sapir13
העלאתי לא מזמן קטע שקוראים לו "שיחות". זה קטע נוסף שמתחבר אליו

שקר (שיחות)

sapir13 14/09/2014 765 צפיות 4 תגובות
העלאתי לא מזמן קטע שקוראים לו "שיחות". זה קטע נוסף שמתחבר אליו

לא לקחתי את זה קשה, את העובדה שבינתיים דבריה מתגלים כשקר. ידעתי מראש שזו האופציה הכי סבירה לכן לא לקחתי ללב את המילים שלה, אך משום מה זה בכל זאת כואב.
ואולי בעצם עמוק בפנים לא באמת רציתי שהיא תדבר כי פחדתי מהתוצאות. אולי זו פשוט הדרך שלי להיות שמחה על כך שאני אוכל להמשיך בחיי הבודדים ונטולי החברה בלי התערבות מבחוץ.
נטשתי כל כך הרבה דברים כשבר התרגלתי לא להיקשר לדבר אחד להרבה זמן, כי הרי בסופו של דבר אני תמיד אאבד אותו, גם אם זה לא בשליטתי.
היא שאלה אותי באותו יום מה אני חושבת על כך שהבנות עוזבות, האם לדעתי זו בעיה שלנו. ידעתי שהיא תשאל אותי ספציפית כי הן היו (לפחות בחלקן) החברות הכי טובות שלי.
אני מניחה שאמרתי לה שיכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אבל מה שבטוח זה שזה לא בגללי. אני אמנם חברה רעה אך אני תמיד מקשיבה ומתנצלת כשמעירים לי על משהו שעשיתי.
לא רציתי להגיד לה שזה גרם לי להרגיש בודדה. זה רק הוכיח את זה שכשמשהו נעלם לך אתה מרגיש בחסרונו, והן אכן חסרות לי, אפילו אם כל השנים התנהגתי כאילו הן רק עוד חלק מהחברות שלי בלי יותר מידי התייחסות.

לא לקחתי את זה קשה, את העובדה שבינתיים דבריה מתגלים כשקר. ידעתי מראש שזו אופציה סבירה, אבל העובדה שהיא הצליחה לשטות בי עם כמה מילים פשוטות היא שגרמה לי להרגיש פגועה כל כך.
זה רק גרם לי לחשוב כמה עצוב זה שבנאדם משתמש כך בכוחם של המילים, גורם לכולנו להאמין לו ולבסוף נותן לנו ליפול יותר עמוק אל תוך תוכנו.


תגובות (4)

אהבתי את הקטע, לא התחברתי אליו, אני חושבת (לפחות מקווה) שאני לא חברה רעה. יש לי את החסרונות והשריטות שלי ולכול אחד יש הרגלים רעים שנותרו מהעבר, אבל סך הכול אני חושבת שאני בסדר.
תקני אותי אם אני טועה, אבל בפרשנות שלי החברות של הילדה עזבו אותה כי אי אפשר לעשות טעות, לבקש סליחה ואז לחזור על הסיטואציה חלילה ללא סוף. באיזה שהוא שלב זה מתחיל להימאס, ואז מה שווה הסליחה אם היא רק עד היום למחרת?

14/09/2014 21:54

    האמת היא שבקטע הזה החברות שלה עזבו בלי קשר אליה, יותר בגלל היחס של בנות אחרות, אבל בגלל שהיא היחידה שנשארה (ושבאמת היתה חברה שלהן) כולם חשבו שהיא בטח עשתה או אמרה משהו שגרם להן לעזוב. (הנחתי שזה כנראה לא יהיה הכי ברור אם אני לא אכתוב את זה… ^^")

    והיי, אנחנו לא צריכות להיות חברות רעות, כך שאני חושבת שזה מעולה לא להתחבר לזה

    14/09/2014 22:09

אהבתי את הקטע. היי, אין חברה רעה יותר ממני, אז אפשר להרגע. לגבי שקרים.. אני אמנם שקרנית אבל רק בנוגע לדברים קטנים. כשזה בא למשהו רציני, זה באמת מרגיש ממש..רע. פוגע. לא יודעת, יש הרבה מילים לתאר.

14/09/2014 22:01

זה סיפור מאד יפה :) כתוב בצורה נהדרת ויפה כמו תמיד.מדרג 5 ^^

15/09/2014 20:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך