*חלק מהמשפט האחרון של הלב הוא ציטוט מתוך הספר "אנג'ליק" של הסופר המוערך סרג'אן גולון. בקטע שכתבתי, ניסיתי להביא בצורה פשוטה דיון מורכב ועמוק על תשוקה, אהבה ורגשות שדנים בו לב ופין. מצד אחד, רגשות עמוקות ואהבה. מן הצד השני, תשוקה עזה ותאווה מינית. בנוסף, ניסיתי לייצג את יחסי הכוחות בתוך הגוף שלנו. אהבה. מקווה שתאהבו.

שיחה בין פין ללב

23/03/2017 904 צפיות 5 תגובות
*חלק מהמשפט האחרון של הלב הוא ציטוט מתוך הספר "אנג'ליק" של הסופר המוערך סרג'אן גולון. בקטע שכתבתי, ניסיתי להביא בצורה פשוטה דיון מורכב ועמוק על תשוקה, אהבה ורגשות שדנים בו לב ופין. מצד אחד, רגשות עמוקות ואהבה. מן הצד השני, תשוקה עזה ותאווה מינית. בנוסף, ניסיתי לייצג את יחסי הכוחות בתוך הגוף שלנו. אהבה. מקווה שתאהבו.

*במהלך השיחה, הפין יתואר כ-פ' והלב יתואר כ-ל'…
———
היה זה עוד אחר צהריים סגרירי ואפורי בתוך גופו של רונן. סגרירי מסיבת מזג האוויר ששרר בחוץ, אך האפרוריות שררה שם כתוצאה ממצב רוחו הירוד של הנער.
על מנת לדון במצב, הפין המעוצבן והזועף הגיש בקשה לפגישה עם הלב. הלב נעתר לבקשתו, שכן רוצה הוא להשליט סדר ושלווה בכל הגוף, ורע לו שישנו איבר כעוס.
תמליל פגישתם:
ל – שלום לך. שמח שביקשת לדון איתי! כיצד אני יכול לעזור לך?
פ – אתה לא יכול לעזור… הכל באשמתך!!!
ל – כן, אני בטוח…
פ – אני רציני! מעולם לא הייתי כל כך רציני…
ל – נו במה אתה מאשים אותי קטנצ'יק? נשמע דבריך…
פ – קודם כל בוא נתחיל מזה שזאת הפעם האחרונה בחיים המסריחים שלך שאתה קורא לי קטנצ'יק, מובן?
ל – מדוע הינך כה מעוצבן?
פ – די! די! חאלס עם ההתשנאות המגעילה הזאת, אז אתה מעליי פיזית… וואו… כל הכבוד לך… מגיע לך כפיים… זה לא אומר שאתה יותר ממני. אתה כלום. טיפה פועמת בתוך מערכת עצומה.
ל – אני סבור שבוער בך דבר או שניים… אל הוצא זאת עליי… ספר לי את שעל ליבך.
פ – אני לא יכול אפילו להסתכל עליך, את הרסת את הילד, מיתמם לי כאילו הכל טוב, אבל לא… אתה יודע בדיוק מה עשית.
ל – נראה לי שהבנתי שאני לא החביב עליך בגוף, סבלנותי הולכת ופוקעת, רוצה לשתף את שיושב עליך? או להמשיך בהאשמות חסרות התקנה האלו?
פ – אני מתעב אותך… אבל אני חייב לפתוח את זה איתך. השברים שלך, לא נוצרו סתם, אתה זה שגרמת להם להיווצר. שברת את עצמך.
ל – תמשיך…
פ – הדיבורים שלך על קשר, עומק, אהבה, חברת, בלבול, עצב…. הכל חרטה. שטויות. שקרים שהמצאת כדי להסתכל על החיים בצורה טיפה יותר מעניינת. אין בהם כלום. אולי אם לא היית משגע אותו איתם, אתה לא היית נשבר ואני הייתי מאושר, וגם הוא היה!
ל – תראה, א ני מבין את טענותיך… באמת… אך טעות בידיך, אין אני ודיבוריי הם אלה שביצעו את ההחלטה.
פ -אתה שקרן ורמאי! חתיכת פילוסוף מטומטם!
ל – חבר, אינני משקר… הרגשות אומנם צפו וגאו בתוכי, אך המוח הוא המבצע בסופו של דבר, אני רק המעביר. הרגשות נוצרו, העברתי אותם. והמוח, בהתייעצות קלה איתי, הוא זה שהחליט.
פ – הרגע! הנה, הרגע הודית! היה לך חלק עצום בהחלטה! לא רק שהרגשות האלו באו ממך, אתה גם שכנעת את המוח!
ל – ידידי, כפי שהינך יודע, המוח הוא מפקדינו העליון, בסופו של דבר כולנו חייליו. ייעצתי לו, כן, הוא יכל גם לא להקשיב לי. בסופו של עניין הוא הקובע את הכל.
פ – בסדר, אני מבין… טוב אני מצטער שאני מוציא עליך את כל החרא שלי. פשוט, אתה לא יודע כמה קשה לי לראות אותו, נופל ככה. התשוקה שלו אפסית. כבר חודש אני בקושי ער, רק ישן וישן, די! לא יוכל לישון יותר!
ואתה יודע מה? אני לא מצטער, אם אתה לא היית כזה פילוסוף מתנשא והרגשות לא היו "צפות" בך ו"גואות" בך, כל השטויות שאמרת, אתה לא היית נשבר, לרונן היה חשק ואני הייתי נהנה, עומד זקוף וגאה. בעצם, גם המוח אשם… המפקד האידיוט הזה, חושב שהוא משהו מיוחד. אני אל יכול יותר, אני צמא לחשק, אני רוצה לעמוד חזק ואיתן, לא נפול וקטן, אני רוצה לחיות!!!!
ל – מי שבוער מתאווה ומשתוקה עזה מדי אינו יודע אהבת אמת מהי. תשוקה והנאה שלך היא לא אהבת אמת עמוקה. כאן מסתיימת פגישתנו.
פ – לך תזדיין.


תגובות (5)

קטע יפה אבל אני מרגיש שזה נכתב מנקודת מבט נשית.

לפני מספר חודשים שמעתי הרצאה/סטנדאפ (זה היה ממש מצחיק) על איך לשמור על יחסים בריאים.
אם אתמצת את המסקנות שהיו שם על רגל אחת:
אם האישה רוצה קצת מ-ל' של הגבר, היא צריכה לעבור ב-פ'.
אם הגבר רוצה את ה-פ' של האישה אז הוא צריך לעבור דרך ה-ל'.
יחסים הפוכים :)

23/03/2017 15:28

א. אני חושבת שזה לא תקין לומר מסיבת מזג האוויר, תנסה אולי לנסח את זה מחדש, אפשר גם להשתמש ב'בגלל' במקום. ב. השפה הגבוהה והסלנג לא עושים טוב אחד לשני כשהם ביחד לטעמי. ג. למרות הביקורת שלי אהבתי מאוד את הקטע והרעיון:)

23/03/2017 15:34

מצאתי את הקטע בעיניי משעשע, בהחלט אפשר להרגיש את הדמות שבנית לכל איבר.
אהבתי :)

23/03/2017 17:10

וואו! לא יצא לי לקרוא דבר כזה כבר.. אף פעם… כל הכבוד!
אני חייבת לציין שמאוד אהבתי את הסנלג והשפה הגבוה! מצחיק ביותר!
האיברים שבחרת בהתחלה נשמעו לי מגוחכים, אבל היה נפלא!
החלק האחרון היה קורע!

23/03/2017 19:20
E8 E8

אירוני שלזין קשה אבל הוא לא קשה (סטגדיש)

23/03/2017 23:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך