lield
סליחה אם הרעיון לא ברור. אך אתם מוזמנים לשאול שאלות ולהביע את דעתכם.

שקרים

lield 19/11/2014 711 צפיות 8 תגובות
סליחה אם הרעיון לא ברור. אך אתם מוזמנים לשאול שאלות ולהביע את דעתכם.

שקרים הם כמו המפלצת מתחת למיטה.
היא יכולה להיות קיימת אם רוצים, אם רוצים לדמיין אותה.
אם רוצים לשקר. אתה משקר ואז המפלצת שמתחת למיטה מתקיימת.
והיא עושה את כל מה שכתוב בסיפורים הישנים. היא מפחידה ילדים קטנים ומשתוללת. רק שההורים באים היא נעלמת.
אז האם אתה באמת רוצה לשקר? האם אתה באמת ובתמים רוצה להפחיד את כל הילדים הללו?
אך אם אתה לא משקר, המפלצת שמתחת למיטה נעלמת ואתה עושה שני מעשים טובים. אתה גם לא משקר וגם לא מפחיד את כל הילדים הללו.


תגובות (8)

ממש אהבתי בהתחלה כי רעיון אדיר וכתוב טוב אבל אז פתאום לא היה לי מובן איך השקרים שלך משפיעים על ילדים אחרים. זה יכל להיות מושלם אם היית מסבירה שבך יש ילד קטן שבוכה וצועק כל פעם שאתה רואה את המפלצת. אתה מנסה להרגיע אותו לפני השינה אבל הוא תמיד מדבר על המפלצת הזו שאתה אליה בכלל לא רוצה להיות מודע. וגם אם הילד ירדם הוא ירדם עם עין אחת פתוחה בחושך. וזה המחיר של שקרים.
או משהו כזה או אחר אבל שיהיה מעט היגיון. חוץ מזה ההתחלה מושלמת ואפילו גאןנית.

19/11/2014 20:20

    זה באמת היה יכול להיות טוב. אני אנסה להוסיף :)
    האמת, דיברתי על שקרים של אנשים אחרים. ואז השקרים, שהם המפלצת, משפיעים על הילדים. שהם עוד קבוצה של אנשים\אני.
    תודה רבה

    19/11/2014 21:22

אני פשוט בהלם! בדיוק אחרי שסיימתי לכתוב את השיר שכתבתי בנושא שקרים, וסיימתי להעלות אותו לאתר, ראיתי שהעלית את זה!
ואהבתי את מה שכתבת, אהבתי את המסר והרעיון!
אני עדיין בהלם…

19/11/2014 20:22

    חחחחח וואו :O ואני ממש ממש שמחה שאהבת (: 3>

    19/11/2014 21:10

    כאילו כי זה באמת סיפור טוב! וגם צירוף מקרים

    19/11/2014 21:12

    תודה :)

    19/11/2014 21:24

אני מסכימה עם אוליב. הסוף קצת אכזב אותי.. כי ההתחלה הייתה מדהימה! באמת מדהימה אבל הסוף לא מה שציפיתי…
אני ממליצה לך להשאיר את 4 השורות הראשונות ולעשות חדש כי הרעיון הוא אדיר ומהמם! אבל הסוף קצת פחות.
יפה מאד בבקשה אנא ממך תתקני ואני אדרג :)

19/11/2014 20:22

    אני אתקן עוד מעט,
    חשבתי לעשות את מה שאוליב הציעה.
    תודה :)

    19/11/2014 21:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך