שיער שחור ולשון חדה כתער

It is just too late 05/05/2015 639 צפיות 3 תגובות

שיער שחור וצחוק מדבק, שפתיים אדומות ולשון חדה כתער, זו הייתה הדרך הטובה ביותר לתאר אותה, זו הייתה הדרך היחידה שהכרתי.
מראה היה של קדושה, היה בה משהו כל-כך טוב, כל-כך טהור, שאיש לעולם לא היה חושב שהיא הייתה יכולה לעשות את כל אותם מעשים, איש לעולם לא היה חושד בה, לא בנערה עם מבנה העצמות העדין, זו עם החיוך המסחרר וצחוק המדבק, איש לעולם לא היה מאמין שיש לה קשר לשטן, איש לעולם לא היה מוכן אפילו להקשיב להאשמה הזו.
אני מניח שהיא לא התכוונה לעשות זאת, למשוך את תשומת ליבו של לוציפר, אך משהו בה, משך אותו אליה כמו עש לאש, היא תהיה סופו או שהוא יהיה סופה, זה לא חשוב, משום שמהרגע שהוא שם לב אליה, גורלם נחתם.
היא הייתה מספיק מיוחדת בשביל למשוך את תשומת ליבו של האל עצמו, הוא רצה לדרוש אותה לעצמו, אך הוא לא הספיק, לוציפר עצר אותו לפנשהוא הספיק, הוא לא רצה אותה אז,לא כפי שהוא רוצה אותה היום, הוא פשוט רצה לעצור את אלוהים מלקבל דבר מה בו הוא חשק בו, הוא רצה להעניש אותו, הוא רצה להראות לאלוהים שגם לו לא חסר כוח, והוא הניח שלקחת אותה ממנו ישמש כדוגמה טובה לכוחו, חבל רק שבאותה תקופה הוא לא ידע שיש לה רצון חופשי, שהיא יותר מחפץ שאפשר להחליף לו בעלים והוא לא יומר דבר, היא הייתה בת-אנוש ולא היו לה בעלים, היא הייתה שייכת לעצמה ולעצמה בלבד, ולכן, הוא היה חייב לשחרר אותה, למרות שהוא כל-כך לא רצה.
היא עשתה לו את המוות לפני שהוא שיחרר אותה, היא עשתה כל מה שהוא אסר עליה, והיא לא חשבה לרגע אחד על התוצאות, אני חושב שזה מה שמשך אותו אליה, העובדה שבניגוד לאחרים היא לא פחדה מנחת זרועו, היא התמודדה איתו בגבורה ומעולם לא הפסיקה עד שקיבלה את מבוקשה, הוא כיבד אותה על כך, ואני יודע כמה מטופש זה נשמע, אך היא הייתה שווה את זה, היא הייתה נערה שהרוויחה את הערכתו של השטן.
היא לא הייתה הראשונה שהורעפה עליה אהבתו של לוציפר, אך היא הייתה הראשונה שהייתה עמיצה מספיק בשביל לתפוס את אהבתו ולגרום לה להמשיך ולבעור, היא הייתה היחידה שהצליחה להחזיק באהבתו של השטן במשך עידנים, ליבי עדיין היה שלה הרבה לאחר שהיא מתה, ליבי לנצח יהיה שלה.


תגובות (3)

בהתחלה חשבתי שזה הולך להיות סיפור… אחר. ואז המשכתי לקרוא. את/ה צריכ.ה עוד להתאמן אבל רעיונות יפים:) תמשיכ.י לכתוב! אליה/ן

05/05/2015 21:56

לפני שהוא*
אמיצה*
חוץ מזה הסיפור ממש ממש יפה.
הרעיון נהדר והכתיבה גם :)

06/05/2015 11:55

אהבתי. כתיבה מזמינה ומעניינת.
סוף יפה :>

06/05/2015 22:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך