כותבת מהלב♥
מקווה שאהבתם סתם היה לי חשק .. שמעתי מוזיקה וזה מה שיצא ...

אהבה,שקר או אמת?

כותבת מהלב♥ 02/10/2015 631 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם סתם היה לי חשק .. שמעתי מוזיקה וזה מה שיצא ...

בס\'\'ד
אני רצה ולא יודעת אם להמשיך או לעצור אני עומדת בצומת אני לא יודעת אם לפנות שמאלה או ימינה.
אני קצת אבודה אני מרגישה כאילו השמיים נפלו עליי,אני ממשיכה לרוץ המשכתי ישר אני לא מוכנה לעוד פנייה בחיים שלי.
אני רצה והמחשבות עולות להן לבד,למה הוא עשה את זה?! אני חושבת והדמעות חונקות אותי ..
אני ממשיכה לרוץ והדמעות זולגות להן ,אני שונאת את הדמעות האלו אני שונאת את הרגש הזה שנקרא אהבה.
זה פשוט זבל שמנסים למכור לנו בסרטים,אין דבר כזה זה הכול ש-ק-ר!
אני נותנת לעצמי כמה סטירות על לחיי ,תתעוררי כבר!תפסיקי לחלום .
אני חושבת על מה שהיה אני חושבת על כל הטעויות שעשיתי ,על כל מה שהוצאתי מהפה ואני חושבת \'למה לא עשיתי את זה אחרת?\'
אני שונאת אותו אבל אני מרגישה שהלב שלי עוד רגע יתפוצץ מרוב שאני אוהבת אותו…
אני מפסיקה קצת לרוץ אני מתנשפת ,באיטיות,אני מרגישה שהחזה שלי עולה ויורד…
למה התאהבתי?!אני שונאת את עצמי על כך,יכולתי פשוט לא להתייחס…
אני עומדת שוב בצומת והפעם אני פונה ימינה,בניסיון להתחיל את החיים שלי מחדש….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך