״ד׳ר יאשקה״

Racheli. Dahan11 01/10/2014 824 צפיות אין תגובות

״ ד׳ר יאשקה ״
היה זה עוד בוקר מלא יצרים ותחושות גדולות בגוף אחד קטן. עור גופה בהיר וחלק ומבנה גופה צר ומחוטב, שדייה זקופים ופטמותיה זקורים.
זוג שדייה המנומשים שופעים להם מבעד לגופיית התחרה השחורה שאהבה ירדנה ללבוש,
שדיה היו מרהיבים ביופיים והיא אהבה לחשפם.
ולא פעם השתמשה בשדיה כשלא הצליחה להשיג דבר מה. שערה זהוב וחלק נשפך מעל לכתפייה הדקיקות.
כשהייתה ירדנה פוגשת בגברים זרים הייתה משתעשעת ומצחקקת אליהם ומלטפת את כתפייה ברוך ומבדרת שערה וסורקת אותו בין אצבעותיה.
ירדנה אהבה לחוש בעוצמתה הנשית והייתה מביאה בקרבתה כל גבר שמצא חן בעייה וגם את אלה שלא.
היא נהגה בהם כשעשוע ליבה לא נפתח אל אף אחד מהם מילותיה אליהם דיברו שקר ומרמה.
ירדנה סדרה את שערה ומתחה את גופיית התחרה למחשוף עמוק יותר.
ידייה מחליקות על שערה וגופה נשען לאחור, ירדנה משלבת את ידייה לראשה ומתחילה לדבר אל ד׳ר יאשקה הפסיכולג שמכיר אותה היטב.
אז אלו הם חיי ירדנה הגבירה את קולה, מבולבלים עייפים מעוסים משעממים חסרי תכלית לא כייפים מתישים אותייי.
למה באנו להנה מלכתחילה או שמה רק עיניי ראות זאת יאשקה? למה ככה נראים חיי מה עשיתי,מה אני עושה, מה עליי לעשות, למה אף אחד לא אומר לי, למה אלוהים לא מכוון אותי אוי יאשקה יאשקה.
איך החיים שלך יאשקל׳ה, אתה יודע שאתה יכול לדבר אליי גם ובחינם הייתה ירדנה מסיטה את שיחתם. יאשקה רק היה מחייך ומנענע את ראשו ללא תשובה.
ירדנה הייתה ממשיכה לדבר אליו את כאבה, את תשוקותיה, את חלומה להינשא להוליד ילדים להעניק להם אהבה חום ומגע שלא קיבלה מהורייה.
שיהיה גבר שיאהב אותה באמת, יבחין בה, שיגלף אותה מהקליפה הקשה שנעטפה סביבה.
החדר של דר יאשקה הוא המקום היחידי בו הייתה כנה עם עצמה, כנה אל גבר ירדנה הייתה משחררת
את כאבה.
יאשקה היה משרה אצלה תחושת ביטחון תנועות גופה היו טבעיות וחופשיות לידו כאילו הייתה לבדה בחדר.
לרוב סובבה היא הייתה משדרת שחייה מושלמים והיא מאושרת ומחוייכת ובסך הכל מרוצה מחייה.
אבל לירדנה הייתה מועכה על החיים על העבודה שהצליחה לסדר לעצמה,
מזכירה במוסך גברים לפחחות וצבע.
ירדנה הייתה חוזרת הבייתה כשפנייה צבועים ובגדיה מוכתמים בגריז, היא הייתה מביטה לעצמה באכזבה ומנקה את פנייה בכוהל עם צמר גפן וחושבת, מדוע זאת העבודה שבחרה והיכן חברייה מה נשתנה בה, איך זה שהיא כל כך לבד, מדוע נתקו עימה כל קשר, אולי התחתנו והולידו ילדים מי יודע הכל לטובה הייתה מסכמת לעצמה בכדי לא לבכות ולרחם על עצמה, ירדנה לא רצתה ליפול למראה שחורה היא רצתה להחלים
גברים לא התייחסו אליה ברצינות הם רואו בה דמות מינית ומשעשעת.
אך יאשקה ידע בדיוק למה זה ומדוע צבועים פנייה באיפור כבד, ומחשופים עמוקים לגופה וחיוך גס לפנייה.

״תאהבי את עצמך ירדנה תאהבי את עצמך״ זה הסוד בחיים לאהוב להעניק להקשיב כך אתה מגדילה את עוצמתך את הרגשתך את יעודך על פני האדמה אל תתני לכאבים להתפשט, קטעי אותם בלי פחד,
החיים מלאים בכול טוב ירדנה.
יאשקה היה אוחז בידיו החמות את ידייה של ירדנה ״ יש בך עוצמות ירדנה את מיוחדת, אל תוותרי לעצמך,
את חזקה ממה שאת חושבת. ננצח את השדים ירדנה ונצא לחיים חדשים״
את תצאי לחיים חדשים ילדתי אני מבטיח לך שכל חלומותייך יתממשו.
תשמעי לי ירדנה אני מבוגר מימך אני יודע מה שאני אומר לך״.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך