שוקולד

yoavbentzoria 19/04/2014 1345 צפיות אין תגובות

גיא החליט שזהו זה.נמאס לו מהחיים של רביצה על המיטה בליסת שוקולד וקריאת ספרים עבי כרס. די מספיק. החדר היה עמוס בספרים. ערימות בגבהים שונים.חלקם פתוחים.קשה היה לראות את הרצפה. והכל היה מזוהם. עטיפות של שוקולד. מסביב לרצפה והספרים התגבש כבר קרום חום של החומר הזה. טינופת.
גיא נעמד ויצא מהחדר מפיל בדרכו את ערימות הספרים זה על זה כאילו היו לבנות דומינו. האור היכה את עיניו. אלפי צבעים וצורות. מה נהיה מימני.חשב. פעם זה היה שונה. אבל החיים איכזבו אותו.קרעו אותו מכניעים אותו להיכנס לחדר ולהציץ בהם רק מתוך דפי הספרים. לא עוד.
הוא ידע מה הבעיה. הוא היה נחמד מידי.ככה כולם רמסו אותו. הוא ראה את החתול השחור שתמיד ילל בחצר והציק לו. גיא בעט בו בכל הכוח. החתול המופתע טס לקיר בצווחה והסתלק במהירות. גיא הרגיש מסופק. סוף סוף הוא מלך העולם. אף אחד לא יכול עליו.
גיא הלך לחנות. קנה שם את כל מדבירי החרקים שהצליח למצוא.חזר לחדר ופשוט במשך שעות מילא אותו בעוד גז ועוד נוזל משמיד את כל היצורים הקטנים שהציקו לו לאורך השנים. אחר כך שלף גפרורים והצית את החדר שניצת בקלות מכל החומרים האלה משמיד את הבניין.
זהו, גיא היה אדם חדש.

גיא הלך לבית של דנה. כל צעד שלו גרם לו לתחושה אחרת. רגל ימין של פחד וחולשה ורגל שמאל של שחרור.
הוא זכר איך הייתה משפילה אותו מול כולם. ואיך תמיד היה מאוהב בה. הוא פתח את הדלת שלה. היא הסתכלה עליו לא מזהה אותו. לפני שהספיקה לומר משהו הוא תפס אותה ואנס אותה. ככה פשוט.
הוא הלך ברחוב.הרגשה שלו הייתה שונה. הכל היה שלו. מה שרצה לקח. אחרים קראו את זה עליו ופינו לו מקום. וככל שראה את זה עליהם הלך והתחזק. כמו אור שחוזר ממראה או הירח והשמש.
הוא עשה חייל. נהיה איש עסקים מצליח ומרצה מבוקש. כריזמטי כמו השטן בעצמו. עד שיום אחד פגש את רבקה. רבקה לא ידע מי הוא וגם אם הייתה יודעת זה לא היה מרשים אותה. היא התעלמה מימנו. הוא היה נראה מגוחך בעיניה. השיריון שלו נסדק. ואז שהתחיל עם שושי בבר זה קרה שוב. התעלמות. הסכר של גיא נפרץ. המים הרסו את הכל.

גיא קנה חבילות שוקולד ונכנס לחדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך