אופטימית:)
אני רוצה להגיד שאני מעריכה אני תמיד מנסה לפחות להעריך כמה שיותר את מה שיש לי, יש לי צורך כזה להגיד תודה על מה שיש לי, ולקוות שאוכל להגיד תודה כל החיים.

רק כשאתה מאבד

אופטימית:) 04/05/2013 899 צפיות 3 תגובות
אני רוצה להגיד שאני מעריכה אני תמיד מנסה לפחות להעריך כמה שיותר את מה שיש לי, יש לי צורך כזה להגיד תודה על מה שיש לי, ולקוות שאוכל להגיד תודה כל החיים.

רק כשאתה מאבד, אתה קולט.
רק אז אתה מבין מה היה לך.
אני כועס על עצמי, כי לא קלטתי, לא קלטתי את כל מה שיש לי, לא העליתי בדעתי שאני יכול לאבד.
אף פעם לא עצרתי את עצמי, חייכתי ואמרתי "תודה", על מה שיש לי.
רק טיפש כמוני יעצור את עצמו ויגיד "בבקשה ש…" במקום "תודה".
למה אני לא מסתפק במה שיש?
למה יש לאדם את היצר הזה לעוד, צורך לקבל עוד, עין חמדנית שרק מחפשת משהו נוסף.
איכס.
אני דוחה את עצמי.

אם הייתי חוזר לרגע, אם רק יכולתי לחזור לרגע אחד, זה היה איתך.
וזה היה הרגע הכי פשוט של האושר שיכול להיות, כשהלכתי איתך יד ביד והחזקנו ידיים.
היינו מאושרים, שנינו.
לרגע לא חשבתי שהרגע הזה כל כך חשוב, הייתי מאושר כי אני איתך אבל לא אמרתי תודה לאף אחד על האושר הזה, כאילו זה היה מובן מאליו.

אני כועס לא כי נגמר, אני כועס שלא הערכתי את הרגע מספיק.
ולמען האמת יודעים מה?
פעם הבאה שיזדמן לי רגע מאושר שכזה אני לא אלמד, אני אמשיך לא להעריך.
כי הטעות הזאת פשוט לא עוזבת אף פעם.


תגובות (3)

היי רוזה אני אשמח שתעודדי אותי מה הפייסבוק שלך ? והשיר הזה כל כך נכוןןןןןן גאד זה בדיוק סיפור חיים של כל האנשים שיש בעולם ממש אהבתי את האמת הפנימית שלך <3

04/05/2013 12:01

שיר יפה מאוד אהבתי מאוד מאוד כתיבה יפה =)

04/05/2013 12:04

אורן אם אתה רוצה הפייסבוק שלי זה ROSA SLUTSKY
ותודה, שמחה שאהבתם את זה :)

04/05/2013 12:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך