Wings
אוקיי, אז הסיבה לעולם ההרוס בטירוף שלי עשויה להיות מפגרת ולא נכונה מבחינה מדעית, (בעיקר בגלל שהקטע שלי זה אלקטרוניקה [חה] ולא איכות הסביבה או מדע) אבל זה נשמע כמו סיבה אפשרית, כאילו, אם לא נכנסים יותר מידי אל תוך הטקסט, או אם פשוט מניחים שזה לא באמת כדור הארץ שלנו.

שקיעה והשמיים ההרוסים

Wings 14/01/2017 595 צפיות אין תגובות
אוקיי, אז הסיבה לעולם ההרוס בטירוף שלי עשויה להיות מפגרת ולא נכונה מבחינה מדעית, (בעיקר בגלל שהקטע שלי זה אלקטרוניקה [חה] ולא איכות הסביבה או מדע) אבל זה נשמע כמו סיבה אפשרית, כאילו, אם לא נכנסים יותר מידי אל תוך הטקסט, או אם פשוט מניחים שזה לא באמת כדור הארץ שלנו.

"בוקר טוב מר וורן." אני אומרת ומניחה את צלחת האוכל מול האדם המבוגר. הוא היה אחד האנשים היחידים שנשארו לחיות בבניין המתפורר הזה ואני מניחה שעם הזמן אימצתי גם אותו ביחד עם כל אותם ילדים.
"בוקר טוב יקירתי, ישנת היטב?" הוא שואל והחיוך שלו גורם לי לחייך בחזרה, הוא היה שונה כל-כך משאר המבוגרים שהכרתי בחיי, אך אולי זה בגלל שהוא מבוגר יותר מרובם, שארית של עולם ותרבות שלא בדיוק התקיימה יותר.
"ישנתי נפלא." אני אומרת למרות שזה שקר, לא עצמתי את עיני אפילו לרגע אחד משום שלא הצלחתי להפסיק לחשוב על שקיעות ושמיים וכל מיני שטויות מיותרות בסגנון. הנושא הזה עניין אותי מאז שידעתי לקרוא, אולי זה בגלל שהשמש תמיד נשמע לי כמו פנטזיה יותר מכל סיפור על אלפים ונסיכים.
"יש לי שאלה." לוקח לי רגע להבין שאמרתי את המילים בקול, והוא עונה לי לפני שיש לי זמן לקחת את ההצהרה שלי בחזרה.
"אענה לך על כל מה שתרצי לדעת." הוא עונה לי וחיוכו הנעים לא זז לרגע משפתיו. מר וורן נולד כשני עשורים לפני שהאנושות הרסה את העולם, ולכן הוא המקור האמין ביותר שלי להיסטוריה. שכולם יודעים שספרי ההיסטוריה משקרים, גורמים לכל זה להיראות כאילו זה היה דבר בלתי נמנע, כאילו האנושות לא יכלה לעשות דבר אלא לצפות בחוסר אונים.
"מה באמת קרה לשמיים שלנו?"אני לא יודעת למה מעולם לא שאלתי לפני כן, אולי פשוט רציתי למצוא את התשובה בעצמי, זאת אומרת ביליתי כמעט שנה בניסיון למצוא כל ספר שקיים על התקרית, אך כולם מלאים בשטויות, חצי אמיתות שהדרך היחידה להפוך אותן למגוחכת יותר, היא לחבר ספר בעזרתן.
"את אף פעם לא שואלת שאלות קלות, נכון יקירתי?" הוא לוקח לגימה אורכה מהתה שלו בזמן שהוא חושב על תשובה. "ובכן, אני מניח שבסופו של דבר פשוט גרמנו יותר מידי נזק לסביבה שלנו. זאת אומרת, שחררנו כל-כך הרבה גזים רעילים אל הסביבה, הרסנו יערות שלמים בלי לנסות לשחזר אותם אפילו, בשלב מסויים פשוט שינינו כל-כך הרבה את הפלנטה שלנו, שאפילו גרמנו לשינוי באטמוספרה." לרגע אני חוששת שהוא החליט שזה מספיק בשביל לענות על שאלתי ולכן הייתי חייבת להמשיך ולשאול שאלות, למצוא דברים אשר יגרמנו לו להמשיך לדבר.
"ואיך האטמוספרה שלנו קשורה לפיצוץ שהרס הכל?" מה שהוא מספר לי נשמע כל-כך שונה ממה שלימדו אותי במשך חיי, ממה שאספתי בעצמי עם השנים, זה פשוט לא מתאים לשאר חלקי הפאזל שיש לי.
"מעולם לא היה שום פיצוץ," הוא אומר ומניח יד מנחמת על כתפי."את מתנהגת כמו מבוגרת ולכן אני תמיד שוכח כמה צעירה את באמת, וכמה שטויות מעמיסים לתוך הראש שלכם," הוא נאנח ומביט מהחלון, מצפה למצוא משהו שכבר לא קיים. "אני לא מודע לכל הפרטים הטכניים, אך השינוי בשמיים שלנו הוא בגלל השינוי באטמוספרה, היא החלה למשוך לתוכה חלקיקי אבק ומטאורים, אשר יצרו משהו בסגנון של מעטפת אטומה לאור סביב כוכב הלכת שלנו אשר מונע מאיתנו לראות את השמש וכוכבים, לכן הכל כל-כך אפור." הוא מסיים את דבריו בדיוק כאשר נשמע רעש מין המדרגות, ולפני שאני יודעת מה קורה, אחד הילדים כבר מצא את מקומו על ברכיו של מר וורן, ואני נלאצת לנטוש את הנושא בגלל שאני נזכרת בחובותיי.
אני לא יכולה שלא לחשוב על כל מה שמר וורן אמר בזמן שאני דואגת לארגן את הילדים ליום הלימודים שלהם. כל מה שהוא אמר הרגע, נשמע כל-כך שונה ממה שידעתי עד כה, אך אני יודעת שהסיכויים שמה שהוא אומר גבוהים מכפי שהייתי רוצה להאמין. הוא הרי היה בחיים כאשר כל זה קרה, חוץ מזה אין לו שום סיבה לשקר לי.
אני לא יכולה שלא להגניב מבטים אל עבר החלון במשך היום, תוהה איך בדיוק האמת עומדת להשפיע על חיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך