סתם כותבת
אני מעלה את הסיפור זה כי אני רוצה שאנשים יהיו מודעים לנזק הזה שנקרא סמים ואם הם יחשבו לנסות אז שיחשבו פעמיים לפני שהם נוגעים בזה

רק בגלל ניסיון

סתם כותבת 26/01/2015 758 צפיות 2 תגובות
אני מעלה את הסיפור זה כי אני רוצה שאנשים יהיו מודעים לנזק הזה שנקרא סמים ואם הם יחשבו לנסות אז שיחשבו פעמיים לפני שהם נוגעים בזה

הכל קרה רק בגלל ניסיון, הכל התחיל רק בגלל פעם אחת שהוא ניסה, הוא הרס את החיים שלו כשהוא החליט להשתכנע ולנסות.
אתם בטח שואלים מה הוא ניסה? מי הוא?
אז הסיפור שאני מספרת לכם הוא על נער בן 17, קוראים לו רובי.
רובי הוא מהילדים הטובים, התמימים, כולם ציפו לו עתיד זוהר קראו לו פרח, אבל הוא הרס את כל החיים שלו בניסיון אחד.
רובי היום מאושפז באברבנאל, פעם בשבוע אני הולכת לבקר אותו וכל פעם כשאני מגיעה לשם שנינו יושבים ומדברים, הוא מספר לי על הכל, בוכה לי שאני יציל אותו, בוכה על הבחירה שהוא עשה, כל פעם רובי מספר לי מחדש את הסיפור איך הכל התגלגל למצב הנוכחי, על החרטות, על כך שכשאמא ואבא באים לבקר הוא מראה להם כאילו הכל בסדר כי הוא לא רוצה שהם ישברו, כשאני מתחילה לבכות הוא מחבק אותי ומרגיע אותי: "די הכל בסדר, אל תבכי, הנה אני בסדר אז ל תבכי, תבטיחי לי שאת ילדה גדולה ושאת ילדה טובה, אני מספר לך את כל זה רק בשביל שתביני שעל הטעויות שלי לא לחזור, תבטיחי לי שעל הטעויות שלי את לא תחזרי" זה מה שהוא אומר כשאני מתחילה לבכות, הוא גם ממציא בשבילי סיפורים שמחים ומספר לי אותם כדי שאני יצחק ולא יבכה.
כואב לי לראות את אחי במצב הזה, מתחנן לאלוקים שיחזיר את הזמן לאחור וייתן לו הזדמנות לתקן את הטעות, לתקן את הטעות המרה.
רובי תמיד היה ילד טוב, כמו שאמרתי בהתחלה כולם קראו לו פרח, אז איך בעצם הגענו למצב שהוא באברבנאל?
הכל התחיל כשרובי התחבר לחבורה לא טובה, חבורה של ערסים שמתנהגים כמו עבריינים, שותים, מעשנים (גם סמים), בערב שישי אחד אבא קיבל טלפון מבית החולים איכילוב, הם אמרו לאבא שרובי הגיע באמבולנס לבית החולים מפני שהתמוטט והוא במצב מאוד מסוכן וביקשו שנגיע לבית החולים, אבא ניתק את הטלפון ואמר לי ולאמא להתארגן כי נוסעים לבית חולים מכיוון שרובי במצב לא טוב.
כשהגענו לבית החולים רצתי למיטה של רובי, חיבקתי אותו, ולחשתי לו "רובי מה עשית? רובי קום, נו רובי קום אל תבהיל אותי, רובי קום נו קום" אך רובי לא הגיב ואני התחלתי לבכות ולצרוח עליו "רובי קום, נו רובי תקום כבר" והוא עדיין לא זז, אמא נכנסה לחדר ואמרה לי "הוא התעלף ונשאר במצב הזה, אל תדאגי הוא יהיה בסדר"
במשך יומיים רובי לא זז, לאחר יומיים הוא התעורר והסביר לנו מה קרה, כשהרופאים ראו שמצבו התייצב ושהוא בסדר שחררו אותנו הביתה, אבל הם המליצו שאמא ואבא ייקחו את רובי לפסיכיאטר ושהם ייקחו את רובי לגמילה וזה באמת מה שקרה.
במשך חצי שנה רובי היה בגמילה במשך חצי שנה רובי לא השתמש, אבל הגמילה לא עזרה הרבה זמן הוא המשיך להשתמש וכל פעם הוא היה בוכה לי שהוא רוצה להפסיק ולמרות הגמילה הוא לא מצליח שהוא כבר מכור ושאני יעזור לו, הרבה פעמים הוא היה מקבל שיגעונות, היה הוזה דברים, היו לו התפרצויות וגם הוא ניסה להתאבד.
הפסיכיאטר החליט שרובי חייב אישפוז באברבנאל וההורים הסכימו.
כבר חודש שרובי שם והילד הטוב שהיה כבר כמעט ונעלם, כל היום הוא בדיכאון מתחנן שחייו ייגמרו או שמישהו יציל אותו מהמציאות.
רובי כותב הרבה והנה למשל משהו שהוא כתב:
הרגשת רגיעה מתפשטת בגוף
ואחריה מגיעה הרגשת ההבזק בעיניים, הכל מתחיל להיטשטש
הכל נהייה שחור ואתה כבר בסטלה
אתה רואה הכל שחור מסביב ושומע רק זמזומים
אף אחד לא מעניין אותך, אתה שוכח מהצרות
אבל כשההשפעה עוברת מתחיל מין כאוס בתוכך
מתחיל לדמיין דברים, התפרצויות מתחילות ואתה משתגע
אתה כבר מכור, חייב את השכטה הזאת כדי להירגע ולשכוח
כל זה קורה לי רק בגלל שלחצו עלי לנסות
ניסיתי לעשן נייס גאי ועכשיו אני משלם על זה בחיים שלי
אני מכור והסם שיגע אותי
בבקשה אלוקים תעזור לי

אחי רובי עישן נייס, מי שלא יודע נייס זה סמים, אבל להבדיל מסמים אחרים כמו: גראס, ירוק, וכל אלה שהם עשויים מצמחים והם טביעיים נייס עשוי מרעל עכברים,קיי 300 ועוד חומרים מזיקים, הסם הזה מסוגל לשגע בנאדם ואפילו מסוגל לגרום למוות.
אני רוצה להגיד לכם אל תשתמשו בנייס וגם לא בסמים אחרים מלבד זה שהסמים בארץ הם חוץ לחוק, הם מזיקים לבריאותנו.
כל מי שאני מכירה והשתמש התאשפז בבית החולים אברבנאל או מת.
את הסיפור הזה כתבתי מהשראה של ידיד, הוא לא סיפור אמיתי הוא סיפור שהמצאתי בעזרת השראה


תגובות (2)

עוצר נשימה לעזעזל יש לך כישרון אדיר לכתוב משהו שאישמע מציאותי כול כך?, תאמני לי צריך לשים את הסיפור הזה כחלק מי המתכונות שמערכת החינוך הטבתה למלחמה בסמים, הסיפור הזה יכול להציל חיים!, פשוט מדהים! עדי מדהים! .

נ.ב, אני מחכה לך במייל

26/01/2015 23:53

    מחכה לך שם :)
    וממש תודה ואני מחכה גם שתמשיכי את הסיפור שלך

    27/01/2015 00:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך