Avia
הסיפור הזה, או המכתב (איך שתקראו לו) הוא בעצם מכתב שכתבתי לאהבה הראשונה שלי לפני חצי שנה.
חשבתי שהפרסום שלו תהיה התחלה נחמדה באתר הזה מבחינתי.
אני חייבת להודות, שכול מה שכתוב קרה בסופו של דבר בצורה דיי אחרת , ולא קרה בניינו כלום.
למזלי מאז החופש הגדול התגברתי עליו (:
מקווה שאהבתם.

אני אוהבת אותך

Avia 02/04/2011 1407 צפיות תגובה אחת
הסיפור הזה, או המכתב (איך שתקראו לו) הוא בעצם מכתב שכתבתי לאהבה הראשונה שלי לפני חצי שנה.
חשבתי שהפרסום שלו תהיה התחלה נחמדה באתר הזה מבחינתי.
אני חייבת להודות, שכול מה שכתוב קרה בסופו של דבר בצורה דיי אחרת , ולא קרה בניינו כלום.
למזלי מאז החופש הגדול התגברתי עליו (:
מקווה שאהבתם.

היום שוב חשבתי עלייך.ולפתע שוב זלגו דמעות מעייני.
אחרי המכתב האחרון שכתבתי לך, אחרי שהוצאתי הכול החוצה, שפכתי את כול הלב. ואחרי ששרפתי אותו, הייתי בטוחה שהחלמתי .שאני כבר לא אוהבת אותך.אבל האירוניה מכה שנית, וקרמה דופקת בדלת, ומצאתי את עצמי שוב מלאת תקווה וחדורת אמונה שהפעם אתה תהיה שלי.

אתה יודע, בכול הפעמים האלה שהתחננתי לסליחתך, אף פעם לא אמרתי את האמת, רק הוצאתי צחוק מעצמי. ואני זוכרת טוב את החיוך המרוצה שהיה לך על הפרצוף, ראיתי כמה אתה נהנה לראות אותי מושפלת וסובלת.
אבל אני כמו מזוכיסטית חוזרת שוב ושוב, פוגעת בעצמי, משפילה את עצמי, ומנסה בכול כוחי להילחם עלייך.

אני לא מאמינה שאני כזו פחדנית. שלא יכולה אפילו לומר לך כמה אתה חשוב לי.
מהרגע שהבנתי את הטעות שלי, הצטערתי על זה כל יום ויום. בכיתי, כעסתי על עצמי, והמחשבה היחידה שעלה בראשי זה איך אני גורמת לך לסלוח לי.

אני מתכננת איך לומר לך.. איך אני אבוא והפעם אומר הכול בלי היסוס. ואיך אחר כך אני אתפוס את ידך והעניק לך את הנשיקה הראשונה שלי, זו ששמרתי לך כבר יותר משנה. אבל כמובן קימות גם חששות. כמו זאת שתעזוב לפני שתספיק לשמוע הכול. וכמו שתצחק אחרי שתשמע.
אני רוצה לקחת אותך לסיבוב קצר. ולסיים אותו באותו מקום שבוא עזבת אותי לפני שלוש שנים. ואז כמו בחלום ישן שחלמתי פעם, נתנשק. ואז אני ארגיש את זה בבטן, שאתה אוהב אותי, ופשוט פחדת להראות את זה. אני ארגיש את הכימיה בנינו, את הזיקוקים, את הלהט, את כול הרגשות שהסתרנו עולים סוף סוף על פני השטח.

אני כותבת את זה, ואני מרגישה פתאום פרפרים בבטן. זו לא תחושה שאני רגילה אליה יותר מידי. היא מגיעה לפעמים לפני תחרויות, ותמיד שיש לי חבר חדש. זה תמיד מציק לי. אני שונאת את ההרגשה הזו. אבל הפעם … אני אוהבת אותה, ההרגשה הזאת אומרת שאני באמת מרגישה אלייך משהו, שזו לא סתם אובססיה של אחרי התאהבות. זה אומר שאולי היה לי את האומץ להגשים את התוכנית הזו, שאולי סוף סוף נהיה ביחד.
עד כמה שזה מוזר, אני מרגישה שנועדנו. אני מניחה שזה כי האהבה מסנוורת אותי. אבל אני מרגישה את זה. אני רואה את זה. כמה טוב היה לנו יחד.אני מבטיחה לך שאני יעשה הכול כדי שתהיה מאושר. אני היה החברה הכי טובה שאוכל להיות. ואני אוהב אותך יותר מיום ליום, עד כלות נשמתי.

עכשיו כבר מאוחר, וכול מה שנישאר לי לומר לך אהובי, זה שתמיד תמיד לא משנה מה יקרה, היה לי מקום בלב בשבילך. אני מבטיחה לא לשכוח אותך לעולם, לא לשכוח את מה שהיה והייה בניינו .
יש רק שלוש מילים שאתה צריך לזכור, שלוש מילים פשוטות שאומרות הרבה.
! ♥ ! ♥ ! ♥ ! א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך ! ♥ ! ♥ ! ♥!


תגובות (1)

וואו!
יפה!
מ-ק-ס-י-ם!

נועה♥

18/09/2011 12:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך