~חדשה~ 4

23/06/2013 252 צפיות אין תגובות

חשבתי לעצמיי מי צריך משפחה עם כאלה חברים ?
————————————————————————————————————-
אמרתיי : תודה אני מתה עלכם אבל לצעריי אני לא יכולה אני צריכה להשלים עם זה שאני עוזבת היום וזהו ..
מור ? מזאת אומרת היום ? שירה אמרה ואניי חשבתיי לעצמיי אוי איזה מטומטמת את שכחת להגיד להם שאת עוזבת היום ! כן .. שכחתי להגיד לכם .. אני עוזבת היום אני מצטערת רק אתמול הודיעו ליי , גם אני הייתי מופתעת ששמעתיי את זה , אני קמתיי בבוקר ופשוט לא האמננתי חוץ מהמיטה שליי ואני לא היה כלום בחדר שלייי ..
כולם היו עצובים וכועסים .. לא יודעים פשוט איפה לקבור את עצמם ..חשבתי בליביי אויי כמה בעיות ..
נגמר בית הספר וכול הכיתה נפרדה ממני לשלום אמא הביאה עוגה וכל אחדד אמר ליי שחבל שאני עוזבת , היו שם כמה צבועים שאני לא סובלת שרק שאני יפנה את הגב ישמחו ויצהלו שם שאני עוזבת (הרוב בנות כי כולם חולות על עומר אבל עומר לא מוכן רק בגלל שאני הידידה הכי טובה שלו .. חמוד !)
אבל לא היה אכפת לייי הייתי כל כך עצבנית , כועסת , מתוסכלת , לא האמנתיי אוף!
אמא באה לקחת אותיי למכונית , הסתכלתי על הבית ספר בפעם האחרונה ופשוט ירד ליי דמעה אבל הסתרתיי כדאיי שלא יסתכלו .. אמא נהגה ואמרה ליי מור אל תדאגי ..אנחנו נבוא לבקר מדיי פעם .. כן.. זה ממש יעעזור ליי ..!מילמלתיי בעצבנות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך