mix17
כמה דברים: דבר ראשון היי!! ווצאפ וקא פסא? דבר שני, אני יודעת שזה לא אובייקטיבי והכל אבל נואר הוא רשמית הדמות האהובה עליי בכל הסיפור^^, דבר שלישי, תכננתי להוסיף עד קטע אבל אני חושבת שאני אשמור אותו לפרק שיעלה מחר- "שושלת המוות"- פרק רביעי אז יש לכם למה לחכות^^ נ.ב ספויילר- נואר הוא ילד של אימא וארטמיס היא ילדה של אבא(למי שעד לא שם לב ^^ מקווה שאהבתם :)))

"שושלת המוות"- כבש שחור(קטע קצר)

mix17 17/08/2016 751 צפיות 9 תגובות
כמה דברים: דבר ראשון היי!! ווצאפ וקא פסא? דבר שני, אני יודעת שזה לא אובייקטיבי והכל אבל נואר הוא רשמית הדמות האהובה עליי בכל הסיפור^^, דבר שלישי, תכננתי להוסיף עד קטע אבל אני חושבת שאני אשמור אותו לפרק שיעלה מחר- "שושלת המוות"- פרק רביעי אז יש לכם למה לחכות^^ נ.ב ספויילר- נואר הוא ילד של אימא וארטמיס היא ילדה של אבא(למי שעד לא שם לב ^^ מקווה שאהבתם :)))

כבש שחור-

דמעות חמות ומלוחות עלו בעיניו של נואר כאשר אימו הגיעה לאסוף אותו מהגן באותם הצהריים.
"מה קרה, מתוק שלי?" שאלה מיראנה מיינרד את בנה הצעיר, עיניה השחורות, הזהות לשלה, הביטו בו באהבה ודאגה. היא נשאה אותו על ידיה, למרות ההתנגדויות הרבות של בעלה בנושא, היא פשוט אהבה לדעת שהוא זקוק לה.
"היום ג'וש ראן צחק עליי, הוא אמר שהמשפחה שלנו בכלל לא מיוחדת שאבא שלו חזק יותר מאבא ושיש לו כלב גדול שיבוא לאכול אותי."הוא דיבר במהירות ודמעות נוספות עלו בעיניו והוא תמן את פניו בצווארה של אימו, מריח את ריח הגוף הטבעי והמוכר שלה ומרטיב את חולצתה הדקיקה והוורודה.
"הו מותק," התחילה לומר ונישקה את קדקודו הבלונדיני. "אתה לא צריך להקשיב למה שג'וש ראן אומר. דבר ראשון," היא הרימה את ראשו וכיוונה אותו אליה. "המשפחה שלנו מאוד מיוחדת, בזכות המשפחה שלנו שדים לא תוקפים את בני האדם- זה דבר טוב, נואר, אתה צריך לזכור את זה. דבר שני, חוזקו של אדם לא נמדד רק לפי כוחו הפיזי, הוא נמדד לפי איך שהוא משתמש בו כדי להגן על האנשים שחשובים לו, ולפי זה אבא שלך הוא אחד האנשים החזקים בעולם," היא חייכה. הדמעות הפסיקו לזלוג מעיניו של בנה. "ובעניין הכלב… נראה לי שאנחנו הולכים לבקר היום במכלאה." חיוך גדול יותר התפשט על שפתיה והיא חיבקה את בנה חזקה, נהנית להראות לו כמה היא אוהבת אותו.
***

בדידות.
זה כל מה שהרגיש נואר כאשר האחות ניגשה אליו ואל אביו בבית החולים וסיפרה להם על מות אימו. זה לא היה משנה שנולדה לו אחות קטנה, הוא פשוט לא הצליח להבין איך היתכן שאימו כבר לא תהיה איתו יותר.
"הנה התינוקת," אמרה האחות והניחה בידיו של אביו את התינוקת הצורחת. "היא רוצה את אימא שלי…" מלמלה והסתלקה משם.
נואר הביט באביו, הוא נראה שבור לא פחות ממנו אבל משהו השתנה מהרגע שבו סיפרו לו על מות אשתו ועד הרגע שבו נתנו לו את התינוקת, כאילו בעיניו נראה ניצוץ של תקווה.
"תסתכל, נואר, הנה אחותך התינוקת." אמר אביו וניסה לחייך.
הוא נראה עייף ועיגולים שחורים נראו מסביב לעיניו הכחולות, אבל הוא הצליח לטלטל מעט את גופה של התינוקת עד שזו מתחה את ידיה, השמיע פיהוק ונרדמה בזרועותיו.
"אני חושב שלורה תצטרך לטפל בקטנטונת הזאת." אמר אביו, יותר לעצמו מאשר לו.
נואר התקרב לאביו, הוא בחן את התינוקת, לא היה לה הרבה שיער על הראש ועיניה היו עצומות, ידיה היו קפוצות לשני אגרופים קטנים ובאחת מהם נחה אצבעו של אביה. היא לא נראתה שמחה במיוחד, רק עייפה מרוב בכי. כנראה הרגישה, גם היא, שמשהו לא בסדר.
"מה קרה לאימא שלי?" שאל נואר, קולו תקיף ומאשים ומופנה אל עבר אביו.
אביו שתק, עיניו נחו על התינוקת הישנה, כתפיו היו שמוטות ושיערו האפור והסבוך הסתיר את מצחו.
"סיפרתי לך פעם מי הייתה אמא שלך?" שאל אביו לאחר כמה רגעים ארוכים של שתיקה.
"היא הייתה ציידת שדים, עד שאני נולדתי ואז היא פרשה." ענה נואר, קולו בוגר מזה של ילד בן חמש.
"נכון, היא הייתה ציידת שדים, אבל היא גם הייתה מלאכית שנשלחה במיוחד בשביל לתת לי שני מתנות, זו הייתה המשימה שלה ולאחר שהשלימה אותה… היא הייתה צריכה לחזור לגן עדן כדי לקבל משימה נוספת, כדי להביא עוד טוב לעולם בדרכים שאנחנו לא יכולים להבין." אמר בקול גבוה רק מעט מלחישה.
"אני לא מבין." מצחו של נואר התקמט בעודו מקשיב לדבריו של אביו.
"אמא נתנה לי שתי מתנות, אחת לפני חמש שנים ואחת היום," הסביר והביט בתינוקת. ההבנה החלה לחלחל למוחו של נואר. "אבל המשימה שלה נגמרה, לאחר שאחותך נולדה היא הייתה צריכה לחזור הביתה." המשיך, הוא קירב את בו אליו וחיבק אותו ביד אחת, בידו השנייה הוא קירב אליו את התינוקת וידע שהוא צריך לשמור על המתנות שקיבל, על המתנות שאשתו נתנה לו.
***

את ג'ו קיבל נואר כאשר היה בן שלוש, הוא הלך עם אימו למכלאה ומבין כל הכלבים את ג'ו הוא אהב מיד.
לג'ו הייתה פרווה שחורה עם כמה כתמים לבנים, הוא היה מגזע מעורב והגודל שלו היה בינוני.
ג'ו איבד את חייו חמש עשרה שנים לאחר מכאן, כשהוא כבר כמעט לא רואה וכמעט לא שומע, הוא נדרס כשיצא לבדו מהדירה לעשות את צרכיו.
נואר היה אז בן שמונה עשרה, כמעט גבר על פי הסטנדרטים של משפחת מיינרד הוא בדיוק חזר מאחד מאימוני הכדורגל שלו כששמע את היללה מעוררת הרחמים בצידו השני של הרחוב, זה היה ג'ו ונואר ידע את זה. הוא רץ כאילו שד חולה כלבת רודף אחריו, אפילו מהר יותר, עד שראה לנגד עיניו את גופתו חסרת החיים של ג'ו מרוחה על הכביש.
נואר איבד את ג'ו, הכלב שאימץ מהמכלאה יחד עם אימו.


תגובות (9)

*טמן
*השמיעה
*שתי
*בנו
***
מה הספוילר בזה בדיוק?
אני בבירור מעדיפה את נואר על פני ארטמיס.
עכשיו, יש לי שאלה: בני כמה הם? לא יכול להיות שנואר עדיין בן שמונה עשרה כי אז ארטמיס הייתה בת שלוש עשרה, אבל בהרשמה ביקשת דמויות מגיל חמש עשרה ומעלה אז לא נראה לי אפשרי שהיא תהיה קטנה מהן…
ג'ו. קטעים על כלבים נוגעים בי יותר מכל דבר אחר. לי היו שני כלבים – אחים – ושניהם מתו, אבל לא בגיל מבוגר כמו שלו :( עוד סיבה למה אני יותר מתחברת לנואר.
בכל מקרה, מחכה להמשך! גם של זה וגם של הסיפור עצמו ^^

17/08/2016 21:45

    אמ… ארטמיס בערך בת שבע עשרה כמעט שמונה עשרה ונואר בן עשרים ושתיים. הם והיא יותר קטנה מכמה אנשים במשפחה כי… אני לא בדיוק יודעת מה לענות זה פשוט ככה. אבא שלה הוא הכי גדול ובגלל זה הוא נבחר להיות ראש המשפחה, נואר היה צריך להיות ראש המשפחה אחריו אבל בגלל סיבה כל שהיא ארטמיס נבחרה, בקטע הקצר שלה היה קטע על היום אחרי שסיפרו לה שהיא היורשת זה היה בערך הגיל חמש עשרה שש עשרה ו… במשפחה יש הרבה בני דודים חלק קטנים ממנה וחלק גדולים ממנה אין לזה ממש סיבה זה פשוט קורה כמו בכל משפחה (מקווה שלא איבדת אותי חחח)
    שמחה ממש שהתחברת ושאהבת ומצטערת לשמוע על הכלבים שלך… תמיד אהבתי חיות אבל מעולם לא היו לי כאלה בבית *~*

    17/08/2016 22:01

    אני לגמרי מבינה את כל הקטע המשפחתי, זו לא בעיה :) בסך הכל רציתי לדעת בני כמה הם…
    הווו, והקטע הבא על דילן ^^

    17/08/2016 22:21

אני יודע שזה דווקא כן אובייקטיבי – נואר רשמית הדמות השנואה עליי ביותר בכל הסיפור. תראי, אני לא יודע אם זה רק אני, אבל לפי דעתי לא הצלחת להעביר את הרגש שבקטעים האלו, וחבל. אני יכול להבין את הרעיון הכללי, אני מבין שזה אמור להעביר רגש כלשהו, עצב, הזדהות, הבנה, משהו, אבל הכתיבה פשוט לא מעבירה את זה. זה כאילו שאת כותבת רצף של עובדות ולא סיפור

17/08/2016 21:47

    זה זכותך המלאה לא לאהוב אותו ו… תאמת שאולי אתה צודק ניסיתי ליצור אווירה די קודרת בכל מה שקשור אליו אבל זה סוג של יצא כמו רשימה אהבת את הקטע הקודם? אולי אני יקרה אותו שוב ואת הקטע הבא(של דילן) אני יעשה דומה יותר לקודם.
    בכל מקרה תודה על הביקורת ^^

    17/08/2016 22:03

**** המשך תגובה(אני פשוט מהאפליקציה ):)

17/08/2016 21:47

אוי שיט – אני כל כך מצטער – המשך תגובה.*** ולא סיפור. אל תספרי לנו את מה שקרה וזהו, תנסי להעביר יותר. את כותבת מקסים, פשוט משהו לא עבד בפרק/קטע הזה. למשל בסוף… כתבת על המוות של הכלב, ועשית את זה בבת אחת. המשפט סיום שלך היה שווה ערך למשפט "הכלב מת". היית צריכה להאריך יותר. משהו כמו – 'האובדן הכה בנואר, חזק יותר ומכאיב יותר מכל מהלומה שהוא ספג אי פעם(אולי במקרה הזה לא, כי הוא איבד את אמא שלו) ובכל זאת, הוא התקשה לעכל את הברור מאליו. הכלב שלו, אותו הכלב שהוא אימץ ביחד עם אמו המנוחה(אני ממהר אז לא מצאתי מילה יותר טובה מ'המנוחה' אבל אני בטוח שאם הייתי חושב יותר הייתי מוצא תחליף טוב יותר. מצטער), הכלב, שלאחר מות אימו היה מה שהזכיר לו אותה, בכל פעם שהוא התבונן בו. הכלב, שלאנשים אחרים הוא היה חיית מחמד בלבד, היה לנואר עולם ומלואו. אותו הכלב שכב חסר חיים על האדמה קרה. נואר לא ידע מה הוא היה אמור להרגיש. הוא ציפה להלם, כאב, אולי אפילו כעס, אבל הדבר היחידי שעבר במוחו היה אכזבה. הוא אכזב את אמא שלו, הוא אכזב את הכלב שלו, וגרוע מכל, הוא אכזב את עצמו.' זהו! זה יצא לא כל כך מרגש, אני יודע, אבל זה יותר טוב לפי דעתי

17/08/2016 22:02

    צודק הקטע האחרון יצא קצת דיווחי אבל זאת די הייתה הכוונה שלי רציתי שהשניים הראשונים יהיו יותר מרגשים והשני ישמע כמו איזה דיווח מהצד בלי יותר מידי רגשות כי אפילו לכתוב אז זה היה טיפה מתיש (אני מעדיפה לכתוב קטעים על אהבה וכאלה אבל אצל נואר עצב ורגשות שלילים היו מתבקשים…)

    17/08/2016 22:08

אוי אני מצטער – **** המשך – …לפי דעתי. אם שמת לב חזרתי הרבה על המילה הכלב, שהוא בעצם באותו הרגע היה מקור הכאב של נואר. חזרה על זה, והצגתו מזוויות שונות, אך זהות באופן מסוים, עוזרת. זה הכל. מצטער על החפירה ושיש לך 4 תגובות רק ממני. מקווה שהצלחתי לעזור. מחכה להמשך של זה ושל הסיפור המקורי. מצטער אם פגעתי, זאת לא הכוונה. תמשיכי!

17/08/2016 22:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך