאת מדברת לאנשים אחרים ואת בכלל לא יודעת שאני שומעת אותך אני רוצה לצרוח מאושר רק מעצם שמיעת הקול שלך.
אני אוהבת כשאת נבוכה, באותם רגעים את כל כך חמודה בעיני. כשמשהו מביך אותך ואת מסמיקה, ומחייכת, אני פשוט רוצה לחבק אותך – כי החיוך שלך הוא הדבר הכי יפה שראיתי.
כשאני אומרת לך "בוקר טוב" מרחוק ואת מסתכלת מסביב לראות מי פנה אלייך, ובסוף משיבה ב"בוקר טוב" לאדם הלא נכון – אני פשוט מתאפקת באותו רגע לא לצחוק מאיך שאת נראית מבולבלת, כי אני פשוט אוהבת אותך. הלב שלי יוצא אלייך, וזה לא משהו שאפשר לתאר במילים או שאי פעם מישהו יבין.
אין לי שום משיכה אלייך, אני פשוט אוהבת אותך בלי תנאים, אני מוכנה לתת לך את כל מה שיש לי ובלבד שתהיי מאושרת, שתחייכי תמיד, החיים שלך מעניינים אותי ואני רוצה לדעת מה את מרגישה, כי אני רוצה לתמוך בך ולהיות אוזן קשבת, ולמרות שאני יודעת שזה בחיים לא יקרה – בגלל הבדלי המעמדות – אני נוכחת לדעת כל פעם כמה את בן אדם מדהים, בחיי שאני מחייכת רק מלחשוב עלייך.
וכשאת מדוכאת, או קמה על רגל שמאל, או עצבנית או שהיה לך יום קשה – אני תמיד מרגישה את זה, ואת לא מבינה מה זה עושה לי, שאני פשוט רוצה לבכות מזה שרע לך. כשאת אומרת שאת פגועה אני מוכנה להרביץ למי שפגע בך, אני מתמלאת זעם של נקמה כי אני רק רוצה שתהיי מאושרת.
את בחיים לא תדעי מכל זה, לא. זה יביך אותך ויפגע בקשר שלנו.
אבל זה לא שאני מאוהבת בך, בכלל בכלל לא. לא יפריע לי לראות אותך עם מישהו או מישהי, אפילו לא קצת. כשאת מאושרת אני מאושרת וזה נוגע לכל תחומי החיים, אני לעולם לא אקנא לך.
אני פשוט רוצה שתהיי מאושרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך