SoYTen
הסיפור השני שכתבתי. רציתי לדחות אותו ולהעלות במקום את הסיפור השלישי, אבל האתר הזה לא כל כך אוהב אנגלית אז... הסיפור מבוסס קלות עליי. אני מחבב אותו אבל אני משום מה פחות אממ.. מתחבר אליו (אני מניח) מאשר הסיפור השלישי שכתבתי אתמול. מקווה שתיהנו :) (פסססט.... דרך אגב, אני מקווה שהבנתם את כל מה שכתבתי פה)

עלייה וירידה

SoYTen 28/04/2017 623 צפיות אין תגובות
הסיפור השני שכתבתי. רציתי לדחות אותו ולהעלות במקום את הסיפור השלישי, אבל האתר הזה לא כל כך אוהב אנגלית אז... הסיפור מבוסס קלות עליי. אני מחבב אותו אבל אני משום מה פחות אממ.. מתחבר אליו (אני מניח) מאשר הסיפור השלישי שכתבתי אתמול. מקווה שתיהנו :) (פסססט.... דרך אגב, אני מקווה שהבנתם את כל מה שכתבתי פה)

חכמה, מצחיקה, נחמדה. אלו כמה דברים שאני יכול להגיד עליה. מספר שנים אני מכיר אותה אך לא ממזמן נכנסה לליבי, וכניסתה, הייתה מרהיבה.
הסתכלתי, חשבתי, התקרבתי. "האם… האם את…" גמגמתי לי וכנראה פניי האדומות ומבטי המתבייש הסגירו אותי. "חברים?" היא אמרה, וחייכה את חיוכה המלבב היכול להמיס לב שלם. ניסיתי לחשוב על תשובה, בעוד שמוחי התאמץ לקבל את הדם אשר אבד כאשר ליבי החסיר פעימה. "חברים", עניתי לה בסופו של דבר, ובאותו רגע, השתנה כל עולמי. חום, אהבה וקירבה למישהו נכנסו לחיי הקרים. אושר והתרגשות עטפו וחיבקו אותי כמו שמעולם לא עשו.
הסתובבנו, דיברנו, התקרבנו. בפגישתנו השלישית, ישבנו על שפת הים וצפינו בחמה יורדת לה מהרקיע וצובעת את השמיים בכתום ובצהוב בוהקים. ידינו נגעו ושפתינו נפגשו. רגשות כה רבים זרמו בכל חלק וחלק בגופי, וליבי פרח וליבלב בעוד שהוא מוצף ברגשות הללו. עלינו במדרגות מכיוון שפת הים. החזקתי את ידה והרגשתי חום ואהבה גדולים כל כך אשר אותם לא יכול אני לתאר. דיברנו כל הדרך חזרה מהים, ובזמן שדיברנו, לא יכולתי שלא לחשוב כל הדרך על המזל הגדול שנפל עליי. להיות עם מישהי כל כך טובה ושאני כל כך אוהב. עצרנו ליד ביתה והסתכלתי בפנייה ובעיניה הכחולות כשמיים. עמדנו כך מספר דקות, בוהים אחד בשנייה, מתקשרים במבטנו בלבד, עד שלבסוף נפרדנו בנשיקה והלכתי לדרכי. בדרך חזרה, בירידה המובילה לביתי, לא יכולתי שלא להגיד לעצמי שעם אור יום ראשון אקום לראותה ושארגיש את אהבתה. אך ככל שהעלייה והאהבה גדולות יותר, כך גם הירידה והאכזבה…
"קום כבר, שלא תאחר. אל תשכח ללבוש משהו חם, שלא יהיה לך קר." לקחו לי כמה שניות לאחר שקמתי מהמיטה להיזכר בחלומי. וכשנזכרתי בו, נזכרתי גם שאצטרך להמשיך לראות אותה עם החבר שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך