לאסתםמישהי
מה קורה איתכם, אנשים? חג פסח כשר ושמח! (:

רוצה לדעת?

לאסתםמישהי 24/04/2016 974 צפיות 10 תגובות
מה קורה איתכם, אנשים? חג פסח כשר ושמח! (:

"היי, מה קורה אחי?"
מה קורה, אתה שואל אותי?
ואתה באמת רוצה שאומר לך את האמת? אך ורק את האמת? בלי מילים חסרות טעם שאיבדו את משמעותן? מה שקורה אצלי הוא שאני על סף שיגעון. אני הולך לאיבוד בגוף הגבוה והצנום שהוא גופי. אני שוכח את שמך ושמך וכמעט ששכחתי שאותה אני אוהב. אני שואל, והמענה ממאן לבוא.
האם אתה באמת רוצה לדעת מה קורה בחיי? כי אני לא בטוח שזה מה שאתה חושב שקורה. הרי בסך הכל הבריאות שלי בסדר, חיי החברה שלי בסדר והמשפחה שלי גם טובה. ורק לי לא בסדר. כאילו שאני בכוונה רוצה לקלקל את חיי. כמו חור שחור ומציק בין שני טורי שיניים ישרות ולבנות.
האם שמת לב למה שקורה איתי בתקופה האחרונה? האם ראית כמה דפנות הבור האינסופי שבתוכי מדרדרים אותי ביחד איתם? הא?
ואולי לך יש את המרפא? מרפא כל שיכול להוציא אותי החוצה מהמעמקים השחורים? אולי אתה המושיע שיגאל אותי מן הייסורים הריקים שלי? אמור לי, בבקשה! חיפשתי בכל הדרכים ובכל השבילים, ניסיתי תרופות כאלה וכאלה, אך נשארתי אותו אדם עצוב, מדוכא ודפוק.
תקווה? רק פירורים נשארו. שמחה? בחלומות הפרועים אולי. יופי? נכונות? רצון? התנדפו כלא היו והשאירו אותי רק עם הדחף לשרוד ולעבור את המצב. כל כך הרבה אורות נכבו כשניסו להאיר אותי, כל כך הרבה התייאשו כשניסו להרים אותי. ומה נשאר? כאב שלא עובר. צלקת גדולה ומכוערת.
והאם אני רוצה לומר לך?
"הכל אחלה, מה איתך?"


תגובות (10)

חחח אחי.. אחד המרירים שקראתי היום..

תחייך! ????
חג פסח כשר ושמח!

24/04/2016 09:45

וואלה אני לא אחי אני אחותך (; תאמת אני במצב רוח מעולה סתם עלה רעיון לראש.. אבל תודה נשמה

24/04/2016 11:03

וואו ממש יפה, אהבתי מאוד את הרעיון, את הכתיבה, ובמיוחד אהבתי איך שזה מסתיים.
:)

24/04/2016 11:33

תודה לך, חג שמחח

24/04/2016 12:17

הרבה פעמים אנחנו לא מספרים את הדברים הכואבים לאנשים… אהבתי את הכתיבה, ממש יפה =)

28/04/2016 12:37

תודה רבה חג שמייח

28/04/2016 15:12

מוכר כל כך, אני ממש אהבתי את שילוב הסלנג ואת שילוב השפה הגבוהה.
מדרגת חמש את כותבת ממש טוב.

06/05/2016 16:27

    אווו תודה! עשית לי את היום. וגם כל הכבוד לך שאת מגיבה הרבה לכותבים פה באתר, זה מאוד מעודד ונחמד מצידך, תודה.

    06/05/2016 17:38

לאס!
וואי קראתי כמה קטעים שלך, לקח לי זמן למצוא סיפור שעליו רציתי להגיב.
אני חושבת שהגיבור של הסיפור שלך יצא מופסד, או שהוא חסר אמונה, כי אחרת, אם קשה לו למה הוא בוחר לשתוק, למה הוא פוסל את הכוונות הטובות של המתעניין?
יוקי!

31/05/2016 23:09

    נגיד שהגיבור הוא אני ( למרות שלא לכך התכוונתי בסיפור). אני לא סובלת לספר דברים לאנשים, גם כי אין לי כח להסביר ( אני דיי עצלנית לפעמים ) וגם בגלל שאני מרגישה שאם הם ידעו הם ישתמשו עם זה נגדי. אני לא ממש סומכת על אנשים, בואי נגיד ככה. את לא חייבת להגיב לי לסיפורים אם את לא רוצה או לא מצליחה לחשוב על משהו לומר… זה בסדר, אני כותבת לעצמי בעיקר (: תודה לך על התגובה (:

    01/06/2016 12:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך