הדר100
א. אם אהבתם תגיבו זה ממש חשוב ליי ((:

אאפילו אהבה .. פרק ראשון !^^

הדר100 13/10/2013 831 צפיות 7 תגובות
א. אם אהבתם תגיבו זה ממש חשוב ליי ((:

"גל ,לאור ציונייך שנפלו בתקופה האחרונה .. החלטתי להעביר לפנימיה "
שתקתי ידעתי שזה יבוא בקרוב רק השאלה הייתה מתיי .
"מתי ? שאלתי באדישות
הוא שתק לרגע ,היסס . "מחר" לחש ..
היסתכלתי עליו בתדהמה "טוב שלא הודעת לי מחר"
"זה היה לא מתוכנן . זה לא היה בטוח " .
היסתכלתי עליו בפעם הראש בחיים שליי קצת מרחמת .
לפני שנה אמא שלי נפטרה והותירה אותנו לבד .
תמיד ההיתי ילדה יחידה בכל המובנים . בבית ספר ,בשכונה ואפילו במשפחה. לא ,היה דבר כזה לא אצלי. קיבלתי תמיד את מה שרציתי והיתגאתי בזה
אבל מאז שנפלה עליי הבשורה שאימי נפטרה רק התחלתי להיכשל הציונים הראו את אותותיהם . רק נפלתי החברות ,שלי שהכי סמכתי עליהם טליה ושירן איכזבו אותי שוב ושוב עד שאבי החליט זו ואתם יודעים מה ? עכשיו שאני כבר אחרי כל הסיפור הזה ואני יודעת שהדרך שעברתי לא הייתה פשוטה .. עליתי אבל בעיקר נפלתי ונכשלתי מכל דבר אפשרי אפילו משהו שבחיים לא חשבתי עליו .. אפילו אהבה .

המראה היה ממש מכוער השערים היו כאילו הם עומדים להיתפרק וזה היה כאילו נדמה שרק על קומץ הבניינים הגבוהים האלה רבץ ענן אפור גדול .
"גל ,את יודעת תמיד שאם יש לך בעיה הכי קטנה .. תיתקשרי אליי וננסה לפתור את זה."
"אני מעדיפה שלא פעם אחת תיתן לי להיתמודד עם הבעיות האלה "
לחשתי .
"את לא מבינה כמה אני גאה בך"
הוא חייך.
"ביי גל תהני ואל תשכחי תמיד שבכל בעיה שיש לך אני פה . "
"אני זוכרת אבא ,לך תהנה לך קצת לבד " חייכתי אליו ויצאתי מהאותו עם שני המזוודות הגדולות שלי.
בכניסה עמד שומר זועף שקרא עיתון ואפילו לא הייתיחס שעברתי את השער כל כך בקלות .
היסתובבתי לנופף לאבא לשלום אבל הוא כבר לא היה שם .
היתקדמתי לעבר הדלת הירוקה הגדולה . היסתכלתי סביב מכל עבר היו עצים ודשא ירוק אבל עדיין כעסתי על המקום הזה כלכך שלא היה אכפת לי אם הוא יפה . אני ירצה את העונש שהוטל עליי למשך השנתיים הבאות .
בכניסה עמדה אישה גדולה עם קצת שערות שיבה וחליפה חונטת ובהטה בי מבט שמח .
"גל שדות ,כמה שאני מיתרגשת שהיצתרפת אלינו לפניימית נוער קדימה . למקרה שאת לא יודעת אנחנו פניימיה מעורבת לכל דבר . אנחנו דוגלים בבית ספרנו על אהבת הזולת ואף פעם לא להפסיק לחלום אני מקווה שתהני ותמיד תדעי דאני פה לכל מקרה ." נכנסנו לתוך הבניין הראשי .
"בואי אני יראה לך איפה החדר שלך ואז ניכנס לכיתה "
היא הובילה אותי לשורת דלתות גדולות מאחורי המדרגות הארוכות ולפניי נגלה חדר ענקי בעל שתי קומות גלויות של מלא חדרים נערים ונערות היתרוצצו בניהם . צחקו ובעיקר צעקו .
היא הובילה אותי אל המדרגות והפנתה אותנו לחדר מ"ס 264 .
נערים מכל הסוגים נעצו בי מבטים ובמיוחד הבנות שישבו בתוך חדר 264 ;


תגובות (7)

יואוו ממש אהבתיי!!
יש מצב את מוסיפה אותי? פליזוש
שם: נוי
תיאור: עיניים ירוקות ושיער שטני גולש
תוסיפי ותשני מה שבא לך
פליזושש לאב יוו :))

13/10/2013 12:39

עכשיו את מעלה גברת?
פפפ…
טוב, סקרנת אותי, אז תמשיכי ^^
ותנסי לתקן מעט את הניקוד…

13/10/2013 12:39

אני מאוד אהבתי את הסיפור שלך (: תמשיכי

13/10/2013 12:42

נוי בכיף בכל מקרה יש דמות בסיפור ששמה נוי (:
ספיר דיי כתבתי את זה מהר ולא שמתי לב לניקוד ((;

13/10/2013 12:42

אהבתי את זה מאוד אבל יש לך מלא שגיאות כתיב…. מלא!!!

13/10/2013 12:57

נקודות…. ויש קצת שגיאות כתיב….
הרעיון קצת נדוש…. כאילו, נערה באה לפנימייה כי, טוב, כולנו יודעים למה, ואז היא תמצא שם אהבה? די גילת לנו את זה בתחילת הפרק….
בקיצור, תעברי על הסיפור שלך, תבדקי איפה יש בעיות שצריך לתקן.

13/10/2013 13:01

מיכאל ? אף אחד לא אמר שמה שאתה חושב שיהיה באמת יהיה בסיפור ולגבי השגיאות אני מקלידה מהטלפון אני ינסה לעבוד על זה (:

13/10/2013 21:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך