mikenk
הפרק הזה חולק לכמה חלקים חלק אחד שהדמות המרכזית היא ירדן חלק אחד שהדמות המרכזית הוא רן וחלק אחד שהדמות המרכזית היא לינור:-)
אהבתם????
עם לא תגיבו אני לא אמשיך...
-N.K-

אהבה=שקרים:פרק 3

mikenk 08/02/2013 590 צפיות אין תגובות
הפרק הזה חולק לכמה חלקים חלק אחד שהדמות המרכזית היא ירדן חלק אחד שהדמות המרכזית הוא רן וחלק אחד שהדמות המרכזית היא לינור:-)
אהבתם????
עם לא תגיבו אני לא אמשיך...
-N.K-

מרוב בהלה ירדן כמעט צרחה אבל היא עצרה את עצמה ברגע האחרון היא הבינה שרן חבר שלה מנצל אותה, שיונתן הוא לא היחיד שמנצל את החברה שלו..
ירדן התקשרה למאיה וספירה לה את הכל בפלאפון, מאיה הייתה המומה ואמרה לה שהיא צריכה לבדוק את זה שיכול להיות שזה בכלל לא קשור אל ירדן, ירדן לא ידעה עם לבדוק את זה עם רן וא להיפרד ממנו.
**
כשלינור הגיעה לבית הספר היא הרגישה כאליו שהיא התרחקה מהחברות שלה שהם לא רוצות לדבר איתה יותר והיחידי שיכל לנחם אותה הוא יונתן שגם לא הגיע היום לבית הספר אז מה היא יכולה לעשות??, היא ניסתה ללכת לדבר עם מאיה אבל מאיה סיכה אותה ואמרה לה באמצע השיחה שהיא צריכה ללכת ואז מאיה קמה והלכה, לינור הרגישה לבד כאילו שכל מי שהיה חבר שלה כבר לא מדבר איתה כאליו שכולם כועסים עלייה.
**
לרן היה כל כך יונתן אחיו התאום המשוגע לא הגיע לבית הספר והקבוצה שלו בכדורסל ניצחה אתמול במשחק הכי חשוב שלהם אבל הוא לא חשב שירדן תבוא אליו בסוף היום ותגיד לו "אני ואתה נפרדים!!!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך