ssttaavv0055771111
מקווה שתוהבו..היום אני לא יעלה את הסיפור השני אבל מחר אני יעלה את שתי הסיפורים

״חיים-חדשים״ -חלק 1-

ssttaavv0055771111 16/01/2015 783 צפיות אין תגובות
מקווה שתוהבו..היום אני לא יעלה את הסיפור השני אבל מחר אני יעלה את שתי הסיפורים

~פרק 1~
״את קולטת שעוד שבוע אנחנו לא נראה את הסוסים האלה יותר״ניקול אמרה ותוך כדי ליטפה את הסוס בחוג של החופש הגדול ״כן אני קולט,נו בואי כבר״מירי אמרה בהתלהבות ״אני באה,אני באה, זה רק הפסטה של אמא שלי תנשמי״ניקול אמרה ושתיהן יצאו מן החווה ״רק הפסטה של אמא שלך?!?!,זה הפסטה הכי טעימה שטעמתי בחיים שלי״מירי אמרה ״טוב צודקת,אמא שלי אלופה״ניקול אמרה בחיוך ״יואו איזה חום אני מקווה שיש עכשיו מזגן במעלית״מירי אמרה ״אמן,אני מתה פה״ניקול אמרה.
~שהגיעו לביניין~
״מה?! לא נכון,בבקשה אל תגידי לי שהמעלית התקלקלה״מירי אמרה ״לא יודעת אולי סתם האנשים מסביב״ניקול אמרה ״כן ברור סתם יש תכנאים סתם יש סרטים של אין מעבר שמכסים את המעלית וסתם יש שלט שרשום המעלית מקולקלת״מירי אמרה בציניות ״מה את רוצה אני לא מאמינה שזה קורה בכלל״ניקול אמרה ״טוב בואי נעלה במדרגות״מירי אמרה ״מה את אומרת לא כי חשבתי לעוף 15 קומות עכשיו״ניקול אמרה מותשט ״רק המחשבה שאנחנו עולים 15 קומות עכשיו בא לי למות״מירי אמרה…

״הלכו לי הרגליים ובטח הפסטה כבר קרה״מירי אמרה ״טוב בואי ניכנס״ניקול אמרה וסובבה את המפתח. ״סליחה מי אתם?"ניקול שאלה שפתחה את הדלת ״את הבת של גברת טלי?״הם שאלו ״כן מה אתם עושים פה?״ניקול שאלה ״אז אני מבין שהבנת שאנחנו שוטרים״השוטרים אמרו ״כן, אני עדיין לא מבינה מה אתם עושים פה״ניקול התחילה להתעצבן ״לאמא שלך קרא תאונה,אנחנו מבקשים מחברתך לעזוב את הדירה״השוטרים אמרו ״מה זאת אומרת תאונה?״ ניקול שאלה ״לא נוכל לדבר עד שחברתך לא תעזוב את הדירה״השוטרים אמרו ״מירי״ניקול אמרה ״כן..דברי איתי אחר כך״מירי אמרה ״אוקיי,בי״ניקול אמרה ״כמו שאת יודעת אימך היא מהנדסת גדולה ובשנה האחרונה היא עבדה על המצאה גדולה שממש הצליחה ועכשיו בדרך לבנות אותה״השוטרים אמרו ״כן אני יודעת, מה זה קשור?״ניקול שאלה ״היו לה כמה אנשים שרצו לגנוב את התוכניות ולעשות כסף ואחד מהם ביקר כאן,מה שאני מנסה לומר הוא שזה לא נגמר טוב״השוטר אמר ״מה זאת אומרת לא נגמר טוב,איפה היא?״ניקול שאלה והתחילו לרדת לה דמעות ״ניקול אנחנו..״השוטר אמר וניקוי רצה לעלית הגג בוכה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך