time machine123
את מי אתם אוהבים?

אביטל החדשה \ הישנה- פרק 1

time machine123 12/09/2016 521 צפיות תגובה אחת
את מי אתם אוהבים?

גבריאל היה בדרך למכולת , הוא היה צריך לקנות שני קרטוני חלב וחבילה אחת של לחם שחור טרי. היה לו בארנק רק שטר של 50 שקלים , אבל למוכר לא היה עודף להחזיר לו. גבריאל אמר שיחזיר את הכסף כשיבוא למכולת בפעם הבאה.
בדרך חזרה הביתה , הוא נזכר באביטל אהובתו המנוחה , שנהרגה בתאונת דרכים מיותרת. שהיה אפשר למנוע איתה אם רק היה עם מי לדבר. עברו שנתיים מאז מותה , אך גבריאל לא מסוגל למצוא מישהי אחרת כי בשבילו המישהי הקבועה הייתה אביטל.
המחשבות לא נתנו לו מנוחה. כשהוא הגיע הביתה. הוא הניח את התיק שלו על הכיסא וראה שמפל הייתה בחדרו.
" אכפת לך להתפנות מהחדר שלי? מה היום אין לימודים?" שאל גבריאל בפליאה.
" אין לימודים , אבל יש לי ללמוד לשני מבחנים. עוד שתי דקות אני אלך לחדר שלי ואתה תוכל להיות בחדרך ככל שתרצה. " אמרה מפל , נטלה את המחברת האדומה שלה ויצאה מהחדר.
גבריאל הוציא מן המגירה אלבום תמונות שאביטל נתנה לו במתנה. הוא העביר מבט על כל תמונה ותמונה, בלי לדעת שבאוניברסיטה העברית הר הצופים לומדת לה בחורה שנושאת את אותו שם. ושהיא , כלומר אביטל , החברה הכי טובה של אחותו.
גבריאל אינו יודע דבר וחצי דבר, כי הוא עדיין מתאבל על החברה שלו שמתה מתאונת הדרכים המיותרת שקרתה והיה אפשר למנוע אותה.


תגובות (1)

מחכה להמשך!!!!!!!

12/09/2016 11:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך