פ.ס מדרגות נעות

פיל אבוקדו 30/06/2016 711 צפיות 3 תגובות

היא עמדה שם בחוסר נוחות מסוים, מנסה לבחור. מימינה מדרגות הברזל האוטומטיות, שחוסכות לרגליים כל מאמץ. ומשמאלה, מדרגות אבן ישנות ופתלתלות שסימנים רבים של העוברים והשבים ניכרים עליהן. "מצד אחד", היא חשבה, "הנסיעה מהכפר עייפה אותי, אולי כדאי שאלך ימינה. אך מצד שני… מדרגות האבן נראות לי ידידותיות יותר". היא משכה אחריה את המזוודה האדומה והישנה לכיוון מדרגות האבן, אך כשהתכוונה לעלות, בחור קירח לבוש במקטורן שחור נעמד בדרכה. הוא הסריח מסגריות ובושם גברי זול, היא לא אהבה את זה. הגבר הביט בפניה במבט חודרני מעט שגרם לה להסיט את פניה. לאחר שבחן אותה פתח את פיו ודיבר בקול מתחנף. "לא עדיף שתשתמשי במדרגות הנעות מתוצרת א.א כהן שמימינך? זה יקל עלייך, במיוחד עם המזוודה". היא הייתה קצת מבולבלת וניסתה לפענח את מה שהרגע אמר לה הגבר הזר בחליפה. לאחר רגעים אחדים התעשתה ומלמלה בשקט "לא תודה… אני לא מעוניינת". "אבל זה משתלם לך!" הוא קרא בתיאטרליות, "אם גברתי תסכים, אוכל להסביר לך בדיוק למה שימוש במדרגות הנעות של א.א כהן ישתלם לגברתי." היא לא אהבה את העובדה שדיבר עליה בגוף שלישי, אך מתוך נימוס ופתיחות הדעת, הסכימה לשמוע את טענותיו. "ובכן, האחים א.א כהן, עושים ככל שביכולתם בכדי שהלקוחות שלהם יזכו לחיים מלאים וטובים יותר, לכן הם פיתחו את המדרגות הנעות שלימינך, אך ורק בכדי שחייך יהיו שלמים ואיכותיים, הכל נעשה מכוונות טהורות וטובות. הם הבינו כי לאנשים רבים קשה העלייה במדרגות הרגילות ולכן ממניעים טובים וטהורים בלבד, הם פנו אל מנהל הקניון והציעו לו תמורת מחיר סמלי מאוד של כמה מאות אלפי שקלים חדשים בלבד, להקים כאן את המתקן הראשון שלהם. ומשום שהמצאה זו היא חדשה וייחודית ביותר, הם שלחו אותי לכאן, גם ממניעים טהורים וטובים בלבד, להסביר לעוברים והשבים על הפטנט החדש והמבורך הזה". "וואו!", היא אמרה, "אבל לא הבנתי איך המדרגות עוזרות לי בדיוק…". "עם המזוודה גברתי". היא הסתכלה עליו מבולבלת לרגע ולאחר מכן שאלה: "ומה אם המדרגות לא יעבדו כראוי?", "אה, הפתרון לזה גברתי הוא פשוט ביותר, אני אתן לך את כרטיס הביקור של חברי הטוב, האדם שבראש ע.שמעון ביטוח בע"מ….".


תגובות (3)

חחח

01/07/2016 00:27

אה וכתוב טוב

01/07/2016 00:27

תודה רבה

01/07/2016 00:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך