dindin8
~טריגר חותכת~ עוד משהו די ישן שכתבתי שמצאתי במחשב וחשבתי שיהיה נחמד לשתף.. מקווה שתאהבו 3: כמובן לא מבוסס על מקרה אמיתי מהחיים (שלא נדע..) וכמו שכתבתי בשאר הפוסטים האחרים שלי: תגובות פוגעניות- אאוט! (; כמובן, ביקורת תתקבל בברכה (כל עוד היא לא מנוסחת בצורה פוגענית, כן?) ♥

פוסט-סיפורי על נערה שחותכת

dindin8 19/10/2014 873 צפיות 8 תגובות
~טריגר חותכת~ עוד משהו די ישן שכתבתי שמצאתי במחשב וחשבתי שיהיה נחמד לשתף.. מקווה שתאהבו 3: כמובן לא מבוסס על מקרה אמיתי מהחיים (שלא נדע..) וכמו שכתבתי בשאר הפוסטים האחרים שלי: תגובות פוגעניות- אאוט! (; כמובן, ביקורת תתקבל בברכה (כל עוד היא לא מנוסחת בצורה פוגענית, כן?) ♥

הם ישבו שניהם על מיטתה הגדולה והכחולה. הייתה זאת שעת אחר צהריים מוקדמת והשמש עוד זרחה מרחוק. הטלוויזיה הגדולה הייתה דלוקה על ערוץ טלנובלות, אבל הווליום בקושי נשמע ממנה. שתי כוסות מים, אחת ריקה והשנייה חצי מלאה עמדו על שולחן כתיבה גדול ומעוצב, ולצידן קערה גדולה כתומה עם שאריות של פופקורן.

היא ישבה מולו על המיטה וחיבקה את ברכיה. עיניה היו מושפלות כלפי מטה ושערה הארוך היה אסוף בקוקו מרושל. הוא התבונן בה לרגע ארוך, סוקר אותה בעיניו האפורות-כהות.

כשהרימה את פניה, עיניה הגדולות החומות-ירקרקות היו מלאות דמעות.
"מה קרה, מתוקה שלי?" הוא רכן אליה, עיניו דואגות.
היא מחתה את אפה בשרוול הסוודר השחור שלה ונשמה נשימות רדודות.
הוא הרים את סנטרה, מכריח אותה להישיר מבט אל עיניו. "מה קרה לג`סי שלי?" הוא לחש בקול עדין.

היא פלטה יפחת בכי שטלטלה את גבה, והוא משך אותה אליו לחיבוק ארוך. היא הניחה את ראשה על כתפו. הוא ליטף את שערה הבהיר כשבכתה אל תוך כתפו.

"את בסדר?" הוא שאל אותה כשניתקו זה מזה ובחן אותה. עיניה היו אדומות והיא משכה באפה.

"אוי, טום… אתה לא תבין…" היא מלמלה בקול רועד.

"ששש, די, מותק… מה אני לא אבין?" הוא הביט בה במבטו הרך והאוהב שכל כך אהבה אצלו.

היא השפילה את עיניה כלפי מטה. "לא משנה…"

"זה מאוד משנה, ג`סי! מה קרה?" ארשת דאגה הסתמנה על פניו וכמה שערות כהות נפלו על מצחו מבלוריתו.

היא משכה בכתפיה וחיבקה בחוזקה את ברכיה, טומנת את ראשה בהן. הוא התמתח במיטה לעבר השולחן ותפס בידו את חבילת הטישו התכולה. הוא הושיט לה את החבילה.

כשהיא הושיטה את ידה כדי לקחת את חבילת הטישו ממנו, השרוול של ידה השמאלית הופשל וחשף את אמת ידה שהייתה מלאה בגלדים וחתכים.

"מה זה? מה קרה לך ביד?" הוא הסתכל עליה בחשדנות כשהיא מיהרה לכסות את ידה עם השרוול ולמלמל "שום דבר".

הוא התמתח לעברה ומשך את ידה. "טום", היא בכתה כשניסתה לשחרר ממנו את ידה, אך ללא הועיל, אחיזתו הייתה איתנה. הוא הפשיל את השרוול מאמת ידה, והחתכים המדממים נחשפו שנית.

היא ראתה איך פניו מחווירים. הוא הרים אליה את מבטו המזועזע ושתק לכמה רגעים.
"ג`סיקה, את חותכת?" קולו היה שקט אבל נימת הזעזוע הדהדה בחדר.

"טום…" היא משכה ממנו את ידה וכיסתה אותה שוב. היא נפלה על צידה ובכייה התחדש.

"ג`סיקה, למה?" נימת הצער שבדבריו הכאיבה לה יותר מכל דבר אחר. זה רק גרם לבכייה להתגבר.

בלי להוסיף מילה נוספת, הוא משך אותה לחיבוק חזק וממושך. "את חייבת להפסיק, בשבילי" הוא לחש באוזנה כשליטף את שערה.

"ק-קשה ל-לי" היא ייבבה אל חזו.

"אני יודע, מותק… תאמיני לי שאני יודע, ואני אעשה הכל כדי לעזור לך. את הדבר הכי חשוב שקיים בשבילי בעולם הזה ואני לא אתן לאף אחד לפגוע בך" הוא מלמל אל אוזנה כשעוד יפחת בכי טלטלה את גבה הצנום.

לאט לאט היא הפסיקה לבכות, אבל הם נשארו חבוקים הרבה זמן אחר כך כשידו מלטפת את גבה ואת שערה.


תגובות (8)

וואו מהמם!! אני רציני עומדת לבכות… ריגשת!

20/10/2014 01:02

    תודה רבה רבה! ♥

    20/10/2014 22:31

זה ממש יפה,אבל רציתי לדעת, כתבת את זה בוורד?
כי אם כן כדי (לדעתי לפחות) כדי כשאת יורדת שורה לא להשאיר את הרווח הזה, כי פחות נוח לקרוא ככה.

20/10/2014 13:31

    תודה רבה (: וכן, כתבתי בוורד.. האמת היא שזה עשה לי את הרווחים ככה מעצמו P: ואני אקח את זה בחשבון, תודה שאמרת (:

    20/10/2014 22:33

הלוואי שזה היה קורה לי… אולי זה יקרה עוד מעט.. :(

20/10/2014 18:16

    אם זה אומר שאת חותכת- בבקשה בבקשה תפסיקי!!!!! זה מזעזע, וההשלכות חמורות ואת חייבת להפסיק!!!!! פליז תגידי שאת כתבת את זה סתם :(((

    20/10/2014 22:35

הו דיר גאד למה קראתי את זה. זה מקסים מדי וזה לא צודק.
y u no love me
ברצינות, זה מדהים.

22/10/2014 18:07

    תודה רבה !!! ♥ (:

    22/10/2014 18:25
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך