Moonstone
כן... זה משהו... כלשהו... -נכתב אחרי צפייה בריאלטי כמובן-

עולם צבעוני

Moonstone 29/07/2015 840 צפיות 5 תגובות
כן... זה משהו... כלשהו... -נכתב אחרי צפייה בריאלטי כמובן-

אתה רואה את האישה בחליפה הכתומה, שמחבקת את האישה עם השמלה הפרחונית?
היא לא סובלת אותה. ממש עכשיו היא חושבת לעצמה איזה מזל רע יש לה שהיא פגשה אותה ככה באמצע הרחוב.
ואתה רואה את שלישיית הנערים הצוחקת שבפינה ליד הפחים?
הנער עם החולצה הירוקה חושב ששני החברים שלו ילדותיים. אתה יודע… מהסוג של האנשים שפלוצים מבית השחי מצחיקים אותם, גם אחרי גיל שמונה.
או ותסתכל ממש מולך בספסל, הזוג שמתנשק כאילו חייהם תלויים בזה?
הגבר מאוהב. האישה… טוב יש לה חבר אחר שמחכה לה במיטה.
והנערה שלבושה בכל צבעי הקשת?
היא ללא ספק צבעונית. היא גם צבועה, כמו כולם. היא ברגעים אלה היא מתכננת נקמה מספקת בנער שהרס לה את החיים. היא הצליחה להטעות אותו – הוא חושב שהם חברים טובים.
אז בעצם… לא כולנו צבועים? לפעמים אין לזה תירוץ, לפעמים זה נכלל בקטגוריה המטעה: "למטרה טובה" ו: "אני הטוב, הוא הרע!"
כולנו צבועים.
בכל זאת, העולם לא כמו שהיה פעם, בשחור ולבן.


תגובות (5)

עולם צבעוני בדיוק כמו התמונת פרופיל שלך.
חה חה אירוניה.

29/07/2015 02:40

    היי מתוקה,
    בקוראי את תגובתך, הרגשתי שכל שנותיי כמורה דרכך ירדו לטמיון. האם זה הגיוני שסטוריס3, התלמידה האהובה עליי מכולם, דווקא היא, שגאה בשגיאה הנוראה מכולן?!
    חשוב לזכור, כאשר יש צירוף סמיכות ומוסיפים את ה' הידיעה, מוסיפים אותה לסומך ולא לנסמך, כך שבכתיבה תקנית כותבים "תמונת הפרופיל" ולא "התמונת פרופיל".
    אני רושם אותך לקורס כתיבה מונעת.
    לילה טוב מתוקה, מקווה שיישמת.

    29/07/2015 02:57

    היי HarMazon, אחרי שקראתי את תגובתך הנעלה, התחוללה בתוכי סערת רגשות שבמרכזה עמד רגש הבושה. הייתי מעדיפה לחתוך לעצמי את חבל הטבור מאשר לאכזב את מורה המורים HarMazon (אתה). לכן, אם תוכל לקבל את סליחתי אהיה המאושרת מכל, וכמו כן אוכל לחזור לחיי הרגילים ולצאת מתוך עמק הבושה שכלא אותי בתוכו בדקות האחרונות.

    סליחה… אבא.

    29/07/2015 03:10

שלום moonstone,
מקריאה קצרה של קטעך, ניכר כי כתיבתך הכתובה במשלב לשוני נמוך יחסית ושופעת התיאורים, הצליחה לרגשי ולגרום לי להזדהות עם המלל, אף על פי שהעולם מעולם לא היה שחור ולבן, תמיד הוא נע במנעד רחב של גוונים.
בכל מקרה, דרכך לפסגה היא עוד ארוכה ומייגעת, אך אין ספק שאת בדרך הנכונה.

29/07/2015 02:48

אני דווקא אהבתי את הקטע (:

29/07/2015 09:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך